Ja, ik ben erg benieuwd wat er vanavond te zien is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:26 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Nu gaat iedereen extra op Jan Willem letten
En toch sluit ik Owen ook niet uit. Je hebt eigenlijk nog te weinig van iedereen gezien of ze echt aan het mollen zijn. Bij de opdrachten in aflevering 1 leek iedereen wel molacties te hebbenquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ik ben erg benieuwd wat er vanavond te zien is.
Zolang Jan-Willem niet in beeld is ga ik ook op de andere kandidaten letten, maar wat ik so far van J-W heb teruggezien vind ik het niet echt een kandidaten-houding die hij aanneemtVeel te doordacht en ongemakkelijk en niet oprecht verbaasd etc.
Zou zo baas zijn als ik het nou eindelijk eens een seizoen vanaf aflevering 1 al goed heb
Daardoor is hij het juist niet, want het is een schijnbewegingquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:32 schreef Moira. het volgende:
Aan de andere kant kan het net zo goed zijn dat Jan-Willem als kandidaat gewoon de kijkers wilt fucken, kandidaten willen zich tenslotte juist verdacht maken.
Maar dan is het weer vreemd dat die actie precies bij de titel 'schijnbeweging' past, (hij maakt een 'mol'-beweging met zijn schijnende zaklamp), gezien dat echt zo'n typische cryptische titel-hint is.
Kloptquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:31 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
En toch sluit ik Owen ook niet uit. Je hebt eigenlijk nog te weinig van iedereen gezien of ze echt aan het mollen zijn. Bij de opdrachten in aflevering 1 leek iedereen wel molacties te hebben
Je weet dat je bij de Mol nooit 3 stappen vooruit moet denken, he?quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daardoor is hij het juist niet, want het is een schijnbewegingDus niet echt
In de 1 min. preview is al te zien dat de letter v in een ander lettertype staat, dus Schumacher valt dan als hint al af.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Owen zei bij de kluis nul als getal. Maar hoe kan je nu nul doorseinen? Eeng rote trol imo.
De s was in de titel in een ander lettertype dan de rest. Begin van zijn achternaam?
10 afleveringen, 10 letters dus zou kunnen. En is best in lijn met andere jaren. Benieuwd naar de titel van vandaag en hoe dit gespeld is.
Die had ik nog niet gezien. Scherp!quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:01 schreef zeeuws_meisje het volgende:
[..]
In de 1 min. preview is al te zien dat de letter v in een ander lettertype staat, dus Schumacher valt dan als hint al af.
Owen zegt daar iets over het centrum. De container met MOL erop staat ook in het centrum, er staan allemaal containers omheen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:14 schreef zeeuws_meisje het volgende:
In de 1 minuut preview voor de afl. van morgen komt er een containerschip voorbij gevaren met een container met MOL erop.
Voice over op dat moment Owen. Zou ook een hint kunnen zijn?
Was die n ook een afwijkend lettertype dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:41 schreef Rockfire het volgende:
Vergeet niet dat we nog iets voor aflevering 1 hadden
'niets is wat het lijkt'
Dan zou je dus wel SusanVisser kunnen maken
Nee, normaal zoals de rest.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Was die n ook een afwijkend lettertype dan?
Dan past die niet in deze hintquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee, normaal zoals de rest.
Alleen de s zou een ander lettertype kunnen zijn, maar die v is volgens mij hetzelfde lettertype als de rest:quote:
Ik heb er ook last van! Maar hij is het volgens mij gewoon écht dus ik kan er niks aan doenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
JW zegt in zijn introfilmpje letterlijk dat ie de mol is
Bij 1:11 "Ik weet niet of dat goed is, als mol"
Zucht.. Tunnelvisie
Dit viel mij ook op! Hij is het, zeker weten (denk ik)quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:53 schreef Seconde het volgende:
Toen Owen aan het woord was over de stad, kwam er een beeld van water in de stad waar een vrachtschip over vaarde en op een van de containers van het schip stond Mol.
Maar toch naar huis.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:53 schreef Seconde het volgende:
Toen Owen aan het woord was over de stad, kwam er een beeld van water in de stad waar een vrachtschip over vaarde en op een van de containers van het schip stond Mol.
Maar Tim had toen geen rood scherm... toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Hij komt terug, net als Tim vorig jaar.
Hetzelfde volgens mijquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:37 schreef TLC het volgende:
Wat stond er deze keer op het kaartje bij de intro ? iemand een screencap ? vorige keer was het dat de mol niet in de schijnwerpers wil staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |