Ik heb ook de Note gehad en na iedere android update ging de batterij duur omlaag.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes maar ondanks dat de meeste iPhone gebruikers zich teveel laten leiden door het feit dat het een iPhone is zijn de batterijproblemen er gemiddeld genomen nog steeds. Dus laat je niet teveel van de wijs brengen door de poritieve verhalen wat echt neutraal zijn ze niet. En dat zeg ik als Apple man van het eerste uur. die nog steeds geen iPhone heeft ondanks dat ik er wel 1 zou willen hebben maar gewoon wordt tegengehouden door het batterij gebeuren.
Ik kan mij het niet permitteren - los van het gegeven dat ik er een hekel aan heb - om gedurende de dag tot de ontdekking te komen dat mijn iPhone wel mooi en popie-jopie (= hip is) maar dat mijn batterijverbruik bij normaal bel gebruik al tot het minimum is geslonken op de dag. Dan maar geen iPhone.
En geloof mij ik heb uiteraard 1 dag van goede vrienden hun iPhone ( ja ook de laatste nieuwe) gebruikt om te zien hoe het batterij verbruik was. Nou...10 telefoontjes van gemiddelde 10 min. als ik de iPhone van de lader om 06:00 uur haal, en mijn batterijverbruik was al geslonken tot 65% om 10:30 uur. En dan heb ik ook nog alles op zo zuinig mogelijk ingesteld.
Vandaar dat ik al tijden met een Samsung Note rondloop.
Wie belt er nou ook met zijn iPhonequote:Op maandag 6 januari 2014 14:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes maar ondanks dat de meeste iPhone gebruikers zich teveel laten leiden door het feit dat het een iPhone is zijn de batterijproblemen er gemiddeld genomen nog steeds. Dus laat je niet teveel van de wijs brengen door de poritieve verhalen wat echt neutraal zijn ze niet. En dat zeg ik als Apple man van het eerste uur. die nog steeds geen iPhone heeft ondanks dat ik er wel 1 zou willen hebben maar gewoon wordt tegengehouden door het batterij gebeuren.
Ik kan mij het niet permitteren - los van het gegeven dat ik er een hekel aan heb - om gedurende de dag tot de ontdekking te komen dat mijn iPhone wel mooi en popie-jopie (= hip is) maar dat mijn batterijverbruik bij normaal bel gebruik al tot het minimum is geslonken op de dag. Dan maar geen iPhone.
En geloof mij ik heb uiteraard 1 dag van goede vrienden hun iPhone ( ja ook de laatste nieuwe) gebruikt om te zien hoe het batterij verbruik was. Nou...10 telefoontjes van gemiddelde 10 min. als ik de iPhone van de lader om 06:00 uur haal, en mijn batterijverbruik was al geslonken tot 65% om 10:30 uur. En dan heb ik ook nog alles op zo zuinig mogelijk ingesteld.
Vandaar dat ik al tijden met een Samsung Note rondloop.
Tsja.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:54 schreef Rattaplan.y het volgende:
Sinds ik mijn iPhone 5 heb gejailbreakt doet mijn notificatie-scherm het niet meer, heeft iemand hier een oplossing voor?
Reset alle instellingen, open de weer app en reboot je telefoon.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:54 schreef Rattaplan.y het volgende:
Sinds ik mijn iPhone 5 heb gejailbreakt doet mijn notificatie-scherm het niet meer, heeft iemand hier een oplossing voor?
Kan je beter niks posten.quote:
Echt belachelijk van Apple, je betaalt je scheel aan die echte kabels.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:54 schreef Q. het volgende:
Sinds iOS 7 werken die nep-kabels voor het meeste inderdaad niet meer.
Instellingen>noticatiescherm shit> alles weer aanvinkenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:54 schreef Rattaplan.y het volgende:
Haalde er onlangs 10 uur gebruik en 2 dagen en een beetje stand-by mee.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
wtf 2 dagen met intensief gebruik?
Wat noem jij intensief?
Je hoeft het niet te geloven. Misschien was een uitschieter. Zo heb ik nu bijna 2 uur gebruik en 20 uur stand-by met nog 73% over.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
lol onmogelijk..
zelfs met de 5s is de batterij supersnel leeg... gelukkig heeft de jailbreak mij wat kunnen redden maar zelfs dan is het slecht
Dat haal ik ook gemakkelijk met mijn iPhone 4 mits ik hem niet zwaar gebruik, en als ik 3G uit heb staan kan ik zelfs de 10 uur gebruik halen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:45 schreef nikk het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven. Misschien was een uitschieter. Zo heb ik nu bijna 2 uur gebruik en 20 uur stand-by met nog 73% over.
Ik heb meteen een case met faceplate erbij genomen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:49 schreef Kuhly het volgende:
Gebruiken jullie de 5s space grey met of zonder bescherming? Beschadigt hij erg zonder case?
faceplate? alsin een flip cover of gehard glas erop geplakt?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb meteen een case met faceplate erbij genomen.
En daar mag ik blij mee zijn, want mijn iPhone is al enkele keren gevallen
gehard glasquote:Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Kuhly het volgende:
[..]
faceplate? alsin een flip cover of gehard glas erop geplakt?
Daar zat ik ook aan te denken, heb elke keer mn scherm stuk gehad (Ja ook mn eerste nokia 3310) Laat ik dan maar verstandig zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
gehard glas
die zat sowieso bij de case (kwam ik later pas achter)
Er bestaan toch geen gelockte 5's?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:46 schreef ukga het volgende:
Is hier iemand die ervaring heeft met r-sim 9 of gevey om je iPhone 5 simlock vrij t maken?
Dat kan. Maar als je regelmatig je telefoon gebruikt met het scherm aan, dan zal je bijna altijd rond de 6/7 uur gebruik uitkomen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:45 schreef nikk het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven. Misschien was een uitschieter. Zo heb ik nu bijna 2 uur gebruik en 20 uur stand-by met nog 73% over.
Toch heb je liever die, las afgelopen week alweer een horrorverhaal over een Chinese imitatiekabel die in het gezicht van een baby was ontploftquote:Op maandag 6 januari 2014 20:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt belachelijk van Apple, je betaalt je scheel aan die echte kabels.
Waarom zou je per se die van Apple kopen? Je hebt genoeg kabels die certified zijn door Apple en maar 10$ kosten.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt belachelijk van Apple, je betaalt je scheel aan die echte kabels.
Precies. Mensen doen altijd of er maar 2 smaken zijn: die van 99 cent van dealextreme (waarbij men tegenwoordig amper nog de moeite neemt om uberhaupt te solderen van binnenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:00 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Waarom zou je per se die van Apple kopen? Je hebt genoeg kabels die certified zijn door Apple en maar 10$ kosten.
Maakt het punt niet minder valide. Dat ze anno nu nog wegkomen zonder micro-USB is eigenlijk al van de zotten, nu mag je steeds die adapter meenemen terwijl dat nu juist het probleem was.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Toch heb je liever die, las afgelopen week alweer een horrorverhaal over een Chinese imitatiekabel die in het gezicht van een baby was ontploft
Apple heeft juist als enige fabrikant het langst één aansluiting gehanteerd (de 30pins connector is ruim 10 jaar oud) in een tijd waarbij elk model Nokia (waarvan er 600 per jaar uitkomen) een andere adapter nodig had.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maakt het punt niet minder valide. Dat ze anno nu nog wegkomen zonder micro-USB is eigenlijk al van de zotten, nu mag je steeds die adapter meenemen terwijl dat nu juist het probleem was.
Mijne heb ik nu een maand ofzo, al een paar goed gevallen (een keer zelfs op een tegelvloerquote:Op maandag 6 januari 2014 20:49 schreef Kuhly het volgende:
Gebruiken jullie de 5s space grey met of zonder bescherming? Beschadigt hij erg zonder case?
Gewoon via een China site bestellen, werken net zo goed.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:10 schreef Luigi het volgende:
Zijn er betaalbare (en goede, die gewoon in normale winkels te koop zijn dus) 30pins -> lightning adapters eigenlijk? Zou er wel 1 of 2 willen hebben nu we een mix van beide in huis hebben.
Haha, ik eergisteren en vannacht weer. Twee keer hard op de vloer gevallen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijne heb ik nu een maand ofzo, al een paar goed gevallen (een keer zelfs op een tegelvloer) Maar ik zie nog geen enkele beschadigingen. Geen krasjes of niets. Dus zo'n case is in mijn ogen overbodig.
HEB JE JE TELEFOON AL EENS OPNIEUW OPGESTART?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef bjanaan het volgende:
Geeft de Facebook app bij jullie ook kuren? Je klikt hem aan en dan sluit die af ontzettend irritant ...
Wel relaxed dat jij al iTunes Radio heb. Aangezien ik een lidmaatschap heb op iTunes Match krijg ik ook geen ads, relaxedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:51 schreef o.us2.0 het volgende:
iTunes Radio icm unlimited skipping + adblock is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo veel nieuwe toffe nummers tegengekomen.
Is appeltje eitje, ik log gewoon in met mijn Amerikaanse Apple-ID op de App Store. Dan heb je het overal ter wereld iTunes Radio.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:43 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wel relaxed dat jij al iTunes Radio heb. Aangezien ik een lidmaatschap heb op iTunes Match krijg ik ook geen ads, relaxed
Dan verlies ik mijn iTunes Match. Niet erg praktisch dus. Ik wacht nog wel effe.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is appeltje eitje, ik log gewoon in met mijn Amerikaanse Apple-ID op de App Store. Dan heb je het overal ter wereld iTunes Radio.
Dat heb ik dus nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:49 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dan verlies ik mijn iTunes Match. Niet erg praktisch dus. Ik wacht nog wel effe.
Uhu, snap ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:52 schreef o.us2.0 het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:49 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dan verlies ik mijn iTunes Match. Niet erg praktisch dus. Ik wacht nog wel effe.
Dat heb ik dus niet. Ik kom toch zelden in de App Store en als ik de NL App Store nodig heb voor het updaten van apps dan is het alleen een kwestie van even 10 seconden in- en uitloggen van Us naar NL en vv.
Oh, en die unlimited skipping (mag normaal maar 3x per dag per station) en de adblocker is een jailbreaktweak. Is wel vet zo
Alleen jammer dat microUSB een standaard is die verplicht wordt door de EU en je bij Apple nu nog steeds loopt te hannesen als je je adapter niet bij je hebt. Dat is precies waarom die regel ingevoerd is, op basis van de ervaring met al die losse aansluitingen (waarbij Nokia slechts 2 modellen heeft gehad NAAST mini USB, het waren Siemens, Sony/Erikson en Samsung die elk model een nieuwe aansluiting hadden...)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:05 schreef Luigi het volgende:
[..]
Apple heeft juist als enige fabrikant het langst één aansluiting gehanteerd (de 30pins connector is ruim 10 jaar oud) in een tijd waarbij elk model Nokia (waarvan er 600 per jaar uitkomen) een andere adapter nodig had.
Daarnaast is micro USB een kút aansluiting.
Ja blah. Gewoon onzinnig micromanagement geneuzel dit. Er zit al jaren een Apple lader in m'n tas. Kan prima voor mezelf zorgen. Apple heeft groot gelijk ket die dikke vinger richting eu.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alleen jammer dat microUSB een standaard is die verplicht wordt door de EU en je bij Apple nu nog steeds loopt te hannesen als je je adapter niet bij je hebt. Dat is precies waarom die regel ingevoerd is, op basis van de ervaring met al die losse aansluitingen (waarbij Nokia slechts 2 modellen heeft gehad NAAST mini USB, het waren Siemens, Sony/Erikson en Samsung die elk model een nieuwe aansluiting hadden...)
Welke technisch beter is kan me aan mijn kont roesten, ze omzeilen de regels gewoon.
Nee, Apple mag gewoon op het matje. Kleine moeite dat erin te verwerken conform eis.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:48 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja blah. Gewoon onzinnig micromanagement geneuzel dit. Er zit al jaren een Apple lader in m'n tas. Kan prima voor mezelf zorgen. Apple heeft groot gelijk ket die dikke vinger richting eu.
Dat heeft niets met arrogantie te maken. Maar iets technisch. Wel goed erin verdiepen voordat je maar wat uitkraamt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, Apple mag gewoon op het matje. Kleine moeite dat erin te verwerken conform eis.
