Geeft niet, Ryan. Vertel iets over jezelfquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mark?
Dit is één van de weinige plekken waar ik ben... Ik post alleen nooit zo veel.
Dat was de overheid, geen bedrijf. En wat is dtsl?quote:
Daar kan ik vast veel geld mee minenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:02 schreef Rezania het volgende:
http://tweakers.net/price(...)-gtx-780-ti-3gb.html
Bijna even duur als mijn PC.
Hey ik ben Ryan!!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Geeft niet, Ryan. Vertel iets over jezelf
Minen doe je toch met je CPU? Niet je GPU?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daar kan ik vast veel geld mee minen
Zou ik het kopen!?
Nou, ikkke... ik ben Maringo, eind 20, parttime zolderkamerautist.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Geeft niet, Ryan. Vertel iets over jezelf
Beide niet meer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Minen doe je toch met je CPU? Niet je GPU?
Kan allebei. Maar GPU gaat veel sneller vooral bij scrypt altcoins die niet gemined kunnen worden door ASIC.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klinkt als een perfect leventjequote:Op donderdag 2 januari 2014 17:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nou, ikkke... ik ben Maringo, eind 20, parttime zolderkamerautist.
Ligt eraan welke Fok!ster.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
wil iemand naaktpics van een FOK!ster?
Bitcoins niet meer, maar altcoins zoals Litecoin en de meeste nieuwere wel, ASIC werken daar niet op.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Beide niet meer.
http://www.engadget.com/2013/11/18/asrock-bitcoin-motherboards/
True!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bitcoins niet meer, maar altcoins zoals Litecoin en de meeste nieuwere wel, ASIC werken daar niet op.
Doe je goed zo ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:01 schreef Maringo het volgende:
Morgen weer voor het eerst sinds jaren in het dagcijfer topic.
Ja, tenzij het Yvonne is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Beide niet meer.
quote:Bitcoin mining motherboards promise huge profits (for your energy provider)
Nope, met je GPU.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag joh.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
Staan nog zat GPU'miners op zolderkamertjes hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Beide niet meer.
Laat maar dan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
NeeGadverdamme ik durf niet eens te klikken
True, maar die zullen lang niet meer zo effectief zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Staan nog zat GPU'miners op zolderkamertjes hoor.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ach, ik hou het wel gewoon bij werken voor mijn geld.
Mongolische overheid zonder economische besef, maar geen bank, dus niet relevant.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Duitsland, ik was weer eens fout bezig.
Je moet ook geen Bitcoins gaan minen, maar net als Magnet (FOK! user) research doen naar welke altcoins je moet gaan minen. Hij verdient er echt veel aan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ach, ik hou het wel gewoon bij werken voor mijn geld.
Ja toch.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt iets om trots op te zijn ja.
Haha! ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
"Uiteindelijk heb je het allemaal zelf gedaan!"
Heb ik helemaal geen interesse in. Als ik onderzoek doe is het naar DNA, RNA of eiwitten of zo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moet ook geen Bitcoins gaan minen, maar net als Magnet (FOK! user) research doen naar welke altcoins je moet gaan minen. Hij verdient er echt veel aan.
Stuart zit ook altijd te geilen op z'n postcount, vind dat echt bizar.quote:
Je eigen of dat van een ander?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ik helemaal geen interesse in. Als ik onderzoek doe is het naar DNA, RNA of eiwitten of zo.
Ik word een rijke man, ik ga levers verkopen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik trouw gewoon een rijke man gr gr
Hij komt je halen, doe ff naam wegeditten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
- zit ook altijd te geilen op z'n postcount, vind dat echt bizar.
Kan toch beide? Verdien je daar veel mee? Al lijkt het me wel leuker, het lijkt me dat het minder verdiend.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:10 schreef Rezania het volgende:
Heb ik helemaal geen interesse in. Als ik onderzoek doe is het naar DNA, RNA of eiwitten of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |