Terwijl ze wel zogenaamd beloofd hadden dat iedereen een PS4 zou kunnen krijgen tijdens de feestdagen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Nou zullen ze er bij Sony niet wakker van liggen, dingen verkopen toch wel, maar lijkt me sowieso gewoon een gemiste piek in de inkomsten, niet leverbaar voor de feestdagen.
Sony doet dit juist om zoveel mogelijk centen binnen te harken en voor de toekomst veilig te stellen. Op de nieuwe xbox moet je in Nederland voorlopig ook nog wachten, dus de schaarse PS4's die ze hebben sturen ze liever naar USA.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Nou zullen ze er bij Sony niet wakker van liggen, dingen verkopen toch wel, maar lijkt me sowieso gewoon een gemiste piek in de inkomsten, niet leverbaar voor de feestdagen.
Met die xbox is helemaal achterlijk. Mocht het echt waar zijn dat die pas in september hier komt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sony doet dit juist om zoveel mogelijk centen binnen te harken en voor de toekomst veilig te stellen. Op de nieuwe xbox moet je in Nederland voorlopig ook nog wachten, dus de schaarse PS4's die ze hebben sturen ze liever naar USA.
Weer een reden om voor de PS4 te kiezen. Helaas ook een reden voor Sony om geen haast te maken hun schaarse toestellen naar Nederland te verschepenquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Met die xbox is helemaal achterlijk. Mocht het echt waar zijn dat die pas in september hier komt.
Ik nam toch al geen xbox (360 was een topper), maar toch vind ik het echt vreemd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Weer een reden om voor de PS4 te kiezen. Helaas ook een reden voor Sony om geen haast te maken hun schaarse toestellen naar Nederland te verschepen
er is nu gewoon meer vraag.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik nam toch al geen xbox (360 was een topper), maar toch vind ik het echt vreemd.
Ik weet niet meer hoe het met de 360 en ps3 ging, maar voor mijn gevoel begint het deze generatie echt slordig.
Een goedkopere console, dus een grotere vraag. Plus een zooi mensen die denken dat pre-orderen niet nodig is, dus dan krijgt Sony een verkeerd signaal qua benodigde aantallen die naar Nederland zouden kunnen gaan. Tja...quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik nam toch al geen xbox (360 was een topper), maar toch vind ik het echt vreemd.
Ik weet niet meer hoe het met de 360 en ps3 ging, maar voor mijn gevoel begint het deze generatie echt slordig.
Gewoon een console war voor de nextgen. Degene die hun apparaten het eerst in een land/gebied weet te krijgen is gegarandeerd van een hoop extra game inkomsten voor de komende jaren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Duitsland zijn ze ook allang op. Engeland weet ik niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Kan je ze wel in de UK of Duitsland halen?
Ding is 29 november uitgekomen, waar komt dat halve jaar vandaanquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
Vanaf de launch een half jaar wachten voor je een console gewoon in de winkel kunt kopen? Wat een zooitje. Je gaat me niet vertellen dat dat alleen maar door populariteit komt.
Ik kan net zo goed wachten op de Xbox One, en misschien doe ik dat ook wel, heb geen zin om me als consument de bitch van een fabrikant te voelen.
Bol.com zegt tegen iedereen die na de launch hem besteld heeft dat de wachttijd 7 weken is. Ze zijn nu nog bezig om hem uit te leveren aan mensen die hem al veel eerder hebben besteld en de nieuwe wachttijd volgens hun is nu 12 weken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:17 schreef motherflocker het volgende:
Had altijd het idee dat komt wel goed, maar heb hem nu bij Mycom en Gamemania besteld. Wachten helaas.
Welke winkel zou 'm het snelste hebben? Mycom zegt zelf leverbaar 1 februari...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |