SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kon je je requests invoeren. Als hij gedraaid werd, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Mooi kerstnummer die laatste.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:42 schreef alors het volgende:
Meest infantiele nummer van Bruno MarsOf Marry You, close call.
Is het raar dat ik deze shit niet kenquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
Man Down
1 van de weinige goede platen van Rihanna
Nee, goede nummers worden altijd weinig gedraaid op de radioquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het raar dat ik deze shit niet ken
Lig je weer scheten te laten onder de dekens met je laptop ?quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lig je weer scheten te laten onder de dekens met je laptop ?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lig je weer scheten te laten onder de dekens met je laptop ?
Bomba niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:03 schreef alors het volgende:
Matig uur, allemaal van die platen die toch al vaak voorbij komen.
quote:
Tof juist, alleen sinds m'n nichtje tv kijkt hoor ik alleen een jubelzang over onderstaande knakkerquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onbekend zeiknummer ?
Je bent er te oud voor Tong.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:26 schreef tong80 het volgende:
Dit is nog erger. Ik kan house waarderen. Maar die derderangs-eurohits.
Er schijnt nogal wat geld mee te verdienen zijn tong. Misschien moet je het zelf ook eens proberen als het zo makkelijk is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:27 schreef tong80 het volgende:
Oh dit is AfroJack. Wat vreselijk. Schreeuw één zin en pleur er een drumcomputer onder.
Te triest.
Tot morgen, tong!quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:37 schreef tong80 het volgende:
Kryptonite. Mooi nummer. Wel te Vaak gehoord.
Tot morgen.
ja, xdat vond ik ook nogal vreemdquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Sander: "Je kan de volledige Top SR op 3fm.nl bekijken... ESRR staat in ieder geval op één."
Huh?
Wat een goede daad van de micromanagertwitter:wilbertmutsaers twitterde op donderdag 02-01-2014 om 13:06:43Terwijl Top Serious Request nog 1,5 dag aftelt, zojuist de nieuwe #3FM playlist gemaakt. Nieuwe programmering start maandag, zin in! reageer retweet
No kiddingquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een zeikstem heeft die Chris Martin toch
Zonnestraaltjequote:Op donderdag 2 januari 2014 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een zeikstem heeft die Chris Martin toch
Ik ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zonnestraaltje
Blij dat je op vakantie gaat.
Ik hoop'tquote:
Morgenavond rijdenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop'tMisschien doe ik wel een Schumachtertje
Oké.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop'tMisschien doe ik wel een Schumachtertje
Dat is al snel!quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Morgenavond rijdenDus morgen nog wel een dagje werken
Dat is me nog nooit gelukt op wintersportquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is al snel!![]()
Ik hoop dat je vele wijven mag krikken, al je frustraties eruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Zal't proberen te voorkomen hoorquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:26 schreef alors het volgende:
PaulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!-Paul![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu dus gerectificeerdquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, xdat vond ik ook nogal vreemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You don;t fool me, heeft ook wat magischquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eén van de mooisten ja. The Show Must Go On is ook één van mijn favorieten
quote:
Pics?quote:
Ik zie gewoon iemand anders voor mequote:
Niet te vergelijken eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
niet te vergelijken idd, maar ik vind het nog steeds mooi dat Anouk het origineel zo mooi vond dat ze er een eigen versie van heeft gemaakt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet te vergelijken eigenlijk![]()
Alhoewel ik de tekst van Abel wel mooier vind
echt, dan ben je als DJ niet serieus met je werk bezig als je dat niet weetquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:11 schreef rubbereend het volgende:
schijnt precies in het ritme te passentis gewoon de melodie van Abel met de tekst van Anouk omdat ze het zo'n mooi nummer vond.
Zekerquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet te vergelijken idd, maar ik vind het nog steeds mooi dat Anouk het origineel zo mooi vond dat ze er een eigen versie van heeft gemaakt.
dat dus, en hij is een tijd lang ook nog vrij veel gedraaid.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
echt, dan ben je als DJ niet serieus met je werk bezig als je dat niet weetzeker omdat 3FM 'nogal' vaak Anouk draait
Een tijd lang vrij veel?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat dus, en hij is een tijd lang ook nog vrij veel gedraaid.
weet nog dat ik de radio aan had op het werk en dat nummer werd gedraaid. Mijn collega hoorde het vaagjes, en zijn reactie was: "wat klinkt dit verschrikkelijk. Lijkt wel Anouk die dat zeikerige Limburgse liedje doet"quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat dus, en hij is een tijd lang ook nog vrij veel gedraaid.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:30 schreef minthy het volgende:
Stef Bos mag een chronische loopneus en permanent schilferende ellebogen krijgen met dat klotenummer van hem
Dat ben ik wel met je eensquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:32 schreef minthy het volgende:
En degene die dit nummer verkracht heeft ook.
tears dry on my own vind ik ook een hele sterkequote:Op donderdag 2 januari 2014 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
Back to Black
DE beste plaat van Amy
Aan hem moest ik ook denken toen ik net de radio aanzettequote:
zekerquote:
quote:DOMIEN PAKT VIER AVONDEN EN TIMUR LUIDT HET WEEKEND IN
Het nieuwe jaar begint met een grote shuffle op 3FM. BNN-dj Domien Verschuuren verhuist van de ochtend naar de avond en is nu van maandag tot en met donderdag te horen met zijn programma ‘Dit Is Domien’: de nieuwste muziek en jouw nieuws van de dag. Dj Timur Perlin neemt de vrijdag voor zijn rekening met ‘Vrij’, een programma bomvol ‘zin in het weekend-muziek’. Dit Is Domien is iedere maandag tot en met donderdag van 19.00 tot 22.00 uur te horen bij BNN op 3FM. Vrij hoor je op vrijdag op dezelfde tijd en dezelfde zender.
Domien: ‘Na jarenlang mijn wekker gezet te hebben voor mijn programma kan ik vanaf januari rustig opstarten en mijn programma eens goed voorbereiden. Ik zit nu op de plek waar mijn hart ligt: de avond. Te gek om met mijn luisteraars de dag af te sluiten en de avond in te gaan. Bijkomend voordeel is dat ik een excuus heb om doordeweeks niet met mijn vriendin te hoeven stijldansen.’ Timur heeft er zin in om iedereen met Vrij het weekend in te loodsen: ‘Ik draai van rock ‘n roll tot Fatboy Slim. Veel muziek en weinig gelul. I looooove it!’
Naast het nieuwe vrijdagvondprogramma van Timur is er nog een verandering voor Timur: zijn weekendprogramma Timur Open Radio, dat hij al sinds jaar en dag met vriend Rámon Verkoeijen maakt, heet voortaan Open Radio met Timur en Rámon. Wel zo leuk voor Rámon. En de laatste verandering: Thijs Maalderink wordt namens BNN toegevoegd aan de 3FM Radio DJ-School. Hij is in de nacht van woensdag op donderdag van 1.00 tot 4.00 uur te horen met veel fijne muziek, het razendsnelle spel Matthijs Draait Door en een actueel overzicht van De Minst Trending Topics op Twitter. Verder heeft ‘ie veel ruimte voor requests, voor iedereen die om wat voor reden dan ook wakker is en een plaatje wil horen.
Vooral het feit dat Domien door zijn avondprogramma niet hoeft te stijldansen met zijn vriendinquote:
Verkapte "Kijk mij eens een chickie hebbenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vooral het feit dat Domien door zijn avondprogramma niet hoeft te stijldansen met zijn vriendin
Het staat komende week in het plaatselijke sufferdjequote:
Domien was in de avond ook beter. Goede beslissing, en ben benieuwd hoe Michiel het gaat doen in de ochtend.quote:
Zoals ik het lees wordt het een programma zonder Ramon worden met veel muziek en weinig gelul.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Domien was in de avond ook beter. Goede beslissing, en ben benieuwd hoe Michiel het gaat doen in de ochtend.
Maar gaat Ramon ook mee naar de vrijdagavond, of is Timur dan solo
Ben nu last-minute nog druk aan het bouwen aan de nieuwe site, wordt ook volledig anders.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:18 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
Wennen, die groene stijl. https://twitter.com/metmichiel
Ook wel goedquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:20 schreef Sirolf het volgende:
last-minute nog druk aan het bouwen aan de nieuwe site, wordt ook volledig anders.
Het enige wat hetzelfde blijft is eigenlijk de naam, voor de r
De ideeën voor het nieuwe MetMichiel zijn wel tof ja, en de site is daar natuurlijk een verlengstuk van.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:20 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Ook wel goedWordt het wat?
Volgens Domien wordt zijn eigen nieuwe site echt fantastisch en hi-tech.
Weet ik, was ook meer in het algemeenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, heb die hele Dit is Domien-site nog niet gezien. Wordt intern bij BNN gebouwd.
Zie m'n edit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:21 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Weet ik, was ook meer in het algemeen
Bij 'Volgens Domien' ging het mis.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:20 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Ook wel goedWordt het wat?
Volgens Domien wordt zijn eigen nieuwe site echt fantastisch en hi-tech.
Maar echt bijna altijdquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:22 schreef ddx het volgende:
Barend is ook weer zo iemand die alle telefoongesprekjes opneemt en dan net doet alsof het live is.
Het is lastig om goed uit te komen met een top-zoveel, omdat er in elk uur een bepaald aantal platen is ingepland en dat gehaald moet worden.Om gesprekken niet teveel uit de hand te laten lopen (qua tijd) is het dan een goed gebruik om gesprekjes op te nemen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:22 schreef ddx het volgende:
Barend is ook weer zo iemand die alle telefoongesprekjes opneemt en dan net doet alsof het live is.
Dat leren ze op die geweldige 3FM dj school waar elke dj als een standaard 538 dj wordt opgeleid.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:22 schreef ddx het volgende:
De DJ blijft ook hetzelfde.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben nu last-minute nog druk aan het bouwen aan de nieuwe site, wordt ook volledig anders.
Het enige wat hetzelfde blijft is eigenlijk de naam, voor de rest is 't een volledig nieuw programma.
Iddquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Zoals ik het lees wordt het een programma zonder Ramon worden met veel muziek en weinig gelul.
Ook echt meteen andere uiterste na Ekstraweekend...quote:Vrij het weekend in te loodsen: ‘Ik draai van rock ‘n roll tot Fatboy Slim. Veel muziek en weinig gelul. I looooove it!’
twitter:wilbertmutsaers twitterde op donderdag 02-01-2014 om 16:21:49Het nieuwe #3FM programma van @Timur3FM 19-22u vrijdagavond gaat 'Vrij' heten. Timur is al druk met de voorbereidingen bezig! reageer retweet
De afgelopen 2 maanden is het schreeuwend druk geweest met één of andere actie op een plein in het noorden van het land, dus was er maar heel beperkt ruimte voor zaken als dit. Vandaar dat het nu nog snel moet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De DJ blijft ook hetzelfde.
Maar dat 'last-minute' klinkt alsof het opeens snel nog even moest gebeuren, of heb ik dat mis?
twitter:Phalerieau twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 15:19:58Zag net bij BNN de nieuwe website voor dat snotjong @Domien die binnenkort online gaat. #jaloers reageer retweet
twitter:Domien twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 15:22:34@Phalerieau #nextlevel #web3punt0 #outofthisworld #belieber reageer retweet
Micromanager Wilbertquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:24 schreef Pino112 het volgende:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op donderdag 02-01-2014 om 16:21:49Het nieuwe #3FM programma van @Timur3FM 19-22u vrijdagavond gaat 'Vrij' heten. Timur is al druk met de voorbereidingen bezig! reageer retweet
Wilbertgod.
Op die manier. Ja logisch.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De afgelopen 2 maanden is het schreeuwend druk geweest met één of andere actie op een plein in het noorden van het land, dus was er maar heel beperkt ruimte voor zaken als dit. Vandaar dat het nu nog snel moet.
Micromanager?quote:
WAT EEN WEBSITE!! WAT EEN WEBSITE!!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:25 schreef Holenmens het volgende:
twitter:Phalerieau twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 15:19:58Zag net bij BNN de nieuwe website voor dat snotjong @Domien die binnenkort online gaat. #jaloers reageer retweet
twitter:Domien twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 15:22:34@Phalerieau #nextlevel #web3punt0 #outofthisworld #belieber reageer retweet
Welke actie? Niets van meegekregen...quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De afgelopen 2 maanden is het schreeuwend druk geweest met één of andere actie op een plein in het noorden van het land, dus was er maar heel beperkt ruimte voor zaken als dit. Vandaar dat het nu nog snel moet.
Jij hebt duidelijk afgelopen weken gemist, waarin Wilbert zich ontpopte tot de ultieme micromanagerquote:
Tja neem dan gewoon hele show op vantevoren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is lastig om goed uit te komen met een top-zoveel, omdat er in elk uur een bepaald aantal platen is ingepland en dat gehaald moet worden.Om gesprekken niet teveel uit de hand te laten lopen (qua tijd) is het dan een goed gebruik om gesprekjes op te nemen.
Ik vind het wel mooi!quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:18 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
Wennen, die groene stijl. https://twitter.com/metmichiel
Wel NTR stijl. http://www.tv-corner.nl/w(...)ogo_ntr_640x300b.jpg
Hier is dat niet zo erg, op het toilet is het een stuk onaangenamerquote:
Gebrek aan medewerkers.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke actie? Niets van meegekregen...
Maar dat klinkt logisch ja
Ik heb weinig SR gevolgd dit jaar ja, ik vond het verschrikkelijk saaiquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:28 schreef alors het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk afgelopen weken gemist, waarin Wilbert zich ontpopte tot de ultieme micromanagerHij was overal waar de camera's waren
Voor SR al.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb weinig SR gevolgd dit jaar ja, ik vond het verschrikkelijk saai
Niet bij de laatste EW en MetMichiel maar oke daar waren ook geen camera's bij natuurlijk.quote:
En daarom was ie er dus niet nee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Niet bij de laatste EW en MetMichiel maar oke daar waren ook geen camera's bij natuurlijk.
Niet zo cynisch Pino, je snapt best dat het allemaal wat vernieuwender mag, zo'n concept.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd.
Waardeloos, alles hetzelfdeOpdoeken dat evenement.
Andere DJ's is een goede eerste stap.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zo cynisch Pino, je snapt best dat het allemaal wat vernieuwender mag, zo'n concept.
Volgend jaar sowieso Gerard en Giel, de derde zal ook weer iemand van de dagprogrammering zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Andere DJ's is een goede eerste stap.
3FM is jongerenzender en BNN is jongerenomroep, lijkt mij een logische combinatie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:34 schreef ConscienceNL het volgende:
BNN wordt steeds dominanter op 3FM met die nieuwe programmering
Eenschquote:
No way.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:52 schreef rubbereend het volgende:
misschien wel erger dan Kane..... Bon Jovi
Nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:52 schreef rubbereend het volgende:
Redelijk punt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:52 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:52 schreef rubbereend het volgende:
quote:Het nieuwe vrijdagavondprogramma van 3FM wordt een muziekprogramma, dat heeft BNN bekend gemaakt. Timur Perlin is vanaf volgende week vrijdag te horen op het oude tijdslot van Ekstra Weekend, tussen 19:00 en 22:00 uur. Zijn programma gaat 'Vrij!' heten.
"Ik draai van rock ‘n roll tot Fatboy Slim. Veel muziek en weinig gelul. I looooove it!" aldus Timur.
Hij blijft naast zijn nieuwe vrijdagavondshow ook op zaterdag en zondag te horen, samen met Rámon Verkoeijen. Dat programma heet voortaan 'Open Radio met Timur en Rámon'.
Dat dan weer niet hier, maar het blijft een mooi nummerquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:56 schreef SilentChaos het volgende:
Zelfs ik krijg hier een natte string van
"Veel muziek en weinig gelul "quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:57 schreef Evertjan het volgende:
Nog wat meer info over het nieuwe programma van Timur
http://www.radiofreak.nl/(...)rdt-muziekprogramma/
[..]
tja anders wordt het gewoon een slap aftreksel van de zaterdagmiddag zonder Ramonquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
"Veel muziek en weinig gelul "
Even volhouden. Douwe Bob komt zo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:09 schreef alors het volgende:
Best mooi intro, en dan begint hij te zingen
DJ's vond ik inderdaad matig. 2012 had leukere DJ's en slaapgasten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Andere DJ's is een goede eerste stap.
Ik had hem zelf toevallig al opgezet, maar dan met Stone Into The Riverquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Even volhouden. Douwe Bob komt zo.
Domien moet er volgend jaar in ze kunnen hem niet te lang aan het lijntje houdenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Volgend jaar sowieso Gerard en Giel, de derde zal ook weer iemand van de dagprogrammering zijn.
Volgens mij durft Domien niet zo goed.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Domien moet er volgend jaar in ze kunnen hem niet te lang aan het lijntje houden
Op Sjakkelien en Laura na waren deze slaapgasten stukken beter.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
DJ's vond ik inderdaad matig. 2012 had leukere DJ's en slaapgasten.
En terecht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:16 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij durft Domien niet zo goed.
En nu gewoon slap aftreksel van sky radio.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja anders wordt het gewoon een slap aftreksel van de zaterdagmiddag zonder Ramon
Mooi hequote:
Ja idd, zij praat echt zooo lelijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:33 schreef Pino112 het volgende:
Die reclame van Sonja BakkerWat een stem
quote:
Idd ik hoor hetquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga zo sporten maar vrees dat het weer helemaal volstaat met die net ingeschreven goede voornemens, nieuwjaarseikels die je na een maand nooit meer terugziet
Dank voor de tip, dan wacht ik nog een maandje met inschrijvenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga zo sporten maar vrees dat het weer helemaal volstaat met die net ingeschreven goede voornemens, nieuwjaarseikels die je na een maand nooit meer terugziet
Mijn sportschool is wel iets duurder, dat scheelt welquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank voor de tip, dan wacht ik nog een maandje met inschrijven
De meeste kerstplaten zijn ondertussen al voorbij gekomen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:35 schreef Pandaplint het volgende:
Filteren trouwens alle kerstplaten uit de lijst? Ik denk dat die namelijk best vaak aangevraagd worden.
Die zijn netjes gedraaid t/m 2de kerstdagquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:35 schreef Pandaplint het volgende:
Filteren trouwens alle kerstplaten uit de lijst? Ik denk dat die namelijk best vaak aangevraagd worden.
Die worden inderdaad geconcentreerd op 1e en 2e kerstdag... omdat het nogal raar is om nu nog doodgegooid te worden met kerstmuziek.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:35 schreef Pandaplint het volgende:
Ach, is in de Top 2000 ook. Geeft dus aan dat de TOP SR voor geen meter klopt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die worden inderdaad geconcentreerd op 1e en 2e kerstdag... omdat het nogal raar is om nu nog doodgegooid te worden met kerstmuziek.
Ik doe krachttrainingquote:
Laatst was het nog 5 minquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik doe krachttraining
Ik heb een conditie van niks. Daarom is het maar goed ook dat ik binnen 1 minuut klaarkom
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik doe krachttraining
Ik heb een conditie van niks. Daarom is het maar goed ook dat ik binnen 1 minuut klaarkom
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik doe krachttraining
Ja maar de tijd is omgekeerd evenredig aan m'n aantal pandapuntenquote:
Whehe na een weekje is het vast wel weer rustigerquote:
Godverquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik doe krachttraining
Dat zegt ie net. Dan is ie binnen 1 minuut klaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kost je niks en je bent helemaal op jezelf aangewezen.
Inderdaad. De teringquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:04 schreef alors het volgende:
Jaahhaaa want foor de slanke lijn moet je bij liddol zijn!
Combinatie van beide is fijn. Heb vaak geen tijd meer om naar de sportschool te gaan, dan train ik thuis.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]Wat let je zelf voor thuis van die dumbbells aan te schaffen en vanuit huis te gaan trainen.
Setje dumbells kan je veel mee maar is niet te vergelijken met sportschoolapparatenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]Wat let je zelf voor thuis van die dumbbells aan te schaffen en vanuit huis te gaan trainen.
Niet op straat bittequote:
Ik zal ook heen moeten voor krachttraining, denk niet dat ik dat thuis voor elkaar zou krijgen qua motivatiequote:Op donderdag 2 januari 2014 19:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Setje dumbells kan je veel mee maar is niet te vergelijken met sportschoolapparaten
Aha.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:54 schreef SilentChaos het volgende:
Het is doordeweeksquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aha.
Ik trek nog maar een pilsener open dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |