Jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:48 schreef Kale het volgende:
[..]
Ok, top.
Maarre, alles verkopen nu? Gaat nooit meer iets waard worden?

quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:54 schreef Leafeon672 het volgende:
Rapecoin: because you can't say no to this coin.
Heb je House of Cards al helemaal gezien? Je hebt echt mazzel dat er volgende maand gewoon weer een heel nieuw seizoen in 1 keer uit komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht

ik hou mijn pennies minimaal tot 1 januari 2015quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:56 schreef Kale het volgende:
[..]
Nou je hebt je laatste Pennies verkocht dus je ziet er denk ik geen toekomst in?

Hodl like a bawsquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:57 schreef apacalipto het volgende:
[..]
ik hou mijn pennies minimaal tot 1 januari 2015

Heb aan peercoin al een verdubbeling van m'n vermogen te dankenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Litecoins neem ik aan?
Je had PPC moeten holden dan had je nu keiharde winst!!
 . En inderdaad litecoins ja!
. En inderdaad litecoins ja!

House of Cards echt, wat een geweldige serie. Nu bij aflevering 9 van seizoen een. Het wordt echt met de aflevering beter zeg.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Heb je House of Cards al helemaal gezien? Je hebt echt mazzel dat er volgende maand gewoon weer een heel nieuw seizoen in 1 keer uit komt

Ik ook, want zo lang duurt het syncen nog denk ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:57 schreef apacalipto het volgende:
[..]
ik hou mijn pennies minimaal tot 1 januari 2015

Unsere Mütter, unsere Väter kijken straks.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:00 schreef doo. het volgende:
[..]
House of Cards echt, wat een geweldige serie. Nu bij aflevering 9 van seizoen een. Het wordt echt met de aflevering beter zeg.

Ik doe nu drie dingen tegelijk: de koersen checken, House of Cards kijken en micro-economie lerenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Heb je House of Cards al helemaal gezien? Je hebt echt mazzel dat er volgende maand gewoon weer een heel nieuw seizoen in 1 keer uit komt
 . Ik zit nu bij aflevering 9 en het is een zeer vermakelijke serie en ook nog eens goed voor mijn politieke woordenschat. Maxbet had al eerder gezegd dat er in één keer 13 afleveringen uitgebracht worden op 1 februari en dat is precies na mijn examens, dus dan kan ik gelijk aan seizoen 2 beginnen
. Ik zit nu bij aflevering 9 en het is een zeer vermakelijke serie en ook nog eens goed voor mijn politieke woordenschat. Maxbet had al eerder gezegd dat er in één keer 13 afleveringen uitgebracht worden op 1 februari en dat is precies na mijn examens, dus dan kan ik gelijk aan seizoen 2 beginnen  .
.

Die 1 februari is waarschijnlijk wel Amerikaanse tijd dus je kunt denk ik het best op 2 februari kijken, is een zondag.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik doe nu drie dingen tegelijk: de koersen checken, House of Cards kijken en micro-economie leren. Ik zit nu bij aflevering 9 en het is een zeer vermakelijke serie en ook nog eens goed voor mijn politieke woordenschat. Maxbet had al eerder gezegd dat er in één keer 13 afleveringen uitgebracht worden op 1 februari en dat is precies na mijn examens, dus dan kan ik gelijk aan seizoen 2 beginnen
.

Ben ik nu aan het downloadenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Unsere Mütter, unsere Väter kijken straks.

Lijkt mij dat LTC spoedig ook een stijgende lijn gaat vertonen; is de enige coin op BTC-e dat op een kortstondige piek na vrij stabiel is gebleven vooralsnog.
 Lijkt mij dat LTC spoedig ook een stijgende lijn gaat vertonen; is de enige coin op BTC-e dat op een kortstondige piek na vrij stabiel is gebleven vooralsnog.

Soort Band of Brothers vanaf de Duitse kant gezien. Naar het schijnt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:04 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het downloaden
Lijkt me een mooie.

De groei lijkt vooralsnog niet te stagnerenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:06 schreef apacalipto het volgende:
damn zit nu wel te twijfelen om nmc te dumpen het is te goed om waar te zijn, maar hij gaat zo lekker

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |