Die is er alquote:
Houd ik je aanquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik hoop tot 2015, Dat is het streven
quote:
iddquote:
Je bilnaad-kameraad heeft er net 1 gepost hier.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
oh ik kon alleen nog maar van 2011 en 2012 vinden
Link dan?
Beetje een kutjeskliek geworden idd meest zielige redenen krijg je notes of bans.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Goede voornemens
[..]
Het is niet leuk daar.
Zie hierboven, 2014 zal ik proberen ban-vrij uit te komen..quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En is je voornemen voor 2014 om nu een stuk braver te fokken?
De bans vallen de laatste tijd wel mee, alleen onlogisch is hevig gebannedquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje een kutjeskliek geworden idd meest zielige redenen krijg je notes of bans.
Verradenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft je wel verraden ja. Niet dat ik de foto's wel heb mogen ontvangen overigens.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie hierboven, 2014 zal ik proberen ban-vrij uit te komen..
(en ik ga wat autofilters erop gooien, kanker naar kanjer, joden naar mensenvoordieenekutclub ect ect)
op die manier kan ik er misschien nog wel doorkomen ook
Daarom. En heb wel betere dingen te doen dan daar in dat stukje aids te posten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje een kutjeskliek geworden idd meest zielige redenen krijg je notes of bans.
Nou en, ik ga voorquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja maar ik moet nog:
-Kamer opruimen
-Stofzuigen
-Haar fohnen
-Make up op doen
-Bezig voor school
-WIDM-sc maken
Dus laat me even met rust jij
ja die is van 2011 schatquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bilnaad-kameraad heeft er net 1 gepost hier.
Ja, anders mis ik alle GC en ufc topicsquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Goede voornemens
[..]
Het is niet leuk daar.
ohquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie hierboven, 2014 zal ik proberen ban-vrij uit te komen..
(en ik ga wat autofilters erop gooien, kanker naar kanjer, joden naar mensenvoordieenekutclub ect ect)
op die manier kan ik er misschien nog wel doorkomen ook
Zie notesquote:
Ik vind die GGMM echt een heel naar mannetje maar die mag mij ook niet dus die pakt je dan sowieso waarschijnlijk als hij de kans heeft .quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bans vallen de laatste tijd wel mee, alleen onlogisch is hevig gebanned
De nooit verkregen foto's.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Verraden? Vertel, wie wat waar en stenigen we dr nu of later?
Hoi Happel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom. En heb wel betere dingen te doen dan daar in dat stukje aids te posten.
Ja, die schijn ik nogal veel te posten jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Nu nog een wijze vinden om je verkapte doodsverwensingen te verbloemen. Al is daar wellicht een goede sjoelsessie voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |