Ja, je hoogste positie ooit in een jaarlijst.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu je toch hier bent. Is dat ph de hoogste notering?q
Jaquote:
Puik planquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja bah. Ik reageer niet meer op hem
Wel met een knal vertrekken he. Paar bevroren donuts tegen de minst favoriete collega zijn hoofd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, morgen het slotstuk van 12.15 tot 17
Prima, betekent dat ik win want jij hebt geen argumenten meer om te reagerenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja bah. Ik reageer niet meer op hem
Pics in je uniform ? :dquote:
In 2007 stond ik op een keurige 25.011ste plekquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, je hoogste positie ooit in een jaarlijst.
Nee ik verlaat het toneel met stijlquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel met een knal vertrekken he. Paar bevroren donuts tegen de minst favoriete collega zijn hoofd.
In de hoogtijd was het daar ook snel.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:04 schreef Fok-it het volgende:
Dag jongens en meisjes.
En mensen die er nog niet helemaal over uit zijn.
HAHAAHquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:04 schreef Fok-it het volgende:
Dag jongens en meisjes.
Ja, die is van 2011, en verder is er alleen nog maar eentje van '12. Zometeen misschien zelf maar eentje maken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:02 schreef J.James het volgende:
[..]
TV / WIDM # 36:Na de ontknoping en verder
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:04 schreef Fok-it het volgende:
Dag jongens en meisjes.
leid dr niet af, ze is ff wat aan t doen voor mequote:
Ja heb ik maar post ik nietquote:
quote:
Ja, bij jou is duidelijk sprake van een stijgende lijn: http://arcee862.com/jaarcijfers.php?user=175291quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
In 2007 stond ik op een keurige 25.011ste plek
Oh nee dat ook nog nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
leid dr niet af, ze is ff wat aan t doen voor me
(godverdomme dat klinkt zo fout)
you owe me onequote:
Tot 2010 ging dat wel snel. Nu gaat dat veel langzamer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
In de hoogtijd was het daar ook snel.
die SR topics zijn altijd heel snel.paar min over een topic enzo
Hoi hap!quote:
Zie je, je vergeet me elke xquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh nee dat ook nog nietWas 't vergeten
Zo, ben je nu alweer terug?quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik verlaat het toneel met stijl
Jimbo, een AH verbouwen in de buurt in Sof haar naam?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ik geloof nog steeds niet dat jij dat bentquote:
Klopt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb meestal een banquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot 2010 ging dat wel snel. Nu gaat dat veel langzamer.
Omg haal je hem op van schoolquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
We gaan daten in Zwolle
Het begin is er
jaquote:
Goed idee, gewoon heel die winkel de tering in slaan, net zo lang tot ze fotos stuurtquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jimbo, een AH verbouwen in de buurt in Sof haar naam?
Ik heb het dan over de SR-topics ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb meestal een ban![]()
En is je voornemen voor 2014 om nu een stuk braver te fokken?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja
[..]
Goed idee, gewoon heel die winkel de tering in slaan, net zo lang tot ze fotos stuurt
Ze heeft je wel verraden ja. Niet dat ik de foto's wel heb mogen ontvangen overigens.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja
[..]
Goed idee, gewoon heel die winkel de tering in slaan, net zo lang tot ze fotos stuurt
Erg eigenlijk. Maarja your lossquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ik geloof nog steeds niet dat jij dat bent
Ja maar ik moet nog:quote:
Ik hoop tot 2015, Dat is het strevenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe lang verwacht je dit keer te blijven?
Goede voornemensquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik hoop tot 2015, Dat is het streven
Het is niet leuk daar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Happel.
Waarom post je niet meer in VBL SC?
Die is er alquote:
Houd ik je aanquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik hoop tot 2015, Dat is het streven
quote:
iddquote:
Je bilnaad-kameraad heeft er net 1 gepost hier.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
oh ik kon alleen nog maar van 2011 en 2012 vinden
Link dan?
Beetje een kutjeskliek geworden idd meest zielige redenen krijg je notes of bans.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Goede voornemens
[..]
Het is niet leuk daar.
Zie hierboven, 2014 zal ik proberen ban-vrij uit te komen..quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En is je voornemen voor 2014 om nu een stuk braver te fokken?
De bans vallen de laatste tijd wel mee, alleen onlogisch is hevig gebannedquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje een kutjeskliek geworden idd meest zielige redenen krijg je notes of bans.
Verradenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft je wel verraden ja. Niet dat ik de foto's wel heb mogen ontvangen overigens.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie hierboven, 2014 zal ik proberen ban-vrij uit te komen..
(en ik ga wat autofilters erop gooien, kanker naar kanjer, joden naar mensenvoordieenekutclub ect ect)
op die manier kan ik er misschien nog wel doorkomen ook
Daarom. En heb wel betere dingen te doen dan daar in dat stukje aids te posten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje een kutjeskliek geworden idd meest zielige redenen krijg je notes of bans.
Nou en, ik ga voorquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja maar ik moet nog:
-Kamer opruimen
-Stofzuigen
-Haar fohnen
-Make up op doen
-Bezig voor school
-WIDM-sc maken
Dus laat me even met rust jij
ja die is van 2011 schatquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bilnaad-kameraad heeft er net 1 gepost hier.
Ja, anders mis ik alle GC en ufc topicsquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Goede voornemens
[..]
Het is niet leuk daar.
ohquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie hierboven, 2014 zal ik proberen ban-vrij uit te komen..
(en ik ga wat autofilters erop gooien, kanker naar kanjer, joden naar mensenvoordieenekutclub ect ect)
op die manier kan ik er misschien nog wel doorkomen ook
Zie notesquote:
Ik vind die GGMM echt een heel naar mannetje maar die mag mij ook niet dus die pakt je dan sowieso waarschijnlijk als hij de kans heeft .quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bans vallen de laatste tijd wel mee, alleen onlogisch is hevig gebanned
De nooit verkregen foto's.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Verraden? Vertel, wie wat waar en stenigen we dr nu of later?
Hoi Happel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom. En heb wel betere dingen te doen dan daar in dat stukje aids te posten.
Ja, die schijn ik nogal veel te posten jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Nu nog een wijze vinden om je verkapte doodsverwensingen te verbloemen. Al is daar wellicht een goede sjoelsessie voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |