Hmm dacht ik eens gezien te hebben bij een collega die een 4 had. Anyway:quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de 4 en 4s hebben volgens mij exact hetzelfde scherm...
Scherm van de 4S is exact gelijk aan het scherm van de 4. Wel is de 4S een stuk sneller en dat is ook een verademing.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er staat een 4s te koop voor dat ebdrag hier op Fok. Het retina schermpje van de 4S is toch echt een verademing tov de 4.
Ik merk het alleen bij facebook wel eens. Of het laden van de fotoalbums.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Verschil tussen 4 en 4S vond ik vorig jaar nog wel meevallen, begin nu wel te merken dat de 4S ook trager begint te voelen in bepaalde applicaties.
En toch houd ik hem voorlopig tot ik een nieuwe echt nodig heb...
Ski Safari Adventure Time + muziek luisteren gaat eigenlijk al niet goed meer samenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik merk het alleen bij facebook wel eens. Of het laden van de fotoalbums.
Beste keynote ever.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:25 schreef Q. het volgende:
Vandaag precies zeven jaar geleden:![]()
Steve.
Gaat heel snel allemaal. Cydia is iOS7 en ARM64 ready net als Cydia Substrate (platform voor injectie van tweaks).quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef no1uknow het volgende:
Hoe staat het inmiddels met de ondersteuning van de iPhone 5(s) en iOS 7 bij alle jailbreak tweaks sinds die nieuwe untethered jailbreak?
Ah oke, thanks voor je antwoord, weet jij toevallig ook meer van die truuk van dat Evasion team met die chineze appstore achtige onzin, in hoeverre is dat klerezooi?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:35 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Gaat heel snel allemaal. Cydia is iOS7 en ARM64 ready net als Cydia Substrate (platform voor injectie van tweaks).
Er worden veel tweaks geupdate voor iOS7 en ARM64, reddit.com/r/jailbreak bevat alle tweaks en apps op Cydia.
Dat was een chinese Cydia voor Chinese gebruikers alleen. Dat is inmiddels eruit gehaald na kritiek van de community (zat er sowieso niet in bij niet-Chinese gebruikers).quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ah oke, thanks voor je antwoord, weet jij toevallig ook meer van die truuk van dat Evasion team met die chineze appstore achtige onzin, in hoeverre is dat klerezooi?
Al 100 keer gezien. Minimaal. Ik kan hem het eerste half uur helemaal meepraten.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb het probleem dat de O en E vastgeplakt aan elkaar lijken te zitten in Whatsapp. Bekend probleem?
Misschien dat het gebrek aan antwoord op je vraag het resultaat is van een totaal gebrek aan duidelijkheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:33 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Misschien dat het gebrek aan antwoord op je vraag het resultaat is van een totaal gebrek aan duidelijkheid.
Welke O en welke E en hoe zitten ze aan elkaar vastgeplakt?
Op het toetsenbord zitten er bij mij RTYUI tussen, en verder zou ik ook niet weten wat je zou kunnen bedoelen...
Dus: misschien kun je je vraag iets duidelijker stellen, misschien met een screenshot erbij?Bijvoorbeeld een zinnetje verstuurd naar iemand via whatsapp met "Hoe is het met je koe?" Bij HOE en KOE lijken de O en E aan elkaar versmolten te zijn. Zo duidelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
H½ is het met je k½? <----------------------- zo dus.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Je hebt waarschijnlijk ingesteld dat de tekst bold is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zinnetje verstuurd naar iemand via whatsapp met "Hoe is het met je koe?" Bij HOE en KOE lijken de O en E aan elkaar versmolten te zijn. Zo duidelijker?
½ <----------------------- zo dus.
Dat was het idd. Hmmm, vind het niks zo. Veel te dun.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk ingesteld dat de tekst bold is.
Pearl.nlquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat was het idd. Hmmm, vind het niks zo. Veel te dun.
Dus ik moet een bril aanschaffen omdat Apple de ½ bug niet heeft opgemerkt/gefixt? Meh...quote:
Nee, gewoon NL. Zet zelf bolded aan in instellingen, dan heb jij dat probleem ook...quote:
Nee, omdat je hem vet moet instellen om te kunnen lezen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dus ik moet een bril aanschaffen omdat Apple de ½ bug niet heeft opgemerkt/gefixt? Meh...
Dan nog hoort de bolded feature gewoon goed te werken zonder OE aan elkaar...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, omdat je hem vet moet instellen om te kunnen lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |