abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134979138

FOK!kers op PSN
Username FOK! - Username PSN
Roypsv - roydewit
Bartcoah - Bartcoah
Notorious_Roy - notoriousroy
Gauner - LWYRUP89
kurk_droog - minidof
Rossdale - RossdaleNL
RRuben - TjRuben
Koopsie - Rtootall
Catch_me - RainmakerNL
donald_dick - BuikschuiverNL
Baghdaddy - alionfiree
Lipjes - CrazyVin987
ATL - ATL_NL
SuperFruitig - SuperFruitig
Banaanensuiker - Smeervlees
Ipho - Ipho90
HostiHawaii - Evil_Tuinhekje
Sharana_LV - Sharanaaa
Altron - Djehoetie
VulpX - VulpX
Tardis- VinedX
DesmoD- FreddyDKrueger
Sugelucky- Drop_Dead_Danny :D

* Kan iemand een Fok!Wiki aanmaken voor de lijst? *

[ Bericht 0% gewijzigd door voetbalmanager2 op 02-01-2014 12:38:13 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_134979169
Maanden :'(.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_134979259
Ik wil ook wel graag in de OP.
VinedX.

En ook ik wil niet maanden wachten ;(
pi_134979323
Nou zullen ze er bij Sony niet wakker van liggen, dingen verkopen toch wel, maar lijkt me sowieso gewoon een gemiste piek in de inkomsten, niet leverbaar voor de feestdagen.
Get woke, go broke!
pi_134979408
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Nou zullen ze er bij Sony niet wakker van liggen, dingen verkopen toch wel, maar lijkt me sowieso gewoon een gemiste piek in de inkomsten, niet leverbaar voor de feestdagen.
Terwijl ze wel zogenaamd beloofd hadden dat iedereen een PS4 zou kunnen krijgen tijdens de feestdagen.
pi_134979416
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Sony doet dit juist om zoveel mogelijk centen binnen te harken en voor de toekomst veilig te stellen. Op de nieuwe xbox moet je in Nederland voorlopig ook nog wachten, dus de schaarse PS4's die ze hebben sturen ze liever naar USA.
pi_134979447
Vandaag nog eens even gevraagd bij de lokale MM, maar volgens die gozer daar hoef je er voor maart/april nog steeds niet op te hopen als je nog geen reservering hebt staan..... :X
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_134979466
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Sony doet dit juist om zoveel mogelijk centen binnen te harken en voor de toekomst veilig te stellen. Op de nieuwe xbox moet je in Nederland voorlopig ook nog wachten, dus de schaarse PS4's die ze hebben sturen ze liever naar USA.
Met die xbox is helemaal achterlijk. Mocht het echt waar zijn dat die pas in september hier komt.
pi_134979509
quote:
17s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:35 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Met die xbox is helemaal achterlijk. Mocht het echt waar zijn dat die pas in september hier komt.
Weer een reden om voor de PS4 te kiezen. Helaas ook een reden voor Sony om geen haast te maken hun schaarse toestellen naar Nederland te verschepen }:|
pi_134979774
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Weer een reden om voor de PS4 te kiezen. Helaas ook een reden voor Sony om geen haast te maken hun schaarse toestellen naar Nederland te verschepen }:|
Ik nam toch al geen xbox (360 was een topper), maar toch vind ik het echt vreemd.

Ik weet niet meer hoe het met de 360 en ps3 ging, maar voor mijn gevoel begint het deze generatie echt slordig.
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:48:36 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_134979823
Ik wou gewoon "nu" een PS4 halen en later ook gewoon een Xbone, maar ik heb maar een Wii U gekocht voor in de tussentijd :P.
Get woke, go broke!
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:49:34 #12
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_134979839
quote:
17s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:46 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ik nam toch al geen xbox (360 was een topper), maar toch vind ik het echt vreemd.

Ik weet niet meer hoe het met de 360 en ps3 ging, maar voor mijn gevoel begint het deze generatie echt slordig.
er is nu gewoon meer vraag.
de ps3 was gewoon te duur...360 weet ik niet precies qua launch, maar ook niet echt bijzonder..

de Wii was ook maanden niet aan te slepen.
PSN: diTani
pi_134979900
quote:

[..]

Een goedkopere console, dus een grotere vraag. Plus een zooi mensen die denken dat pre-orderen niet nodig is, dus dan krijgt Sony een verkeerd signaal qua benodigde aantallen die naar Nederland zouden kunnen gaan. Tja...
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_134979901
quote:

[..]

Gewoon een console war voor de nextgen. Degene die hun apparaten het eerst in een land/gebied weet te krijgen is gegarandeerd van een hoop extra game inkomsten voor de komende jaren.
En aangezien Sony niet ineens 20 miljoen extra apparaten kan toveren moeten ze keuzes maken waar en hoeveel PS4's ze ergens in de markt doen.

Volgens mij wacht nog bijna geheel Azie op hun PS4's.
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:54:24 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_134979953
Kan je ze wel in de UK of Duitsland halen?
Get woke, go broke!
pi_134980040
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Kan je ze wel in de UK of Duitsland halen?
Duitsland zijn ze ook allang op. Engeland weet ik niet.
pi_134980371
Vanaf de launch een half jaar wachten voor je een console gewoon in de winkel kunt kopen? Wat een zooitje. Je gaat me niet vertellen dat dat alleen maar door populariteit komt.

Ik kan net zo goed wachten op de Xbox One, en misschien doe ik dat ook wel, heb geen zin om me als consument de bitch van een fabrikant te voelen.
pi_134980543
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
Vanaf de launch een half jaar wachten voor je een console gewoon in de winkel kunt kopen? Wat een zooitje. Je gaat me niet vertellen dat dat alleen maar door populariteit komt.

Ik kan net zo goed wachten op de Xbox One, en misschien doe ik dat ook wel, heb geen zin om me als consument de bitch van een fabrikant te voelen.
Ding is 29 november uitgekomen, waar komt dat halve jaar vandaan :?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:17:46 #19
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_134980563
Had altijd het idee dat komt wel goed, maar heb hem nu bij Mycom en Gamemania besteld. Wachten helaas.

Welke winkel zou 'm het snelste hebben? Mycom zegt zelf leverbaar 1 februari...
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
pi_134980805
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:17 schreef motherflocker het volgende:
Had altijd het idee dat komt wel goed, maar heb hem nu bij Mycom en Gamemania besteld. Wachten helaas.

Welke winkel zou 'm het snelste hebben? Mycom zegt zelf leverbaar 1 februari...
Bol.com zegt tegen iedereen die na de launch hem besteld heeft dat de wachttijd 7 weken is. Ze zijn nu nog bezig om hem uit te leveren aan mensen die hem al veel eerder hebben besteld en de nieuwe wachttijd volgens hun is nu 12 weken. -O-

Mycom heeft wel meer beloofd dat ze niet waargemaakt hebben met levertijden. Gamemania is wat dat betreft een stuk eerlijker met hun ' ik weet het niet, waarschijnlijk februari'.
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:27:13 #21
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_134980854
Is het nu echt zo moeilijk om een PS4 bij de lokale Mediamarkt te reserveren. Ik heb er nu al twee (een met een beschadigde behuizing omgeruild) gehad en beide binnen 14 dagen gekregen. Als je een PS4 in januari of februari wilt hebben maak je bij hun de meeste kans.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:28:54 #22
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_134980925
Hier nemen ze bij de MediaMarkt geen nieuwe reserveringen aan, dus zo 'makkelijk' is dat niet.
PSV
4 in a row!
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:29:59 #23
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_134980965
Dan ga je naar een andere stad toe, genoeg Mediamarkten die nog wel reservaties aannemen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_134980991
Ik heb 5 december bij de MediaMarkt in Eindhoven gesereserveerd. Vandaag heb ik even opgebeld maar ze verwachten dat ik bij de volgende levering zit. Toen ik reserveerde stonden er ruim 200 mensen voor me op de lijst. Op dit moment hebben ze een lijst van ongeveer 100 mensen. Voor levering 3 hadden ze tot en met 28 november uitgeleverd dus het gaat best snel.

Hopelijk zit ik dus bij de 4e levering, ze konden helaas niet vertellen wanneer ze de volgende levering zouden krijgen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:31:00 #25
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_134980998
Welke dan? Als je het zo zeker weet geef maar de plaats dan ga ik er wel even langs.
PSV
4 in a row!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')