Voordeel daarvan is?quote:
Fok servertje?quote:
Ik hoop het.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben benieuwd of we zulke mods in sa gaan krijgen
http://dayzdb.com/map/fallujah
Die weten het verschil echt niet tussen public en private. En op dit moment heb je ook niks aan een private hive omdat er niks valt aan te passen.quote:
Taviana is tofferquote:Op zondag 5 januari 2014 14:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben benieuwd of we zulke mods in sa gaan krijgen
http://dayzdb.com/map/fallujah
Misschien een beetje van allebei.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:35 schreef Erasmo het volgende:
Not sure if boxen opgeblazen of kutgeluid...
Wel een tactische kleur voor 's nachts.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:49 schreef murp het volgende:
Ik vertrouw niemand. Als neger wordt je veel vaker doodgeschoten...
ik heb nog nooit in het donker gespeeld.. lijkt me veel ste moeilijk!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wel een tactische kleur voor 's nachts.
Als je je setting goed zet is het prima te doen. Ook in de mod is een negert zijn tactisch slim ivm me je ghilly.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb nog nooit in het donker gespeeld.. lijkt me veel ste moeilijk!
Denken dat ik het serieus bedoelquote:Op maandag 6 januari 2014 02:15 schreef Chef_M het volgende:
Denken dat je huidskleur de reden is dat je zo vaak wordt gepopt.Vanaf 5 meter zie je het al niet meer en ik gok dat als je gekilled wordt, het vaak verder dan 5 meter is.
Er zitten nog wat bugs in, maar dat neemt voor mij het speelplezier tot nog toe niet weg. En zoals al vaker gezegd is: het is een alpha, dus als je de game nu koopt moet je de bugs voor lief nemen.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:48 schreef Typisch het volgende:
Is dit al een beetje speelbaar?
En is het relatief makkelijk om met vrienden samen te spelen of moet je daarvoor eerst 5 uur richting elkaar lopen?
Thanx, zal het eens in de groep gooien.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef LinQ het volgende:
[..]
Er zitten nog wat bugs in, maar dat neemt voor mij het speelplezier tot nog toe niet weg. En zoals al vaker gezegd is: het is een alpha, dus als je de game nu koopt moet je de bugs voor lief nemen.
Storende zaken waar ik tegenaan ben gelopen:
- Teleporteren van character, tevens ook door muren heen. (vriend van mij is zo uit een flat geteleporteerd met full gear en dood neergevallen)
- Inventory traag
- Als je items dropt duurt het even voor je ze op de grond ziet
- Switchen van items via je hotbar duurt soms lang (als ik mijn bijl wil selecteren omdat ik zombie hoor heb ik nu wel eens dat ik 2x druk omdat het zolang duurt waarna hij mijn bijl pakt en weer terug stopt)
- Mijn muis neemt soms de controle 1 a 2 seconden over waardoor ik een pirouette maak (kan zijn dat dit niet met de game zelf te maken heeft, alhoewel ik het in geen enkele andere game heb)
- Je character kan soms zomaar gewiped worden, dit had ik afgelopen weekend toen er een paar kneuzen ddos attacks aan het uitvoeren waren op steam.
Ik stoor me er tevens niet al te veel aan, ik stoor me meer aan de medespelers dan aan de bugsKoS wordt nu wel een beetje storend, vooral als freshspawn, als ik fully geared ben kan ik me het nog voorstellen.
Qua reistijd vind ik het wel meevallen, met je turbo knop kun je te voet redelijk snel lange afstanden afleggen. Er zitten nog geen voertuigen in dus je bent wel even onderweg. De spawnplekken liggen, over het algemeen, redelijk dicht bij elkaar in de buurt. En als je wat verder uit elkaar ligt heb je onderweg nog mooi de tijd om gear bij elkaar te zoeken.
KoS een minpunt noemen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef LinQ het volgende:
Ik stoor me er tevens niet al te veel aan, ik stoor me meer aan de medespelers dan aan de bugsKoS wordt nu wel een beetje storend, vooral als freshspawn, als ik fully geared ben kan ik me het nog voorstellen.
Ik vind het het leukste om met mensen samen te spelen. maar je moet wel een punt afspreken. Het zal ongeveer tussen een half uur en een uur lopen zijn (inclusief drinkpauzes) om van de ene kant van de map naar de andere kant te komen. Maar je spawnt langs de kust, en als je heel ver weg spawnt pleeg je gewoon zelfmoord om vervolgens ergens anders te spawnen.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:48 schreef Typisch het volgende:
Is dit al een beetje speelbaar?
En is het relatief makkelijk om met vrienden samen te spelen of moet je daarvoor eerst 5 uur richting elkaar lopen?
Staat nergens dat ik het een minpunt vind, ik stoor me er soms echter alleen aan. Ik snap ook wel dat dit een onderdeel van het spel is, ik heb ook bandits nodig om op bandit hunt te kunnen gaanquote:Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef Chef_M het volgende:
KoS een minpunt noemen. Waarom schrijven mensen KoS alsof het een bug is ipv gewoon part of the game? Ik ben sinds de SA maar 1x vermoord nadat ik spawnde, voor de rest is het gewoon een kwestie van voorzichtig zijn.
Als jij net spawnt en je gaat, net zoals de rest, rennen in Elektro of Cherno voor gear zonder op je omgeving te letten heb je gewoon niks te klagen. Maar als je gewoon zelf goed oplet, en zorgt dat je de tegenstander altijd eerder zie dan dat zij jou zien, is er echt geen enkel reden om te klagen.
Ligt er heel erg aan natuurlijk. Ik zou gewoon als niemand van de groep het nog heeft allemaal dood gaan en dan kijken waar je spawned (Zal wel in de buurt van elektro zijn ongeveer) om vervolgens 1 punt af te spreken.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:35 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ik vind het het leukste om met mensen samen te spelen. maar je moet wel een punt afspreken. Het zal ongeveer tussen een half uur en een uur lopen zijn (inclusief drinkpauzes) om van de ene kant van de map naar de andere kant te komen. Maar je spawnt langs de kust, en als je heel ver weg spawnt pleeg je gewoon zelfmoord om vervolgens ergens anders te spawnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |