abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:13:44 #1
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_134984790


Welkom in het grote DayZ topic!

Welkom in het grote DayZ topic, waar survivalen ingame voorop staat! De bedoeling van DayZ is zolang mogelijk survivalen en alle mooie spullen vinden die je in-game zijn. Ook is het belangrijk dat je een oogje open houd voor andere survivalers, voor bandits en misschien wel een helicopter crash site in de open velden! Het spel bevat nog enkele fouten omdat het nog in de alpha versie is.

Waarmee moet ik beginnen na een verse spawn?

Het is belangrijk dat je weet waar je bent, en dat je jezelf kunt verdedigen tegen zombies en eventuele andere survivalers. Als je spawned staan rechts onderin je beeldscherm, 3 regels met elk een beetje tekst. Als je naar de middelste regel kijkt, kun je zien waar je bent. Als je dan naar een externe map gaat (Klik) kun je zien welke grote stad dichtbij is, en waar jij naartoe kunt lopen om je eerste gear te vinden! :)

Externe maps

Er zijn verschillende externe maps waar je prima op kunt leven als je alleen een GPS gevonden hebt. Enkele goede maps zijn: DayZmap.info, DayZmap.com en DayZdb.com/map, op sommige maps kun je ook zien waar mogelijk voertuigen spawnen, om jezelf nog sneller te kunnen verplaatsen!

Installatie instructies


Andere video's


En alle andere FrankieOnPCin1080p over DayZ. Hij weet exact waar hij mee bezig is. Waard om te bekijken.

Veel succes met survivalen! En veel plezier in dit topic! :)

game on
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:25:56 #2
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_134985320
Frankie speelt vaak samen met JackFrags.. En vaak komen daar hilarische video's uit voort:

"If someone handcuffs you, then all you need to dooo, is.. wiggle!"

Ben nu bezig in de Alpha van DayZ Standalone. Mijn character is nu zeker een week in leven en heeft zowat alle goede items die ik kan hebben behalve een geluidsdemper.. Kan niet wachten totdat er weer tenten en vehicles zijn. :)

Dingen die je zeker moet weten voor de Standalone alpha:

-eet geen rot fruit
-lees de messages die je krijgt over hoe je je voelt, deze moet je niet negeren
-als je bloed verloren hebt dan krijg je dit langzaam terug door genoeg te eten en te drinken, een saline injectie te krijgen, of een bloodbag met het juiste type bloed. Weet je je bloedtype niet, dan moet je hier niet aan beginnen.
-als je rijst of cornflakes eet, drink daarna genoeg. Vaak eet ik rijst of flakes en drink daarna mn buik vol aan de waterpomp
-zorg dat je items zoveel mogelijk van pristine kwaliteit zijn
-ren niet te lang aan een stuk (zeker sprinten moet je alleen doen wanneer nodig)
-je kan met verschillende items blikjes open maken, maar een blikopener zorgt dat er niets geknoeid wordt.
-als je een semi-automatisch geweer hebt dan is T de toets om hem te schakelen tussen volautiomatisch en single shot (je ziet verder niets op het scherm als je dit doet).
-Ga niet onbevoorraad op weg naar afgelegen gebieden.
-Als je aan het zoeken bent naar items in gebouwen, kijk goed rond, want vaak liggen er items onder bedden, of ergens bovenop een tafel of kast
-Als je T-shirts vind en je hebt geen of weinig verband, dan kan je deze uiteen scheuren en er rags van maken om je te verbinden. Stokken kan je in combinatie gebruiken om te spalken.

[ Bericht 18% gewijzigd door B-FliP op 02-01-2014 15:48:27 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:42:48 #3
308981 Narcotical
Best in the World
pi_134990701
Ook maar eens meelezen met de ervaringen hier. Overweeg ook DayZ te kopen maar vind het nog vrij prijzig voor een alpha en weet ook niet zeker of m'n pc het gaat trekken
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_134991178
http://www.twitch.tv/lirik

http://www.youtube.com/user/saqibaz

Dit is in mijn ogen nog altijd de beste DayZ streamer/uploader. Hij speelt het spel op een manier zoals bijna niemand het speelt.


_O-
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:09:35 #5
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_134991633
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:42 schreef Narcotical het volgende:
Ook maar eens meelezen met de ervaringen hier. Overweeg ook DayZ te kopen maar vind het nog vrij prijzig voor een alpha en weet ook niet zeker of m'n pc het gaat trekken
Je hebt best een krachtige pc nodig en het wordt over het algemeen afgeraden het te kopen (door de makers).. Als je echt overtuigd bent dat je geduld genoeg hebt om nog zeker een jaar in een buggy en nog vrij kale alpha heen te lopen (a la hiking simulator 5000) kan je overwegen het te kopen.. Er zijn nog maar 3 guns in t spel (wel al redelijk wat addons voor die guns), nog geen vehicles, nog relatief weinig zombies, en nog genoeg bugs om geirriteerd van te geraken.. Combatlogging is nog een groot probleem (mensen loggen uit als ze een gevecht verliezen), en zombies verdwijnen direct als je ze dood maakt. Maar tot nu toe moet k zeggen dat ik me er goed mee vermaak.. :) Het gehack wat me deed stoppen met de mod heb k gelukkig nog niet gezien en t lijkt erop dat ze dat met deze versie tot nu toe goed onder controle hebben..
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:17:50 #6
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_134991906
Nog een leuke van JackFrags, de Dayz Drug dealer (gespeeld in de mod) :

Heb deze al zo vaak gezien maar pis nog steeds haast in mn broek van t lachen.. Wordt leuk vanaf 2 minuten.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:45:27 #7
308981 Narcotical
Best in the World
pi_134998396
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:09 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Je hebt best een krachtige pc nodig en het wordt over het algemeen afgeraden het te kopen (door de makers).. Als je echt overtuigd bent dat je geduld genoeg hebt om nog zeker een jaar in een buggy en nog vrij kale alpha heen te lopen (a la hiking simulator 5000) kan je overwegen het te kopen.. Er zijn nog maar 3 guns in t spel (wel al redelijk wat addons voor die guns), nog geen vehicles, nog relatief weinig zombies, en nog genoeg bugs om geirriteerd van te geraken.. Combatlogging is nog een groot probleem (mensen loggen uit als ze een gevecht verliezen), en zombies verdwijnen direct als je ze dood maakt. Maar tot nu toe moet k zeggen dat ik me er goed mee vermaak.. :) Het gehack wat me deed stoppen met de mod heb k gelukkig nog niet gezien en t lijkt erop dat ze dat met deze versie tot nu toe goed onder controle hebben..
Definieer krachtig ;). Mijn pc is wel al 4 jaar oud ondertussen maar voldoet nog wel aan de minimale system requirements. Wat betreft de recommended requirements scoort eigenlijk alleen m'n processor wat minder..

Wat betreft dat soort dingen vind ik het altijd jammer dat er geen demo's zijn ofzo waarbij je even een uurtje kan spelen en aanvoelen hoe als het spel loopt op je pc :')
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_134998692
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:45 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Wat betreft dat soort dingen vind ik het altijd jammer dat er geen demo's zijn ofzo waarbij je even een uurtje kan spelen en aanvoelen hoe als het spel loopt op je pc :')
Arma 2 heeft gratis demo's op steam. Installeer die en concludeer :)
Conscience do cost.
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:51:54 #9
308981 Narcotical
Best in the World
pi_134998761
Arma 2 en DayZ zijn totaal vergelijkbaar qua benodigde specs? Ik weet dat DayZ begonnen is als Arma 2 mod maar aangezien ze nu stand alone zijn... ?
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:03:48 #10
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_134999390
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:17 schreef B-FliP het volgende:
Nog een leuke van JackFrags, de Dayz Drug dealer (gespeeld in de mod) :

Heb deze al zo vaak gezien maar pis nog steeds haast in mn broek van t lachen.. Wordt leuk vanaf 2 minuten.
  donderdag 2 januari 2014 @ 21:35:53 #11
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_135001239
Dit is best een goede review:
http://mp1st.com/2013/12/20/dayz-standalone-alpha-buy/

Ik heb vernomen dat de standalone niet optimized is, de engine niet meer helemaal hetzelfde is als Arma 2 (die vrij CPU intensief is) en een krachtigere machine nodig heeft dan de mod. Ikzelf speel hem op een 3de generatie i7, een HD7950 en 16GB RAM en kan hem op de hoogste kwaliteit spelen, maar zou niet weten waar de grenzen liggen als je een minder systeem hebt.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 2 januari 2014 @ 22:26:55 #12
308981 Narcotical
Best in the World
pi_135004490
Ik heb een Intel Core2 Quad Q8200 (2,33 GHz), 4GB RAM en een HD7770 :')
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_135004557
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 22:26 schreef Narcotical het volgende:
Ik heb een Intel Core2 Quad Q8200 (2,33 GHz), 4GB RAM en een HD7770 :')
bespaar jezelf de frustratie :D
Ehmm
  donderdag 2 januari 2014 @ 23:04:37 #14
308981 Narcotical
Best in the World
pi_135006660
Het voldoet allemaal wel net aan de minimal requirements maar meestal lopen games dan nog steeds kut
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  donderdag 2 januari 2014 @ 23:06:23 #15
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135006747
E8400 4gb 560gtx 2gb oc. Loopt prima.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135008400
E7300 op 3,2Ghz, 6gb en een GT440, maar ik vraag dan ook niet veel grafisch geweld, en toch draait het lekker. :)
Sig
pi_135008913
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:51 schreef Narcotical het volgende:
Arma 2 en DayZ zijn totaal vergelijkbaar qua benodigde specs? Ik weet dat DayZ begonnen is als Arma 2 mod maar aangezien ze nu stand alone zijn... ?
De engine heeft alsnog talloze overeenkomsten. Allicht is de standalone iets zwaarder maar als aan arma 2 kan je wel een beetje aflezen hoe hij ongeveer gaat lopen.

Beetje battlefield 3/battlefield 4 verhaal. Ja, bf4 is zwaarder, maar als je bf3 zonder problemen kon laten runnen zou 4 ook niet al te lastig zijn.
Conscience do cost.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 00:08:45 #18
308981 Narcotical
Best in the World
pi_135009556
Oke, ga eens kijken hoe de Arma 2 demo dan loopt :)

edit: Inmiddels even geprobeerd, met video settings op high liep de demo nog steeds soepeltjes :)

[ Bericht 41% gewijzigd door Narcotical op 03-01-2014 00:30:14 ]
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_135011461
heb stand alone, echt weer _O_
  vrijdag 3 januari 2014 @ 02:37:27 #20
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_135012872
Rare types altijd die van die (idd) kut TT's leuk vinden.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_135013234
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:52 schreef ems. het volgende:

[..]

De engine heeft alsnog talloze overeenkomsten. Allicht is de standalone iets zwaarder maar als aan arma 2 kan je wel een beetje aflezen hoe hij ongeveer gaat lopen.

Beetje battlefield 3/battlefield 4 verhaal. Ja, bf4 is zwaarder, maar als je bf3 zonder problemen kon laten runnen zou 4 ook niet al te lastig zijn.
Ze proberen Standalone wel meer te optimaliseren dan de mod.
  Forum Admin vrijdag 3 januari 2014 @ 06:13:18 #22
58651 crew  murp
murp
pi_135013639


Gisteren onderweg mooie foto gemmaakt!
pi_135020454
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 06:13 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]

Gisteren onderweg mooie foto gemmaakt!
Hij doet het hier niet!
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:26:30 #24
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135021052
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:09 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Hij doet het hier niet!
Hier ook niet. Nu wel

[ Bericht 3% gewijzigd door Rickocum op 03-01-2014 13:36:31 ]
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:38:59 #25
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135021559
Maakt me geen kutje uit hoe hij loopt op bepaalde specs.

Gaat me er meer om dat ik DayZ gewoon een best wel brakke mod vond qua gameplay gestroomlijnde gameplay maar met wel veel potentie.

Als je nu nog steeds van die vage zombies hebt die niet normaal in een rechte lijn kunnen rennen en lekker buggy als wat zijn, dan vind ik die standalone geen standalone waard en had die ontwikkelaar beter zich gewoon op ARMA2 kunnen richten.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:42:18 #26
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_135021697
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:38 schreef RickoKun het volgende:
Maakt me geen kutje uit hoe hij loopt op bepaalde specs.

Gaat me er meer om dat ik DayZ gewoon een best wel brakke mod vond qua gameplay gestroomlijnde gameplay maar met wel veel potentie.

Als je nu nog steeds van die vage zombies hebt die niet normaal in een rechte lijn kunnen rennen en lekker buggy als wat zijn, dan vind ik die standalone geen standalone waard en had die ontwikkelaar beter zich gewoon op ARMA2 kunnen richten.
Gaan we weer, lekker druk maken tijdens een PRE-ALPHA. :O Je kan ook gewoon wachten tot het spel uit is, het even spelen en dan klagen.
pi_135021842
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:42 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Gaan we weer, lekker druk maken tijdens een PRE-ALPHA. :O Je kan ook gewoon wachten tot het spel uit is, het even spelen en dan klagen.
ALPHA. Als we dan toch bezig zijn.

Ik heb trouwens niet de illusie dat dit spel ooit af gaat komen. Dit blijft een enigszins buggy rotzooi, waar veel atmosfeer in zit. En om dat laatste blijf ik het spelen.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 13:46:59 #28
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_135021909
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:45 schreef Disorder het volgende:

[..]

ALPHA. Als we dan toch bezig zijn.

Ik heb trouwens niet de illusie dat dit spel ooit af gaat komen. Dit blijft een enigszins buggy rotzooi, waar veel atmosfeer in zit. En om dat laatste blijf ik het spelen.
Alpha ondertussen, ook prima. :') Als je nagaat dat het de komende jaar nog niet eens de beta gaat halen snap ik echt niet waarom mensen het spel nu al kopen om vervolgens alle forums onder te schijten.
pi_135022115
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:38 schreef RickoKun het volgende:
Maakt me geen kutje uit hoe hij loopt op bepaalde specs.

Gaat me er meer om dat ik DayZ gewoon een best wel brakke mod vond qua gameplay gestroomlijnde gameplay maar met wel veel potentie.

Als je nu nog steeds van die vage zombies hebt die niet normaal in een rechte lijn kunnen rennen en lekker buggy als wat zijn, dan vind ik die standalone geen standalone waard en had die ontwikkelaar beter zich gewoon op ARMA2 kunnen richten.
De developers hebben niet voor niets iedereen afgeraden om het spel nu al te kopen.

En als jij een alpha verwachtte zonder bugs dan ben je niet goed snik.
pi_135022270
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:46 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Alpha ondertussen, ook prima. :') Als je nagaat dat het de komende jaar nog niet eens de beta gaat halen snap ik echt niet waarom mensen het spel nu al kopen om vervolgens alle forums onder te schijten.
Ik denk dat dat laatste komt omdat het gewoon nog weinig progressie heeft geboekt sinds de mod zelf. Veel bugs die daar in zaten zitten ook in de alpha. Buiten de iets mooiere graphics en het verbeterde inventory-systeem zie ik weinig verschil.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:14:02 #31
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135023135
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Tyron het volgende:

[..]

De developers hebben niet voor niets iedereen afgeraden om het spel nu al te kopen.

En als jij een alpha verwachtte zonder bugs dan ben je niet goed snik.
HOOOHOHOHHOHOHOOHOHUEHEIOAUHPIURHPWIEUHEOHOooooooo eens even jongeman!

Ik ben mij er van bewust dat het een alpha is, heb het spel zelf dan ook niet gekocht en lees slechts mee met de posts in dit topique!

Uiteraard begrijp ik dat het spel tijd nodig heeft. Maar het is toch een beetje frapant dat er tegen dezelfde soort bugjes aan wordt gelopen alsook in ARMA2? Dat was toch juist de bedoeling om een nieuwe engine te schrijven zodat dit probleem ontweken kon worden? (Was niet programmeerbaar in de engine van ARMA 2 volgens mij?)
pi_135023990
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:14 schreef RickoKun het volgende:

[..]

HOOOHOHOHHOHOHOOHOHUEHEIOAUHPIURHPWIEUHEOHOooooooo eens even jongeman!

Ik ben mij er van bewust dat het een alpha is, heb het spel zelf dan ook niet gekocht en lees slechts mee met de posts in dit topique!

Uiteraard begrijp ik dat het spel tijd nodig heeft. Maar het is toch een beetje frapant dat er tegen dezelfde soort bugjes aan wordt gelopen alsook in ARMA2? Dat was toch juist de bedoeling om een nieuwe engine te schrijven zodat dit probleem ontweken kon worden? (Was niet programmeerbaar in de engine van ARMA 2 volgens mij?)
Er zijn een paar vergelijkbare bugs inderdaad, maar er zijn ook wel dingen gefixed. Zombies die bijvoorbeeld niet meer gekscherend zigzaggen. Ik vind het wel meevallen en echt een verbetering tegenover de mod. :)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:39:42 #33
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_135024255
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:38 schreef RickoKun het volgende:
Maakt me geen kutje uit hoe hij loopt op bepaalde specs.

Gaat me er meer om dat ik DayZ gewoon een best wel brakke mod vond qua gameplay gestroomlijnde gameplay maar met wel veel potentie.

Als je nu nog steeds van die vage zombies hebt die niet normaal in een rechte lijn kunnen rennen en lekker buggy als wat zijn, dan vind ik die standalone geen standalone waard en had die ontwikkelaar beter zich gewoon op ARMA2 kunnen richten.
lol... de zombies lopen niet meer in een zigzag.. Verder is de Arma 2 engine zelf veels te gelimiteerd, te open voor hacks en exploits en zijn juist de dingen die zo vervelend zijn niet goed te verhelpen..

[ Bericht 7% gewijzigd door B-FliP op 03-01-2014 14:48:58 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:52:57 #34
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_135024869
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:53 schreef Disorder het volgende:
Ik denk dat dat laatste komt omdat het gewoon nog weinig progressie heeft geboekt sinds de mod zelf. Veel bugs die daar in zaten zitten ook in de alpha. Buiten de iets mooiere graphics en het verbeterde inventory-systeem zie ik weinig verschil.
De focus is meer op survival gelegd.. Er is weldegelijk flink wat veranderd, ook qua het gezond blijven en de items en de manier waarop deze gebruikt worden. Verder heb je weinig last van hacks en exploits, iets wat mij gruwelijk irriteerde in de mod.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:12:29 #35
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135025793
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:52 schreef B-FliP het volgende:

[..]

De focus is meer op survival gelegd.. Er is weldegelijk flink wat veranderd, ook qua het gezond blijven en de items en de manier waarop deze gebruikt worden. Verder heb je weinig last van hacks en exploits, iets wat mij gruwelijk irriteerde in de mod.
Okay, dat is goed om te horen! Dan heb ik niets gezegd! Dacht dat de zombies nog steeds als mallootjes rond liepen!

Ik hou dit spel van een afstand in de gaten. Dit is ook wel een spel dat ik wil hebben, mits het af is.

:') Op dit moment veel spellen in alpha fase aan het spelen (dit dus toevallig niet), maar stap nu even weer over op normale spellen zodat de sprongen wat groter zijn.
pi_135026645
Zo ook maar DayZ gekocht ^O^ tvp
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:39:41 #37
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135027128
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:38 schreef RickoKun het volgende:
Maakt me geen kutje uit hoe hij loopt op bepaalde specs.

Gaat me er meer om dat ik DayZ gewoon een best wel brakke mod vond qua gameplay gestroomlijnde gameplay maar met wel veel potentie.

Als je nu nog steeds van die vage zombies hebt die niet normaal in een rechte lijn kunnen rennen en lekker buggy als wat zijn, dan vind ik die standalone geen standalone waard en had die ontwikkelaar beter zich gewoon op ARMA2 kunnen richten.
De zombies zelf perfomen prima imho.
pi_135027176
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:29 schreef MineraalWater het volgende:
Zo ook maar DayZ gekocht ^O^ tvp
hommo
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_135027396
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:40 schreef TJV het volgende:

[..]

hommo
:*
Vanavond lekker spelen
  Forum Admin vrijdag 3 januari 2014 @ 16:25:13 #40
58651 crew  murp
murp
pi_135029063
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 13:09 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Hij doet het hier niet!
pi_135032290
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:39 schreef Erasmo het volgende:

[..]

De zombies zelf perfomen prima imho.
Behalve dat ze soms door hekken of muren glitchen.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 22:17:35 #42
123411 LinQ
Met een Q
pi_135044707
Nog meer mensen problemen met connecten naar servers atm?
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_135055541
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:17 schreef LinQ het volgende:
Nog meer mensen problemen met connecten naar servers atm?
Sinds de laatste patch zijn de servers een beetje fucked, ook word je vaker geteleport. Hopelijk fixen ze dat snel.
pi_135058414
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 02:57 schreef Tyron het volgende:

[..]

Sinds de laatste patch zijn de servers een beetje fucked, ook word je vaker geteleport. Hopelijk fixen ze dat snel.
Ahh hadden TJV en ik ook al last van. Werden we weg geteleport (ongeveer 1KM verderop) en dan kon je niks meer doen. Moest je via taakbeheer het spel afsluiten en weer opnieuw joinen.
pi_135060584
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 10:54 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ahh hadden TJV en ik ook al last van. Werden we weg geteleport (ongeveer 1KM verderop) en dan kon je niks meer doen. Moest je via taakbeheer het spel afsluiten en weer opnieuw joinen.
Ja dat is met name zo als je lange afstanden rent.
pi_135060620
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:38 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ja dat is met name zo als je lange afstanden rent.
Ja inderdaad was van Berezino naar Elektrozavodsk
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:46:00 #47
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_135060763
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 10:54 schreef MineraalWater het volgende:
Moest je via taakbeheer het spel afsluiten en weer opnieuw joinen.
Alt + F4 werkt wat sneller om het spel af te sluiten. Maar sinds de laatste patch ook last van, gisteren 2x geprobeerd met een groepje van NWAF naar Devil's Castle te gaan en elke keer dat we daar bijna waren werden we terug geteleporteerd dichtbij NWAF. Voorlopig maar even links laten liggen deze.
pi_135060782
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:40 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ja inderdaad was van Berezino naar Elektrozavodsk
Ik had dat toen ik naar de NWA ging en opeens midden in bos terug teleporteerde, had geen idee meer waar ik was. _O-
pi_135060920
Ah. Ben ik dus niet de enige. Ik viel gisteren dood neer op zo'n bouwplaats doordat ik door een muur heen werd ge-teleport en naar beneden viel. Alles kwijt. Een vriend van me overkwam het ook, een uurtje later.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:47:52 #50
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135062539
24 miljoen binnen geharkt. Best netjes. Nu een groter team erop zetten.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135062900
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:47 schreef SosuaCafe het volgende:
24 miljoen binnen geharkt. Best netjes. Nu een groter team erop zetten.
Dat lijkt me een vanzelfsprekende stap. Hoop ook dat het gaat gebeuren zodat het allemaal wat sneller verloopt.
pi_135062906
Tip: Vergeet niet je hardware anti-aliasing uit te zetten :') Net 10 minuten zitten ragen omdat het spel niet speelbaar was zo
pi_135065261
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:58 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dat lijkt me een vanzelfsprekende stap. Hoop ook dat het gaat gebeuren zodat het allemaal wat sneller verloopt.
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:47 schreef SosuaCafe het volgende:
24 miljoen binnen geharkt. Best netjes. Nu een groter team erop zetten.
http://www.reddit.com/r/d(...)er_12000000_already/

quote:
We (bohemia and I) had very ambitious plans for 2014 already, however this amount of sales was completely unexpected. Honestly, 250k within a quarter was what I would have considered a success. So to move nearly 800,000 in under a month is crazy.
We'll be finalizing our roadmap in mid January, but it is safe to say that this kind of result will be having a very positive effect on that roadmap.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:15:58 #54
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_135065592
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:58 schreef MineraalWater het volgende:
Tip: Vergeet niet je hardware anti-aliasing uit te zetten :') Net 10 minuten zitten ragen omdat het spel niet speelbaar was zo
Mijn videokaart AA staat aan en doet zijn werk zonder problemen. Wat voor beeld kreeg je dan? Of gewoon gigantische lag?
pi_135065669
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:15 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Mijn videokaart AA staat aan en doet zijn werk zonder problemen. Wat voor beeld kreeg je dan? Of gewoon gigantische lag?
Lag + een rooie border om het spel en de zon had een dikke leak (Als je erin keek werd alles geel enzo) Heb dan ook al weer een wat verouderde kaart 6850.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:31:38 #56
182073 invine
blablabla etc.
pi_135074145
Hoe kan ik normaal met mijn zaklamp schijnen?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:48:24 #57
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_135074903
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:31 schreef invine het volgende:
Hoe kan ik normaal met mijn zaklamp schijnen?
spatie is over het algemeen de toets om je stance op richten te focussen. Je loopt dan wel langzamer. Weer spatie is terug naar normaal.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:52:10 #58
182073 invine
blablabla etc.
pi_135075048
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:48 schreef B-FliP het volgende:

[..]

spatie is over het algemeen de toets om je stance op richten te focussen. Je loopt dan wel langzamer. Weer spatie is terug naar normaal.
Ik wilde naar ironsight maar dat wilde die niet :( maar mijn mannetje is ziek, is daar wat aan te doen?

Heb in mijn 2e leven al wel een m4 met een paar mags op NWA :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:03:33 #59
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135075524

Deze in de OP.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135075646
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:52 schreef invine het volgende:

[..]

Ik wilde naar ironsight maar dat wilde die niet :( maar mijn mannetje is ziek, is daar wat aan te doen?

Heb in mijn 2e leven al wel een m4 met een paar mags op NWA :)
Charcoal tablets willen nogal eens helpen.

Anders Anti biotica, Vitamine pillen en vers fruit eten.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:06:14 #61
182073 invine
blablabla etc.
pi_135075671
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:05 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Charcoal tablets willen nogal eens helpen.

Anders Anti biotica, Vitamine pillen en vers fruit eten.
Ik had juist van die charcoal tablets gegeten om te kijken wat het deed, daarna was ik ziek :P
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:07:30 #62
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_135075730
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Deze in de OP.
Waarom who cares bij Balota?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:08:52 #63
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135075786
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:07 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Waarom who cares bij Balota?
altijd leeggeloot en KoS
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:13:21 #64
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_135075962
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:07 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Waarom who cares bij Balota?
Balota alleen naar toe gaan als je in de buurt spawnt en niks te verliezen hebt. Anders echt de moeite niet waard.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:15:01 #65
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_135076034
Altijd leuk voor actie toch? De hele map rondgaan zonder iemand tegen te komen kan ook saai zijn.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:18:09 #66
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135076180
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:15 schreef Quotidien het volgende:
Altijd leuk voor actie toch? De hele map rondgaan zonder iemand tegen te komen kan ook saai zijn.
voor actie naar grote airfield. Poeh.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:21:05 #67
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_135076301
3x geweest met full gear, helemaal niks te zien. :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:21:38 #68
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135076323
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Quotidien het volgende:
3x geweest met full gear, helemaal niks te zien. :P
pak maar eens een volle server :)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:22:38 #69
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_135076365
Ik pak altijd volle servers.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_135076463
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef invine het volgende:

[..]

Ik had juist van die charcoal tablets gegeten om te kijken wat het deed, daarna was ik ziek :P
Ja dat kan ook met antibiotica gebeuren omdat het de micro-organismes kan laten groeien of juist minder kan laten worden. Als ze groeien word je juist ziek en als het minder word dan word je weer beter.

Charcoal maakt het op het begin weer erger maar daarna helpt het wel beter. Ze zeggen dat Rice + water ook nog wel eens wilt helpen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:25:11 #71
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_135076476
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef invine het volgende:
Ik had juist van die charcoal tablets gegeten om te kijken wat het deed, daarna was ik ziek :P
Wellicht chemical poisoning.. Daar is nog geen cure voor.. Voor status en wat te doen zie:
http://dayzdb.com/guide/11-standalone-status-effects
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:27:52 #72
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135076603
Het zou mooi zijn als er een trusted/friends minimap plugin zou kunnen komen. Dan kan je altijd je crew terugvinden. Net zoals in minecraft
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:29:58 #73
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_135076702
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Het zou mooi zijn als er een trusted/friends minimap plugin zou kunnen komen. Dan kan je altijd je crew terugvinden. Net zoals in minecraft
Aangezien dat ze zich erg op realisme focussen (behalve de zombies dan ;) ) denk ik niet dat ze dit zullen gaan doen. Er zijn wel walkytalkies voor lange afstand gesprekken (als je verder geen voice contact hebt via Skype ofzo)..
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_135100771
Change Log - 0.30.113953

New:

Design: Balancing of player spawns (ongoing)
Server: Dead player cleanup (time based)
Design: M9130 Bayonet can now open cans
Server: BattlEye Anti-Cheat (Client as well)
Server: Initial implementation for Sub-Private Hives (ongoing)
Server: Initial implementation for regular & hardcore Public Hive

Fixed:

Server: Dedicated Server crash related to player skeleton
Server: Player location rubberbanding (ongoing)
Server: Large delay in item manipulation and "inventory tetris"
  zondag 5 januari 2014 @ 14:10:02 #75
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135100828
Private hives, kan niet wachten *O*
  zondag 5 januari 2014 @ 14:10:50 #76
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135100862
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:10 schreef Erasmo het volgende:
Private hives, kan niet wachten *O*
Voordeel daarvan is?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zondag 5 januari 2014 @ 14:13:00 #77
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135100968
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:10 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Voordeel daarvan is?
Hopelijk meer mogelijkheden om het spel naar eigen smaak aan te passen per hyve.
pi_135101043
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:10 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Voordeel daarvan is?
Minder kutnoobs! :D
  zondag 5 januari 2014 @ 14:15:21 #79
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135101048
Ben benieuwd of we zulke mods in sa gaan krijgen :D

http://dayzdb.com/map/fallujah
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zondag 5 januari 2014 @ 14:15:34 #80
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135101056
quote:
6s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:15 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Minder kutnoobs! :D
Fok servertje? :)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135101076
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben benieuwd of we zulke mods in sa gaan krijgen :D

http://dayzdb.com/map/fallujah
Ik hoop het. :D
pi_135101083
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:15 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Fok servertje? :)
Zou kek zijn.
  zondag 5 januari 2014 @ 14:16:35 #83
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_135101090
quote:
6s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:15 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Minder kutnoobs! :D
Die weten het verschil echt niet tussen public en private. En op dit moment heb je ook niks aan een private hive omdat er niks valt aan te passen.
  zondag 5 januari 2014 @ 14:23:02 #84
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135101369
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben benieuwd of we zulke mods in sa gaan krijgen :D

http://dayzdb.com/map/fallujah
Taviana is toffer :P Ural onder je heli hangen en op andere spelers droppen :P
  zondag 5 januari 2014 @ 22:35:09 #86
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135125819
Not sure if boxen opgeblazen of kutgeluid...
pi_135125944
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:35 schreef Erasmo het volgende:
Not sure if boxen opgeblazen of kutgeluid...
Misschien een beetje van allebei.

Net trouwens met een groep van 6 rond zitten rennen, zag er echt episch uit.
Nu nog met de FOK!crew eigenlijk doen ^O^
  Forum Admin zondag 5 januari 2014 @ 22:49:51 #88
58651 crew  murp
murp
pi_135126750
Ik vertrouw niemand. Als neger wordt je veel vaker doodgeschoten...
  zondag 5 januari 2014 @ 22:55:18 #89
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135127067
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:49 schreef murp het volgende:
Ik vertrouw niemand. Als neger wordt je veel vaker doodgeschoten...
Wel een tactische kleur voor 's nachts.
  Forum Admin zondag 5 januari 2014 @ 23:09:28 #90
58651 crew  murp
murp
pi_135127865
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:55 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Wel een tactische kleur voor 's nachts.
ik heb nog nooit in het donker gespeeld.. lijkt me veel ste moeilijk!
  zondag 5 januari 2014 @ 23:11:12 #91
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135127966
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef murp het volgende:

[..]

ik heb nog nooit in het donker gespeeld.. lijkt me veel ste moeilijk!
Als je je setting goed zet is het prima te doen. Ook in de mod is een negert zijn tactisch slim ivm me je ghilly.
  maandag 6 januari 2014 @ 02:15:37 #92
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_135133518
Denken dat je huidskleur de reden is dat je zo vaak wordt gepopt. _O- Vanaf 5 meter zie je het al niet meer en ik gok dat als je gekilled wordt, het vaak verder dan 5 meter is.
  Forum Admin maandag 6 januari 2014 @ 06:53:35 #93
58651 crew  murp
murp
pi_135134583
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 02:15 schreef Chef_M het volgende:
Denken dat je huidskleur de reden is dat je zo vaak wordt gepopt. _O- Vanaf 5 meter zie je het al niet meer en ik gok dat als je gekilled wordt, het vaak verder dan 5 meter is.
Denken dat ik het serieus bedoel :')

Ik ga gewoon vaak dood :')
pi_135140956
Is dit al een beetje speelbaar?

En is het relatief makkelijk om met vrienden samen te spelen of moet je daarvoor eerst 5 uur richting elkaar lopen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 13:53:32 ]
  maandag 6 januari 2014 @ 14:14:03 #95
123411 LinQ
Met een Q
pi_135144006
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:48 schreef Typisch het volgende:
Is dit al een beetje speelbaar?

En is het relatief makkelijk om met vrienden samen te spelen of moet je daarvoor eerst 5 uur richting elkaar lopen?
Er zitten nog wat bugs in, maar dat neemt voor mij het speelplezier tot nog toe niet weg. En zoals al vaker gezegd is: het is een alpha, dus als je de game nu koopt moet je de bugs voor lief nemen.

Storende zaken waar ik tegenaan ben gelopen:
- Teleporteren van character, tevens ook door muren heen. (vriend van mij is zo uit een flat geteleporteerd met full gear en dood neergevallen)
- Inventory traag
- Als je items dropt duurt het even voor je ze op de grond ziet
- Switchen van items via je hotbar duurt soms lang (als ik mijn bijl wil selecteren omdat ik zombie hoor heb ik nu wel eens dat ik 2x druk omdat het zolang duurt waarna hij mijn bijl pakt en weer terug stopt)
- Mijn muis neemt soms de controle 1 a 2 seconden over waardoor ik een pirouette maak (kan zijn dat dit niet met de game zelf te maken heeft, alhoewel ik het in geen enkele andere game heb)
- Je character kan soms zomaar gewiped worden, dit had ik afgelopen weekend toen er een paar kneuzen ddos attacks aan het uitvoeren waren op steam.

Ik stoor me er tevens niet al te veel aan, ik stoor me meer aan de medespelers dan aan de bugs ;) KoS wordt nu wel een beetje storend, vooral als freshspawn, als ik fully geared ben kan ik me het nog voorstellen.

Qua reistijd vind ik het wel meevallen, met je turbo knop kun je te voet redelijk snel lange afstanden afleggen. Er zitten nog geen voertuigen in dus je bent wel even onderweg. De spawnplekken liggen, over het algemeen, redelijk dicht bij elkaar in de buurt. En als je wat verder uit elkaar ligt heb je onderweg nog mooi de tijd om gear bij elkaar te zoeken.
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_135146563
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef LinQ het volgende:

[..]

Er zitten nog wat bugs in, maar dat neemt voor mij het speelplezier tot nog toe niet weg. En zoals al vaker gezegd is: het is een alpha, dus als je de game nu koopt moet je de bugs voor lief nemen.

Storende zaken waar ik tegenaan ben gelopen:
- Teleporteren van character, tevens ook door muren heen. (vriend van mij is zo uit een flat geteleporteerd met full gear en dood neergevallen)
- Inventory traag
- Als je items dropt duurt het even voor je ze op de grond ziet
- Switchen van items via je hotbar duurt soms lang (als ik mijn bijl wil selecteren omdat ik zombie hoor heb ik nu wel eens dat ik 2x druk omdat het zolang duurt waarna hij mijn bijl pakt en weer terug stopt)
- Mijn muis neemt soms de controle 1 a 2 seconden over waardoor ik een pirouette maak (kan zijn dat dit niet met de game zelf te maken heeft, alhoewel ik het in geen enkele andere game heb)
- Je character kan soms zomaar gewiped worden, dit had ik afgelopen weekend toen er een paar kneuzen ddos attacks aan het uitvoeren waren op steam.

Ik stoor me er tevens niet al te veel aan, ik stoor me meer aan de medespelers dan aan de bugs ;) KoS wordt nu wel een beetje storend, vooral als freshspawn, als ik fully geared ben kan ik me het nog voorstellen.

Qua reistijd vind ik het wel meevallen, met je turbo knop kun je te voet redelijk snel lange afstanden afleggen. Er zitten nog geen voertuigen in dus je bent wel even onderweg. De spawnplekken liggen, over het algemeen, redelijk dicht bij elkaar in de buurt. En als je wat verder uit elkaar ligt heb je onderweg nog mooi de tijd om gear bij elkaar te zoeken.
Thanx, zal het eens in de groep gooien.

Deze game lijkt mij niet echt leuk om in mijn eentje te spelen, dus moet eerst een paar maten overhalen .:+
  maandag 6 januari 2014 @ 15:25:41 #97
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_135146907
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef LinQ het volgende:
Ik stoor me er tevens niet al te veel aan, ik stoor me meer aan de medespelers dan aan de bugs ;) KoS wordt nu wel een beetje storend, vooral als freshspawn, als ik fully geared ben kan ik me het nog voorstellen.
KoS een minpunt noemen. :{ Waarom schrijven mensen KoS alsof het een bug is ipv gewoon part of the game? Ik ben sinds de SA maar 1x vermoord nadat ik spawnde, voor de rest is het gewoon een kwestie van voorzichtig zijn.

Als jij net spawnt en je gaat, net zoals de rest, rennen in Elektro of Cherno voor gear zonder op je omgeving te letten heb je gewoon niks te klagen. Maar als je gewoon zelf goed oplet, en zorgt dat je de tegenstander altijd eerder zie dan dat zij jou zien, is er echt geen enkel reden om te klagen.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:35:05 #98
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_135147331
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:48 schreef Typisch het volgende:
Is dit al een beetje speelbaar?

En is het relatief makkelijk om met vrienden samen te spelen of moet je daarvoor eerst 5 uur richting elkaar lopen?
Ik vind het het leukste om met mensen samen te spelen. maar je moet wel een punt afspreken. Het zal ongeveer tussen een half uur en een uur lopen zijn (inclusief drinkpauzes) om van de ene kant van de map naar de andere kant te komen. Maar je spawnt langs de kust, en als je heel ver weg spawnt pleeg je gewoon zelfmoord om vervolgens ergens anders te spawnen.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 6 januari 2014 @ 15:43:12 #99
123411 LinQ
Met een Q
pi_135147783
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef Chef_M het volgende:
KoS een minpunt noemen. Waarom schrijven mensen KoS alsof het een bug is ipv gewoon part of the game? Ik ben sinds de SA maar 1x vermoord nadat ik spawnde, voor de rest is het gewoon een kwestie van voorzichtig zijn.

Als jij net spawnt en je gaat, net zoals de rest, rennen in Elektro of Cherno voor gear zonder op je omgeving te letten heb je gewoon niks te klagen. Maar als je gewoon zelf goed oplet, en zorgt dat je de tegenstander altijd eerder zie dan dat zij jou zien, is er echt geen enkel reden om te klagen.
Staat nergens dat ik het een minpunt vind, ik stoor me er soms echter alleen aan. Ik snap ook wel dat dit een onderdeel van het spel is, ik heb ook bandits nodig om op bandit hunt te kunnen gaan ;) Maar waarom zou je kogels verspillen op een fresh spawn die unarmed rond loopt? Die logica snap ik niet ;)
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_135148214
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:35 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Ik vind het het leukste om met mensen samen te spelen. maar je moet wel een punt afspreken. Het zal ongeveer tussen een half uur en een uur lopen zijn (inclusief drinkpauzes) om van de ene kant van de map naar de andere kant te komen. Maar je spawnt langs de kust, en als je heel ver weg spawnt pleeg je gewoon zelfmoord om vervolgens ergens anders te spawnen.
Ligt er heel erg aan natuurlijk. Ik zou gewoon als niemand van de groep het nog heeft allemaal dood gaan en dan kijken waar je spawned (Zal wel in de buurt van elektro zijn ongeveer) om vervolgens 1 punt af te spreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')