Ik heb ook gewoon mijn eigen lader mee, maar als er overal wel netjes micro-USB's liggen en verkrijgbaar zijn en je moet in je handen knijpen als je goedkoop aan een apple specifieke kabel kunt komen als je hem vergeet bij een trip, dan vind ik dat slecht verdedigbaar naast de EU-eis.
Ik hou van apple maar loof hun arrogantie hierin niet.
http://www.idownloadblog.com/2012/09/14/why-no-micro-usb-for-you/quote:“People keep asking why Apple didn’t opt for the micro-USB connector. The answer is simple: that connector isn’t smart enough. It has only 5 pins: +5V, Ground, 2 digital data pins, and a sense pin, so most of the dock connector functions wouldn’t work – only charging and syncing would. Also, the pins are so small that no current plug/connector manufacturer allows the 2A needed for iPad charging.”
Kutje, wel lezen want dat heb ik al aangestipt: technisch nodig volgens Apple is prima, maar als de verplichte vorm micro-usb als lader voorschrijft houdt het gewoon op.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met arrogantie te maken. Maar iets technisch. Wel goed erin verdiepen voordat je maar wat uitkraamt.
Dat kunnen ze idd niet, wel kunnen ze verplichten micro USB hardwarematig aanwezig te hebben.quote:[..]
http://www.idownloadblog.com/2012/09/14/why-no-micro-usb-for-you/
Oftewel, de EU kan Apple de connector nevernooitniet verbieden.
Hadden ze het onder licentie aan alle anderen aan moeten bieden en als standaard in moeten voeren. De eis heeft overigens enkel en allen betrekking tot het laden, daar heb je an sich gewoon geen aparte stekker voor nodig.quote:
Die je makkelijk vergeet en anders los nog eens stervensduur is ook. Nee, topoplossing voor die EU-eis, werkelijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:24 schreef RoW_0 het volgende:
Je conclusie klopt namelijk voor geen meter. Volgens jou kan het technisch gezien wel zo zijn, maar dat maakt ze ook gelijk arrogant?
Elke iPhone heeft toch support voor micro USB of niet dan? Als jij zo nodig gebruik wil maken van USB dan koop je toch gewoon een convertertje wat beschikbaar is op de website van Apple zelf.
koop dan lekker een samsung galaxy s4 i9420 lte advanced plus ofzoquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:55 schreef RoW_0 het volgende:
Echt hé, wat een jankert. Wel een tientje meer kwijt voor een kabel
Of zo'n Nokia met zo'n vet grote ronde plugquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
koop dan lekker een samsung galaxy s4 i9420 lte advanced plus ofzo
Vet onhandig met een kabel opladen want die kabel vergeet je snel. Nee, hij moet overal en altijd opgeladen worden zodat je er nooit meer aan hoeft te denken en het moet vooral geen geld kosten maar hij moet wel Micro-USB hebben want dat is nou eenmaal een standaard dus dat moet gewoon op het toestel zitten want anders is de fabrikant arrogant.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
koop dan lekker een samsung galaxy s4 i9420 lte advanced plus ofzo
Heerlijk, blind achter de fabrikant aan rennen omdat die immers altijd gelijk heeft, je onderstreept hiermee precies het gedrag wat applehaters zo stoort, en terecht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vet onhandig met een kabel opladen want die kabel vergeet je snel. Nee, hij moet overal en altijd opgeladen worden zodat je er nooit meer aan hoeft te denken en het moet vooral geen geld kosten maar hij moet wel Micro-USB hebben want dat is nou eenmaal een standaard dus dat moet gewoon op het toestel zitten want anders is de fabrikant arrogant.
He wat? Apple is een private onderneming he, dat weet je? Wat een onzin dat ze iets zouden moeten aanbieden wat ze zelf bedacht hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Nogmaals: dan had Apple die standaard spotgoedkoop aan andere fabrikanten moeten aanbieden
Ik snap de kritiek wel, maar naast dat het in eerste instantie niet eens waar is en Apple dus de regels van de EU nastreeft, is het uiteindelijk huilen om de kosten van een kabeltje. Daarom vind ik de kritiek absoluut niet terecht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:34 schreef Skull-splitter het volgende:
That's all. In praktijk sleep ik overal een kabel mee naartoe en zou ik er geen last van hebben, maar als je de kritiek niet snapt omdat je appeltjes in je ogen hebt mag je jezelf wel iets afvragen
Allemaal dingen die ik echt wel weet en aan heb gestipt maar daar ging de fucking discussie niet omquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
He wat? Apple is een private onderneming he, dat weet je? Wat een onzin dat ze iets zouden moeten aanbieden wat ze zelf bedacht hebben.
En leuk dat voor laden micro USB afdoende is (hoewel, hierboven blijkt dat een iPad laden met 2mA dus niet gaat via micro-USB) maar de behoefte van Apple ligt hoger kennelijk. (Syncen, audio, video, etc). Daarnaast is Apple op zoek naar minimalisatie en wie weet is micro USB intern nog wel een paar mm groter als de lightning connector.
Ik reageer slechts op wat jij tikt hoor. Dus daar ging het kennelijk fucking wél over.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Allemaal dingen die ik echt wel weet en aan heb gestipt maar daar ging de fucking discussie niet omleer lezen.
En vice versa, alleen kom je met argumenten waar ik prima van weet waarom en wat, maar dat doet niets af aan de EU-eisquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik reageer slechts op wat jij tikt hoor. Dus daar ging het kennelijk fucking wél over.
Kan je nu er wel smalend over doen maar als het dat soort zaken betreft boeit het mij weinig hoe randzaken eruit zien. Als het maar werkt en vooral...functioneel is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:31 schreef RoW_0 het volgende:
Of zo'n Nokia met zo'n vet grote ronde plug
Zeker niet voor dat geldquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:37 schreef Hamster. het volgende:
Hallo,
Even een vraagje van iemand die nog nooit een iPhone heeft gehad (wel een ipad mini). Is het nu nog de moeite om een iPhone 4 32gb te kopen tweedehands voor 225 euro?
Ik heb nu een HTC wildfire sEn ben echt toe aan wat anders..alleen vind ik die prijzen van 500 euro echt te veel. Kan je gewoon een nieuwe pc van kopen...
Graag jullie mening.
Ik zou anno 2014 zeker geen iPhone 4 kopen, en helemaal niet voor zoveel geld.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:37 schreef Hamster. het volgende:
Hallo,
Even een vraagje van iemand die nog nooit een iPhone heeft gehad (wel een ipad mini). Is het nu nog de moeite om een iPhone 4 32gb te kopen tweedehands voor 225 euro?
Ik heb nu een HTC wildfire sEn ben echt toe aan wat anders..alleen vind ik die prijzen van 500 euro echt te veel. Kan je gewoon een nieuwe pc van kopen...
Graag jullie mening.
Of zo'n iPhone die draadloos laadt. Oh, wacht...quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:31 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Of zo'n Nokia met zo'n vet grote ronde plug
klopt maar heb geen zin om nog 10 maanden te wachtenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Er bestaan toch geen gelockte 5's?
Edit: oh kennelijk toch wel.
Na een jaar kan je provider hem er gratis afhalen
Ik weet nog wel van de 3G dat t simlock gedeelte van Apple best sterk was. Je kon t toen beter legaal laten unlocken dan aankloten met tooltjes
Jailbreaken en unlocken dan maar. Zo gevaarlijk is het ook weer niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 06:43 schreef ukga het volgende:
[..]
klopt maar heb geen zin om nog 10 maanden te wachten
Er staat een 4s te koop voor dat ebdrag hier op Fok. Het retina schermpje van de 4S is toch echt een verademing tov de 4.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:37 schreef Hamster. het volgende:
Hallo,
Graag jullie mening.
de 4 en 4s hebben volgens mij exact hetzelfde scherm...quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er staat een 4s te koop voor dat ebdrag hier op Fok. Het retina schermpje van de 4S is toch echt een verademing tov de 4.
Hmm dacht ik eens gezien te hebben bij een collega die een 4 had. Anyway:quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de 4 en 4s hebben volgens mij exact hetzelfde scherm...
Scherm van de 4S is exact gelijk aan het scherm van de 4. Wel is de 4S een stuk sneller en dat is ook een verademing.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er staat een 4s te koop voor dat ebdrag hier op Fok. Het retina schermpje van de 4S is toch echt een verademing tov de 4.
Ik merk het alleen bij facebook wel eens. Of het laden van de fotoalbums.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Verschil tussen 4 en 4S vond ik vorig jaar nog wel meevallen, begin nu wel te merken dat de 4S ook trager begint te voelen in bepaalde applicaties.
En toch houd ik hem voorlopig tot ik een nieuwe echt nodig heb...
Ski Safari Adventure Time + muziek luisteren gaat eigenlijk al niet goed meer samenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik merk het alleen bij facebook wel eens. Of het laden van de fotoalbums.
Beste keynote ever.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:25 schreef Q. het volgende:
Vandaag precies zeven jaar geleden:![]()
Steve.
Gaat heel snel allemaal. Cydia is iOS7 en ARM64 ready net als Cydia Substrate (platform voor injectie van tweaks).quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef no1uknow het volgende:
Hoe staat het inmiddels met de ondersteuning van de iPhone 5(s) en iOS 7 bij alle jailbreak tweaks sinds die nieuwe untethered jailbreak?
Ah oke, thanks voor je antwoord, weet jij toevallig ook meer van die truuk van dat Evasion team met die chineze appstore achtige onzin, in hoeverre is dat klerezooi?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:35 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Gaat heel snel allemaal. Cydia is iOS7 en ARM64 ready net als Cydia Substrate (platform voor injectie van tweaks).
Er worden veel tweaks geupdate voor iOS7 en ARM64, reddit.com/r/jailbreak bevat alle tweaks en apps op Cydia.
Dat was een chinese Cydia voor Chinese gebruikers alleen. Dat is inmiddels eruit gehaald na kritiek van de community (zat er sowieso niet in bij niet-Chinese gebruikers).quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ah oke, thanks voor je antwoord, weet jij toevallig ook meer van die truuk van dat Evasion team met die chineze appstore achtige onzin, in hoeverre is dat klerezooi?
Al 100 keer gezien. Minimaal. Ik kan hem het eerste half uur helemaal meepraten.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb het probleem dat de O en E vastgeplakt aan elkaar lijken te zitten in Whatsapp. Bekend probleem?
Misschien dat het gebrek aan antwoord op je vraag het resultaat is van een totaal gebrek aan duidelijkheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:33 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Misschien dat het gebrek aan antwoord op je vraag het resultaat is van een totaal gebrek aan duidelijkheid.
Welke O en welke E en hoe zitten ze aan elkaar vastgeplakt?
Op het toetsenbord zitten er bij mij RTYUI tussen, en verder zou ik ook niet weten wat je zou kunnen bedoelen...
Dus: misschien kun je je vraag iets duidelijker stellen, misschien met een screenshot erbij?Bijvoorbeeld een zinnetje verstuurd naar iemand via whatsapp met "Hoe is het met je koe?" Bij HOE en KOE lijken de O en E aan elkaar versmolten te zijn. Zo duidelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
H½ is het met je k½? <----------------------- zo dus.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Je hebt waarschijnlijk ingesteld dat de tekst bold is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zinnetje verstuurd naar iemand via whatsapp met "Hoe is het met je koe?" Bij HOE en KOE lijken de O en E aan elkaar versmolten te zijn. Zo duidelijker?
½ <----------------------- zo dus.
Dat was het idd. Hmmm, vind het niks zo. Veel te dun.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk ingesteld dat de tekst bold is.
Pearl.nlquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat was het idd. Hmmm, vind het niks zo. Veel te dun.
Dus ik moet een bril aanschaffen omdat Apple de ½ bug niet heeft opgemerkt/gefixt? Meh...quote:
Nee, gewoon NL. Zet zelf bolded aan in instellingen, dan heb jij dat probleem ook...quote:
Nee, omdat je hem vet moet instellen om te kunnen lezen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dus ik moet een bril aanschaffen omdat Apple de ½ bug niet heeft opgemerkt/gefixt? Meh...
Dan nog hoort de bolded feature gewoon goed te werken zonder OE aan elkaar...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, omdat je hem vet moet instellen om te kunnen lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |