koop dan lekker een samsung galaxy s4 i9420 lte advanced plus ofzoquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:55 schreef RoW_0 het volgende:
Echt hé, wat een jankert. Wel een tientje meer kwijt voor een kabel
Of zo'n Nokia met zo'n vet grote ronde plugquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
koop dan lekker een samsung galaxy s4 i9420 lte advanced plus ofzo
Vet onhandig met een kabel opladen want die kabel vergeet je snel. Nee, hij moet overal en altijd opgeladen worden zodat je er nooit meer aan hoeft te denken en het moet vooral geen geld kosten maar hij moet wel Micro-USB hebben want dat is nou eenmaal een standaard dus dat moet gewoon op het toestel zitten want anders is de fabrikant arrogant.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
koop dan lekker een samsung galaxy s4 i9420 lte advanced plus ofzo
Heerlijk, blind achter de fabrikant aan rennen omdat die immers altijd gelijk heeft, je onderstreept hiermee precies het gedrag wat applehaters zo stoort, en terecht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vet onhandig met een kabel opladen want die kabel vergeet je snel. Nee, hij moet overal en altijd opgeladen worden zodat je er nooit meer aan hoeft te denken en het moet vooral geen geld kosten maar hij moet wel Micro-USB hebben want dat is nou eenmaal een standaard dus dat moet gewoon op het toestel zitten want anders is de fabrikant arrogant.
He wat? Apple is een private onderneming he, dat weet je? Wat een onzin dat ze iets zouden moeten aanbieden wat ze zelf bedacht hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Nogmaals: dan had Apple die standaard spotgoedkoop aan andere fabrikanten moeten aanbieden
Ik snap de kritiek wel, maar naast dat het in eerste instantie niet eens waar is en Apple dus de regels van de EU nastreeft, is het uiteindelijk huilen om de kosten van een kabeltje. Daarom vind ik de kritiek absoluut niet terecht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:34 schreef Skull-splitter het volgende:
That's all. In praktijk sleep ik overal een kabel mee naartoe en zou ik er geen last van hebben, maar als je de kritiek niet snapt omdat je appeltjes in je ogen hebt mag je jezelf wel iets afvragen
Allemaal dingen die ik echt wel weet en aan heb gestipt maar daar ging de fucking discussie niet omquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
He wat? Apple is een private onderneming he, dat weet je? Wat een onzin dat ze iets zouden moeten aanbieden wat ze zelf bedacht hebben.
En leuk dat voor laden micro USB afdoende is (hoewel, hierboven blijkt dat een iPad laden met 2mA dus niet gaat via micro-USB) maar de behoefte van Apple ligt hoger kennelijk. (Syncen, audio, video, etc). Daarnaast is Apple op zoek naar minimalisatie en wie weet is micro USB intern nog wel een paar mm groter als de lightning connector.
Ik reageer slechts op wat jij tikt hoor. Dus daar ging het kennelijk fucking wél over.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Allemaal dingen die ik echt wel weet en aan heb gestipt maar daar ging de fucking discussie niet omleer lezen.
En vice versa, alleen kom je met argumenten waar ik prima van weet waarom en wat, maar dat doet niets af aan de EU-eisquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik reageer slechts op wat jij tikt hoor. Dus daar ging het kennelijk fucking wél over.
Kan je nu er wel smalend over doen maar als het dat soort zaken betreft boeit het mij weinig hoe randzaken eruit zien. Als het maar werkt en vooral...functioneel is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:31 schreef RoW_0 het volgende:
Of zo'n Nokia met zo'n vet grote ronde plug
Zeker niet voor dat geldquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:37 schreef Hamster. het volgende:
Hallo,
Even een vraagje van iemand die nog nooit een iPhone heeft gehad (wel een ipad mini). Is het nu nog de moeite om een iPhone 4 32gb te kopen tweedehands voor 225 euro?
Ik heb nu een HTC wildfire sEn ben echt toe aan wat anders..alleen vind ik die prijzen van 500 euro echt te veel. Kan je gewoon een nieuwe pc van kopen...
Graag jullie mening.
Ik zou anno 2014 zeker geen iPhone 4 kopen, en helemaal niet voor zoveel geld.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:37 schreef Hamster. het volgende:
Hallo,
Even een vraagje van iemand die nog nooit een iPhone heeft gehad (wel een ipad mini). Is het nu nog de moeite om een iPhone 4 32gb te kopen tweedehands voor 225 euro?
Ik heb nu een HTC wildfire sEn ben echt toe aan wat anders..alleen vind ik die prijzen van 500 euro echt te veel. Kan je gewoon een nieuwe pc van kopen...
Graag jullie mening.
Of zo'n iPhone die draadloos laadt. Oh, wacht...quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:31 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Of zo'n Nokia met zo'n vet grote ronde plug
klopt maar heb geen zin om nog 10 maanden te wachtenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Er bestaan toch geen gelockte 5's?
Edit: oh kennelijk toch wel.
Na een jaar kan je provider hem er gratis afhalen
Ik weet nog wel van de 3G dat t simlock gedeelte van Apple best sterk was. Je kon t toen beter legaal laten unlocken dan aankloten met tooltjes
Jailbreaken en unlocken dan maar. Zo gevaarlijk is het ook weer niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 06:43 schreef ukga het volgende:
[..]
klopt maar heb geen zin om nog 10 maanden te wachten
Er staat een 4s te koop voor dat ebdrag hier op Fok. Het retina schermpje van de 4S is toch echt een verademing tov de 4.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:37 schreef Hamster. het volgende:
Hallo,
Graag jullie mening.
de 4 en 4s hebben volgens mij exact hetzelfde scherm...quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er staat een 4s te koop voor dat ebdrag hier op Fok. Het retina schermpje van de 4S is toch echt een verademing tov de 4.
Hmm dacht ik eens gezien te hebben bij een collega die een 4 had. Anyway:quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de 4 en 4s hebben volgens mij exact hetzelfde scherm...
Scherm van de 4S is exact gelijk aan het scherm van de 4. Wel is de 4S een stuk sneller en dat is ook een verademing.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er staat een 4s te koop voor dat ebdrag hier op Fok. Het retina schermpje van de 4S is toch echt een verademing tov de 4.
Ik merk het alleen bij facebook wel eens. Of het laden van de fotoalbums.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Verschil tussen 4 en 4S vond ik vorig jaar nog wel meevallen, begin nu wel te merken dat de 4S ook trager begint te voelen in bepaalde applicaties.
En toch houd ik hem voorlopig tot ik een nieuwe echt nodig heb...
Ski Safari Adventure Time + muziek luisteren gaat eigenlijk al niet goed meer samenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik merk het alleen bij facebook wel eens. Of het laden van de fotoalbums.
Beste keynote ever.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:25 schreef Q. het volgende:
Vandaag precies zeven jaar geleden:![]()
Steve.
Gaat heel snel allemaal. Cydia is iOS7 en ARM64 ready net als Cydia Substrate (platform voor injectie van tweaks).quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef no1uknow het volgende:
Hoe staat het inmiddels met de ondersteuning van de iPhone 5(s) en iOS 7 bij alle jailbreak tweaks sinds die nieuwe untethered jailbreak?
Ah oke, thanks voor je antwoord, weet jij toevallig ook meer van die truuk van dat Evasion team met die chineze appstore achtige onzin, in hoeverre is dat klerezooi?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:35 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Gaat heel snel allemaal. Cydia is iOS7 en ARM64 ready net als Cydia Substrate (platform voor injectie van tweaks).
Er worden veel tweaks geupdate voor iOS7 en ARM64, reddit.com/r/jailbreak bevat alle tweaks en apps op Cydia.
Dat was een chinese Cydia voor Chinese gebruikers alleen. Dat is inmiddels eruit gehaald na kritiek van de community (zat er sowieso niet in bij niet-Chinese gebruikers).quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ah oke, thanks voor je antwoord, weet jij toevallig ook meer van die truuk van dat Evasion team met die chineze appstore achtige onzin, in hoeverre is dat klerezooi?
Al 100 keer gezien. Minimaal. Ik kan hem het eerste half uur helemaal meepraten.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb het probleem dat de O en E vastgeplakt aan elkaar lijken te zitten in Whatsapp. Bekend probleem?
Misschien dat het gebrek aan antwoord op je vraag het resultaat is van een totaal gebrek aan duidelijkheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:33 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Misschien dat het gebrek aan antwoord op je vraag het resultaat is van een totaal gebrek aan duidelijkheid.
Welke O en welke E en hoe zitten ze aan elkaar vastgeplakt?
Op het toetsenbord zitten er bij mij RTYUI tussen, en verder zou ik ook niet weten wat je zou kunnen bedoelen...
Dus: misschien kun je je vraag iets duidelijker stellen, misschien met een screenshot erbij?Bijvoorbeeld een zinnetje verstuurd naar iemand via whatsapp met "Hoe is het met je koe?" Bij HOE en KOE lijken de O en E aan elkaar versmolten te zijn. Zo duidelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
H½ is het met je k½? <----------------------- zo dus.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Je hebt waarschijnlijk ingesteld dat de tekst bold is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zinnetje verstuurd naar iemand via whatsapp met "Hoe is het met je koe?" Bij HOE en KOE lijken de O en E aan elkaar versmolten te zijn. Zo duidelijker?
½ <----------------------- zo dus.
Dat was het idd. Hmmm, vind het niks zo. Veel te dun.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk ingesteld dat de tekst bold is.
Pearl.nlquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat was het idd. Hmmm, vind het niks zo. Veel te dun.
Dus ik moet een bril aanschaffen omdat Apple de ½ bug niet heeft opgemerkt/gefixt? Meh...quote:
Nee, gewoon NL. Zet zelf bolded aan in instellingen, dan heb jij dat probleem ook...quote:
Nee, omdat je hem vet moet instellen om te kunnen lezen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dus ik moet een bril aanschaffen omdat Apple de ½ bug niet heeft opgemerkt/gefixt? Meh...
Dan nog hoort de bolded feature gewoon goed te werken zonder OE aan elkaar...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, omdat je hem vet moet instellen om te kunnen lezen.
Mwach, kniesoor die daar uberhaupt mee bezig is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dan nog hoort de bolded feature gewoon goed te werken zonder OE aan elkaar...
Ik zie het nu al weken en als ik screenshots doorstuur krijg ik daar vragen over en kraakt men Apple af en dan moet ik huilen en huilende mannen zijn sneu. Dus beter fixt Apple dit zonder dat ik een bril moet gaan kopen en om nog maar niet te zwijgen over mijn ijdelheid. Ja?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwach, kniesoor die daar uberhaupt mee bezig is.
Nee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zie het nu al weken en als ik screenshots doorstuur krijg ik daar vragen over en kraakt men Apple af en dan moet ik huilen en huilende mannen zijn sneu. Dus beter fixt Apple dit zonder dat ik een bril moet gaan kopen en om nog maar niet te zwijgen over mijn ijdelheid. Ja?
Frontback, Scanner Pro, Scoupyquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:00 schreef Iwanius het volgende:
Middag Phone gebruikers.Iemand al aparte Apps gevonden die de moeite van het gratis downloaden waard zijn? Ik heb het niet over spelletjes natuurlijk.
Ja tuurlijk, ff een mail sturen naar info@apple.nl toch? Dan fixen ze het in notime. Strak plan, ga ik meteen doen. Ja echt. Echt niet dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee.
Maar stuur ze een mail zou ik zeggen.
Beste app om je iPhone z'n snelheid te verklotenquote:
Geloof het of niet, maar mijn iPhone is nog steeds stabiel en retesnel.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beste app om je iPhone z'n snelheid te verkloten
Vorig jaar dat ik Winterboard nog gebruikte, werd het traag en choppy. Moest ik Barrel erop zetten om een andere animatie voor springboard te krijgen zodat het wel goed liep. Heb zelf eigenlijk heel snel het gevoel dat die tweaks met m'n smoothness kloten. FlipControlCenter voegt extra knoppen toe aan Control Center, maar maakt de animatie van het openen ervan een stuk meer choppy voor m'n gevoel..quote:Op zondag 12 januari 2014 18:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar mijn iPhone is nog steeds stabiel en retesnel.
Nieuw kost die 700, dus als die in goede staat is waarom niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:07 schreef Hamster. het volgende:
Om even om mijn vorige post terug te komen.. Ik heb via een vriend een iphone 5s goud 16gb op het oog. Hij vraagt er 550 voor. Is dit een beetje een normaal bedrag? Bon zit erbij 23 december gekocht..
Alvast bedankt
Eerst zoveel mogelijk updaten en dan in iCloud alles aanzetten. Je kunt dan op je nieuwe iPhone via iCloud alles terugzetten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:38 schreef Ang3l het volgende:
Hola!
Ik heb een vraagje over de iPhone en contactgegevens/agenda.......
Ik heb op dit moment nog de stenen tijdperk versie, namelijk de 3Gs. Jawel, hij doet t nog. Steeds slechter, dus vrijdag komt mijn iPone 5Gs binnen. Alleen vraag ik me dus nu af hoe ik de contactgegevens en agenda van de ene op de ander krijg. Als ik de nieuwe SIM nl laat activeren zei T-Mobile dat mijn oude het dus niet meer zal doen en moet zorgen dat voor die tijd de nummers overgezet zijn.
De reservekopie lijkt me echter een probleem te zullen geven, aangezien de 3Gs draait op iOS5 en de 5Gs natuurlijk iOS7 op zich geinstalleerd zal hebben. Ik gok dat dat niet helemaal goed zal gaan.
Enig idee hoe ik dit lekker kan laten verlopen?
Dat gaat prima. Gewoon via iTunes/iCloud een backup maken en met iOS7 herstellen. Al je contacten en agenda's zullen hersteld worden. Foto's kan je handmatig kopieren (via Mijn Computer) als dat je voorkeur heeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:38 schreef Ang3l het volgende:
Hola!
Ik heb een vraagje over de iPhone en contactgegevens/agenda.......
Ik heb op dit moment nog de stenen tijdperk versie, namelijk de 3Gs. Jawel, hij doet t nog. Steeds slechter, dus vrijdag komt mijn iPone 5Gs binnen. Alleen vraag ik me dus nu af hoe ik de contactgegevens en agenda van de ene op de ander krijg. Als ik de nieuwe SIM nl laat activeren zei T-Mobile dat mijn oude het dus niet meer zal doen en moet zorgen dat voor die tijd de nummers overgezet zijn.
De reservekopie lijkt me echter een probleem te zullen geven, aangezien de 3Gs draait op iOS5 en de 5Gs natuurlijk iOS7 op zich geinstalleerd zal hebben. Ik gok dat dat niet helemaal goed zal gaan.
Enig idee hoe ik dit lekker kan laten verlopen?
Ja foto's en film was ik niet bang voor, want die pluk ik idd gewoon handmatig er even af via m'n PC.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:40 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat gaat prima. Gewoon via iTunes/iCloud een backup maken en met iOS7 herstellen. Al je contacten en agenda's zullen hersteld worden. Foto's kan je handmatig kopieren (via Mijn Computer) als dat je voorkeur heeft.
Ik heb m'n contactgegevens in iCloud staan altijd al, dus dat zou dan geen probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:40 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Eerst zoveel mogelijk updaten en dan in iCloud alles aanzetten. Je kunt dan op je nieuwe iPhone via iCloud alles terugzetten.
Gewoon op je PC opslaan en niks in de cloud werkt net even sneller...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:40 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Eerst zoveel mogelijk updaten en dan in iCloud alles aanzetten. Je kunt dan op je nieuwe iPhone via iCloud alles terugzetten.
Nee dat hoeft en kan niet, de iPhone 3Gs heeft geen ondersteuning voor iOS7. Dus, lekker makkelijk backup via iTunes en herstellen op de iPhone 5s. Wat een wereld van verschilquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja foto's en film was ik niet bang voor, want die pluk ik idd gewoon handmatig er even af via m'n PC.
Maar ik kan dus vrijdag ff een reservekopie maken met de 3Gs en iOS5, en dan de nieuwe 5Gs aansluiten en de reserve kopie er op zetten in de iOS7? Dat vind ie niet vervelend?Nice!
![]()
Ik hoef dus niet (eventueel voor de zekerheid) mijn 3Gs eerst te updaten naar de iOS7? (denk nl dat ie dat NIET gaat waarderen,.... traag ding).
Hooguit slecht voor de calibratie waardoor je een foute weergave kan zien bij % (en dat valt zelfs mee vind ik).quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:51 schreef Max-Westerman het volgende:
Als je 5S oplaad loopt die dan weer leeg als die de 100% heeft gehaald terwijl hij nog aan de lader zit?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:01 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nee dat hoeft en kan niet, de iPhone 3Gs heeft geen ondersteuning voor iOS7. Dus, lekker makkelijk backup via iTunes en herstellen op de iPhone 5s. Wat een wereld van verschil.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Merci!
Ik was ff bang dat het herstellen op de iPhone5 er voor zou zorgen dat ie dan ineens iOS5 zou hebbenMaar hij backupt dus het besturingssysteem niet. Alleen de gegevens en de apps en foto's en dergelijke.
Wat denk je dat die back up doet?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:02 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zou gewoon lekker alleen je contacten enzo terugzetten en voor de rest een schone installatie doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |