Mooiquote:
Nieuwe versie van piggybank downloaden had dit probleem niet opgelost voor mij, maar na het invullen in de command line 'repair wallet' toen kreeg ik mijn saldo weer.quote:Warning:Error reading wallet.dat! All keys read correctly, but transaction data or address book entries might be missing or incorrect.
quote:15:30:31
repairwallet
15:30:33
{
"mismatched spent coins" : 4,
"amount affected by repair" : 1439974553.00000000
}
Ga het proberen. Geeft bij mij ook nog steeds 0 Cent aan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:36 schreef smiths het volgende:
Piggybank gaf bij mij een error en een balans van 0 aan.
[..]
Nieuwe versie van piggybank downloaden had dit probleem niet opgelost voor mij, maar na het invullen in de command line 'repair wallet' toen kreeg ik mijn saldo weer.
Ik dacht post t ff hier mocht iemand nog met hetzelfde probleem rondlopen.
[..]
Tsja, kleine kans dat ze daar een direct antwoord op gaan geven. Toevoeging zou een behoorlijke verandering in de koers kunnen brengen, dan gaan ze jou geen voorkennis geven ten opzichte van de restquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Of ze misschien al wisten OF en WANNEER ze tips zouden toevoegen
Nee mja, ze lezen de vraag dus niet of verkeerd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tsja, kleine kans dat ze daar een direct antwoord op gaan geven. Toevoeging zou een behoorlijke verandering in de koers kunnen brengen, dan gaan ze jou geen voorkennis geven ten opzichte van de rest
Denk dat ze lezen "hmm iets over iets toevoegen CTRL+V. NEXT!"quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee mja, ze lezen de vraag dus niet of verkeerd.
Iddquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Denk dat ze lezen "hmm iets over iets toevoegen CTRL+V. NEXT!"
Ze moeten NVC en TRC eruit gooien. Snap ze niet daar, bijvoorbeeld WDC zou zoveel meer volume genererenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:01 schreef roislecxe het volgende:
Zijn er eigenlijk mogelijkheden voor BTCe om coins toe te voegen?
Zou eigenlijk wel eens leuk zijn...
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze moeten NVC en TRC eruit gooien. Snap ze niet daar, bijvoorbeeld WDC zou zoveel meer volume genereren
Staan ze niet bij je uitstaande orders?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:02 schreef Kale het volgende:
Lekker dan, had 21.000 EAC op mijn Coinexaccount staan.
Koop ik net 75.000 EAC bij, is mijn balance 75.000, zijn die 21.000 gewoon pleite.
Oh neequote:Op donderdag 2 januari 2014 16:02 schreef Kale het volgende:
Lekker dan, had 21.000 EAC op mijn Coinexaccount staan.
Koop ik net 75.000 EAC bij, is mijn balance 75.000, zijn die 21.000 gewoon pleite.
Dat dus ja, heb ze teruggevonden terwijl ik er toch echt geen order mee gezet had.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Staan ze niet bij je uitstaande orders?
Moet een hele rijke held zijn dan...quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:16 schreef Toto69 het volgende:
Degene die TIPS naar $0.01 kan pompen is mijn held
Magnet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet een hele rijke held zijn dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |