sssttt don't let papabear see this!1quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij weet HEEEL goed wat wij nodig hebben af en toe....
Ja dat ...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:21 schreef waxmask het volgende:
Van Gerwen moet nu ook, dus ff blieken...
Alle streams 'schuur' nuquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Soms refreshen of andere stream pakken
streamswitches wel omdt er wordt gepraat over ...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef Toverheks het volgende:
Nee hoor nergens een streamlock te bekennen
wat heb je aan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik lig ook al op bed
Maar wel laptop op schoot
dat pak van Darter Hanenkam, lekker flitsendquote:
Nah, geen daadwerkelijke streamlock. Maar middenin een gesprek over de filmpjes die er van de deelnemers waren gemaakt, en hoe dat in zijn werk ging, werd naar een andere camera en ander geluid geswitcht.quote:
Jaa, maar dat is sowieso een eindbaas.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat pak van Darter Hanenkam, lekker flitsend
Ze valt op Pelle, ik denk niet dat je daarvan wint qua looks.quote:
Nou ja, een verkapte streamlock dan toch.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:25 schreef Gert het volgende:
Nah, geen daadwerkelijke streamlock. Maar middenin een gesprek over de filmpjes die er van de deelnemers waren gemaakt, en hoe dat in zijn werk ging, werd naar een andere camera en ander geluid geswitcht.
Ja, volslank is een maatje meer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:26 schreef waxmask het volgende:
"Vele inwoners hebben naast hun gezamenlijke experiment ook nog individuele missies, zo ook Charlotte.
De altijd goedlachse Charlotte is al 20 kilo afgevallen de laatste periode, maar haar missie is nog niet voorbij. Zij wil Utopia volslank verlaten! Haar mede inwoners waren vol bewondering en zullen haar zeker bijstaan. Succes Charlotte, je kan het!"
http://www.utopiatv.nl/news/detail/472/charlotte-s-missie
Wil toch zeggen dat je dikker wil worden? Volsank is toch synoniem voor moddervet?
Volslank is indd mollig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:26 schreef waxmask het volgende:
"Vele inwoners hebben naast hun gezamenlijke experiment ook nog individuele missies, zo ook Charlotte.
De altijd goedlachse Charlotte is al 20 kilo afgevallen de laatste periode, maar haar missie is nog niet voorbij. Zij wil Utopia volslank verlaten! Haar mede inwoners waren vol bewondering en zullen haar zeker bijstaan. Succes Charlotte, je kan het!"
http://www.utopiatv.nl/news/detail/472/charlotte-s-missie
Wil toch zeggen dat je dikker wil worden? Volsank is toch synoniem voor moddervet?
Dat gaat inderdaad lastig worden...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze valt op Pelle, ik denk niet dat je daarvan wint qua looks.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze valt op Pelle, ik denk niet dat je daarvan wint qua looks.
Donder opquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:29 schreef Toverheks het volgende:
Dit is de COS, streamgeneuzel graag UTO / Klaag hier over de streamlock.
De *Mod* uithangen doe je maar ergens andersquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:30 schreef beequeen het volgende:
Ik klaag niet over een streamlock. Zuigen doe je maar op KK.
O de ironiequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
De *Mod* uithangen doe je maar ergens anders
hoe kom je op die chat ?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:32 schreef waxmask het volgende:
Op die chat daar is er weer iemand dat klachtenforum over FOK aan het posten...Die klachten daar....
![]()
![]()
Kuchquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad lastig worden...
[ afbeelding ]
owh jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zit toch langs de streams...de Praat mee button....
Naast of onder de chat staat "praat mee". Klik op het plusje.quote:
Thx, al gevondenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naast of onder de chat staat "praat mee". Klik op het plusje.
Of je staat bij Charlotte en die draait het weer naar haar vader en de zieke relatie tussen die twee, of je krijgt Rienk die er Gods werk in herkent, ik zou ook wijselijk mijn muil houden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]Wel eerlijk!
Maar ik ben blij dat jij niet bij ons in de spits staat.
Je ziet inmiddels wel een aantal kat-uit-de-boom-kijkers, die niet al te veel zeggen. Ben benieuwd of dat karakter is of dat dit bewust gebeurt.
Linkje?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:32 schreef waxmask het volgende:
Op die chat daar is er weer iemand dat klachtenforum over FOK aan het posten...Die klachten daar....
![]()
![]()
http://www.klacht.nl/fok-forum/quote:
quote:Klacht Fok Forum: Misleidende titel van het Fok! forum
Ik kom er dus net achter dat het zogeheten Fok! forum helemaal niks te maken heeft met fokken ik ben zelf een geengageerde fokker van honden en heb dus de moeite genomen om mijzelf te registreren maar ik kom er dus net achter dat er nergens op dit forum ook maar iets over fokken te vinden is het is allemaal onzin zeg ik u!
Ze is haar Ritalin vergeten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:41 schreef chufi het volgende:
Jezus wat is die Charlot een aandachtshoer
Moet die onzin hier ?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef waxmask het volgende:
"Klacht Fok Forum: uitgescholden en gehumileerd
ik heb een week geleden een account aangemaakt want ik hadt wat problemen over mijn relatie en ik had een paar klachten en ik zag dat ze dus vor beide dingen een sug forumpje hadden. dus ik daar kijken en posten word ik totaal niet serieus genomen ik word zelfs uitgescholden voor proleet, autist terwijl mijn zoontje zwaar autistisch is en dit vooral niet prettig"
"Klacht Fok Forum: Slegte admins en mods
hey ik sie dus dese adminz en moderatoers heele tijd niks doen zegma, ze zijn geod bezig ofso?? ik vint dit wel ene klagt waard omdat ze nioit hun bes wileen doen voor de rest. vooral ene smeganus is rare vogel "
Zomaar een greep...
dit keer mag jij de zooi opruimen .. dit is de derde keer (!) dat m'n drinken over m'n beeldscherm gaatquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
http://www.klacht.nl/fok-forum/
[..]
Ik heb mijn FB profiel gekoppeldquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:42 schreef houdjemond het volgende:
Hoe kan je op je Utopia paspoort een foto toevoegen? :\
Het zou ook nog kunnen dat die over een paar dagen helemaal opgebrand is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:41 schreef chufi het volgende:
Jezus wat is die Charlot een aandachtshoer
Hmm, maar dan kan iedereen dus op mijn FB?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb mijn FB profiel gekoppeldDus die foto staat er automatisch
Ja, niet doen dus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:43 schreef houdjemond het volgende:
Hmm, maar dan kan iedereen dus op mijn FB?
Tis wel te hopen ....quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou ook nog kunnen dat die over een paar dagen helemaal opgebrand is.
Geen idee? Ik heb me aangemeld met FB, die nam gelijk alle gegevens over.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
nee, ze zien alleen je OPENBARE profiel, waaronder je profielfoto ook valt. het ligt aan jezelf welke statussen je openbaar of alleen met vrienden deelt wat de buitenwereld ziet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee joh ergeren is de drijfveerquote:
is ze alquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:47 schreef Toverheks het volgende:
Die Charlotte wordt de bitch van de groep
Of nietquote:
Als ze wordt uitgekotst, en dat gaat snel gebeuren, dan stapt ze zelf jankend op.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:47 schreef Toverheks het volgende:
Die Charlotte wordt de bitch van de groep
Nee. Tenzij je dat op FB hebt ingesteld.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Woont bij pappa en mamma in het Gooi en praa altijd over dr vriendinnen (met fake boobs)quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:49 schreef kleinzusje het volgende:
"Lot" heeft 2 grote ongelijke tieten. Ze is heel puur en kwetsbaar
Ze heeft zo'n kroegsloerie-stemquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:51 schreef kleinzusje het volgende:
Maar praat de rest zacht ? Of staat haar zender harder ?
Volgens mij heeft zij haar mic precies onder haar kin geplaatst op haar jasquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:51 schreef kleinzusje het volgende:
De rest praat normaal.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:51 schreef kleinzusje het volgende:
FYPquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:51 schreef Toverheks het volgende:
Lotje is een half jaar in Marbella uitgewoond
Het eerste dus. En niemand krijgt een kans om iets te zeggen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:51 schreef kleinzusje het volgende:
daarom ben je dus zo gek op me?quote:
Ze heeft de stem van iemand die heel veel rookt en heel veel praat.quote:
quote:
"ik zeg je nu heel eerlijk..... ik kom uit Hilversum"quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze heeft de stem van iemand die heel veel rookt en heel veel praat.
Nee, die stem staat standaart op stand 11, om boven die kroegversterkers uit te blijvenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:51 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb haar stem al vergeleken met Melisa, butler uit DGK.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:53 schreef Gert het volgende:
Ze heeft de stem van iemand die heel veel rookt en heel veel praat.
Ow ik dacht aan die roggelstem van Palma...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb haar stem al vergeleken met Melisa, butler uit DGK.
Met dank aan snetje. Ik kon niet op de naam komen.
* DJMO dumpt papabear .. ik hoef geen kakkerquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef Papabear het volgende:
[..]
"ik zeg je nu heel eerlijk..... ik kom uit Hilversum"
Ik hoor d'r nog steeds schreeuwen toen Jaap door z'n eigen braaksel roldequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow ik dacht aan die roggelstem van Palma...
"IK SNAP JOU NIET!!!!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik hoor d'r nog steeds schreeuwen toen Jaap door z'n eigen braaksel rolde
is hem aardig gelukt danquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:58 schreef waxmask het volgende:
Rienk heeft geprobeerd om gek te worden....Ja mensen we hebben een loony in de kiet...
Ik trek Rienk niet zo goed, ben weer naar Lotje gezaptquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:59 schreef Disana het volgende:
Als ik achtervolgd word door een beest, dan draai ik me om en zeg 'kom dan'. Zo ben ik gewoon. Ik ben ijzersterk.
Rienk kan het weten, die wordt dagelijks gevolgd door beren en tijgers.
Vooral beren op de weg.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:59 schreef Disana het volgende:
Als ik achtervolgd word door een beest, dan draai ik me om en zeg 'kom dan'. Zo ben ik gewoon. Ik ben ijzersterk.
Rienk kan het weten, die wordt dagelijks gevolgd door beren en tijgers.
ook als je in totale coma ligt?????quote:
Ze zijn allebei erg.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik trek Rienk niet zo goed, ben weer naar Lotje gezapt
Gewoon nog even switchen naar de reli-zender.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Dus dan kan ik beter niet gaan slapen
Ja dan kan ik zeker vredig slapenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon nog even switchen naar de reli-zender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Charlotte kan zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nee.quote:
Lotje praatgraagquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie van de meiden hoor ik nu zeggen "Ik ben bi"?
Charlottequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:
Dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee kan je nagaanquote:
Nee, die grapte "Ik ben gay"quote:
Wat een leventjes daar.. ik vond ze al zo.. melig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Er was geloof ik nog Jägermeister en Bacardi.
Oké, dat valt me mee van 'r.quote:
Het is modern tegenwoordig, scoort puntenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef espri het volgende:
Nee lot is niet bi maar die meid met dat zwarte ding om
Heb het aangepast want ben niet meer zo zekerquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oké, dat valt me mee van 'r.
Niet dat ik interesse heb, maar toch.
Betere wereld mijn reet. Dit loopt uit op pure anarchie en burger oorlog op deze manierquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:09 schreef Ransjih het volgende:
en zo zijn ze druk met bouwen aan een betere wereld, en hebben minstens dat jaar nodig in dit tempo
Ze vindt Nietzsche 'leuk'.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb nu al wat moeite met die vage wannebee Billy
tis al weer uitquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is modern tegenwoordig, scoort punten
En het komt het "beste binnen in het Koreaans"quote:
't Is gewoon een meelopertje. Niks origineels aan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En het komt het "beste binnen in het Koreaans"
Ja, en spannend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was "Schindlers List" mooi....
zou dat niet zijn omdat het eigenlijk allemaal tv opnamen worden al dat lichtquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:09 schreef spapaars het volgende:
Nog meer lichtbakken in de schuur
[ afbeelding ]
Ghandi was ook een lollig mannetje. Kon je best mee laggequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, da's een grappig ventje.... de Lambiek van India...
Dan heb ik toch nog raakvlak met haar.quote:
Ze lijkt me niet belezen genoeg om zoiets te kunnen bewerenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan heb ik toch nog raakvlak met haar.
Tuurlijk, maar het klopt met het J de Mol verhaal.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou dat niet zijn omdat het eigenlijk allemaal tv opnamen worden al dat licht
**Gniffel**quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
De *Mod* uithangen doe je maar ergens anders
Okequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het klopt met het J de Mol verhaal.
Die kaarsen voegen bijna niets toe,
Het zand tussen de tenen van Rienk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:19 schreef Disana het volgende:
Wie is daar toch zo hinderlijk aan het kraken?
Noodingreep na de eerste maand na het zien dat bijna geen streamer meer overblijft als ze echt moeten betalen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
OkeMaar het hele verhaal van J de Mol klopt toch van geen kanten, moest je kijken wat ze allemaal mee naar binnen mochten sjouwen, wat alleen een dubbele trui en een extra paar sokken
Echt en een samenleving opbouwen, ja plannetjes maken maar daar blijft het bij, ik gaf het 5 maanden, doe er al 2 maanden af voordat het floep van stream en tv wordt gehaald.
Dit.. weet niet of dit wel aan gaat slaan bij het grote publiek.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Noodingreep na de eerste maand na het zien dat bijna geen streamer meer overblijft als ze echt moeten betalen.
Eerder tegen de haren strijkt. Veel willen voorruit, Rienk wil basic.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:22 schreef Toverheks het volgende:
en van Rienk P;latvoet krijg ik steeds meer het gevoel dat hij gevraagd is juist deel te nemen omdat hij alles een beetje stuurt etc.etc.
echt, heb het gevoel hij zit erin om de boel te sturen zeg maar, let maar goed op voert geen flikker uit, loopt een beetje jezus op stromend water uit te hangen, onderbuikgevoelquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eerder tegen de haren strijkt. Veel willen voorruit, Rienk wil basic.
Ik denk dat we Rienk alleen maar vervelender en vervelender gaan vinden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:24 schreef Injetta het volgende:
Menn, ik ben even 2 uur weg en kom terug en ze zijn nog steeds over religie aan het lullen met bijbellezing erbij?
Moet je eens zien hoe J de Mol ingrijpt, als de bewoners het gehele terrein te koop zetten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
OkeMaar het hele verhaal van J de Mol klopt toch van geen kanten, moest je kijken wat ze allemaal mee naar binnen mochten sjouwen, wat alleen een dubbele trui en een extra paar sokken
Echt en een samenleving opbouwen, ja plannetjes maken maar daar blijft het bij, ik gaf het 5 maanden, doe er al 2 maanden af voordat het floep van stream en tv wordt gehaald.
Prima, die moeten we er in houden dus, net als Charlottequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat we Rienk alleen maar vervelender en vervelender gaan vinden.
Het is alleen leuk als de andere inwoners zich er ook aan ergerenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Prima, die moeten we er in houden dus, net als Charlotte
duurt niet lang meer denk ikquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is alleen leuk als de andere inwoners zich er ook aan ergeren
Als die godsdiensklieren eenmaal aankleven gebeurd er niets meer, let maar op Rienk heeft zijn rol als nietsnut inhoud gegeven aldus voert 'ie niets meer uit inc zijn volgers....quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:24 schreef Injetta het volgende:
Menn, ik ben even 2 uur weg en kom terug en ze zijn nog steeds over religie aan het lullen met bijbellezing erbij?
Als het goed is weten de bewoners precies wat ze wel en niet mogen doen. Regels breken = weg en niet je borg terug krijgen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet je eens zien hoe J de Mol ingrijpt, als de bewoners het gehele terrein te koop zetten.
Gaya gaat komen daar kan je donder op zeggen...quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:27 schreef Ransjih het volgende:
nog even de holle aarde noemen en mijn dag kan niet meer stuk
Ik vond hem lekker tegendraads, maar dat slappe gekke relipraat van hem uren en uren lang is exht vervelend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat we Rienk alleen maar vervelender en vervelender gaan vinden.
Daar kan je je vaak in vergissen hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze lijkt me niet belezen genoeg om zoiets te kunnen beweren
Ben jij Lotjefan?quote:
Hoe heet die haarband ?quote:
Ooh dat moet je echt niet aan mij vragenquote:
*au*quote:
Geef me nog een dag of 2quote:
Dit, ik zou echt instant ruzie hebben met de helft.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:32 schreef DJMO het volgende:
ik heb nog steeds geen favo .. vind ze allemaal even irri
Niks mis met hakim nog, maar is alweer een tijdje stil...zal wel slapen met paul, de oudjes gaan altijd als eerst...quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:32 schreef DJMO het volgende:
ik heb nog steeds geen favo .. vind ze allemaal even irri
Ik zou nog fan kunnen worden op het moment dat ze anderen binnen de groep op de zenuwen begint te werkenquote:
met allemaal bedoel je ..quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit, ik zou echt instant ruzie hebben met de helft.
Ze zorgt in elk geval voor wat leven, ik heb niet zoveel met die stille muizenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou nog fan kunnen worden op het moment dat ze anderen binnen de groep op de zenuwen begint te werken
Uggs in die modderpoel?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:34 schreef houdjemond het volgende:
Wie loopt nou op de uggs in die trainingsbroek?
+1quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze zorgt in elk geval voor wat leven, ik heb niet zoveel met die stille muizen
Ik zou inderdaad ten eerste taken gaan verdelen inderdaad, normale wc bouwen, tuin omspitten, roep maar wat, niet zitten zuipen, roken en de polonaise willen doen om iedereen wakker te makenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
met allemaal bedoel je ..
echt, die discussies slaan nergens op ... pak verdomme eens wat aan in plaats van alleen maar te lullen als brugman
Daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze zorgt in elk geval voor wat leven,
Dat zou de eerste zijn met wie ik daar slaande ruzie kreegquote:
Ik kan me nog BB's herinneren waarin de stemmingsruziemakers al snel weggestemd werden en de saaie boel overbleefquote:
Stemmingmakers en mooie meiden worden het eerst weggestemd, dat is algemeen bekendquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik kan me nog BB's herinneren waarin de stemmingsruziemakers al snel weggestemd werden en de saaie boel overbleef
Me toquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zou de eerste zijn met wie ik daar slaande ruzie kreeg
Ach de eerste "Heel Nederland zit nu naar ons te kijken" is ook alweer gemaakt...quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:39 schreef houdjemond het volgende:
Ze doen ook echt alsof ze er al jaren zitten. "Wij denken dat wij aan iedereen denken"ze kennen elkaars naam nog niet eens.
Nee hequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach de eerste "Heel Nederland zit nu naar ons te kijken" is ook alweer gemaakt...
Nah, da's de tweede, Vanessa kwam daar gisteren al meequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach de eerste "Heel Nederland zit nu naar ons te kijken" is ook alweer gemaakt...
Volgens mij had je die hele kist vol met sloffen mogen gooien..quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:44 schreef chufi het volgende:
Zijn die sigaretten nog niet op ? Was er een maximum dat ze mee mochten nemen ?
Maar inspelen op 'de Streamers" is ook vreselijkquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:43 schreef waxmask het volgende:
En niemand daar, maar dan ook ECHT niemand weet dat wij Streamers er zijn, Huub wist het bij de herintreding en Eric en Jaap waren ook goed op de hoogte hoe je de streamers vermaakt. Dit is weer echt zo ik ik ik, maar niet denkend dat je een programma aan het maken bent dat spraakmakend dient te zijn!
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:45 schreef Ransjih het volgende:
vanmiddag werden streamers even benoemd en door iemand lijpoos genoemd
Peter weet het iig wel, die heeft wel met streamerbijltjes gehakt.. inc de chattrollenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:43 schreef waxmask het volgende:
En niemand daar, maar dan ook ECHT niemand weet dat wij Streamers er zijn, Huub wist het bij de herintreding en Eric en Jaap waren ook goed op de hoogte hoe je de streamers vermaakt. Dit is weer echt zo ik ik ik, maar niet denkend dat je een programma aan het maken bent dat spraakmakend dient te zijn!
Charlottequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:45 schreef Injetta het volgende:
Wie zijn dat nou daar buiten.
Die ene die de hele tijd tettert, die laat echt niemand uitpraten. Ze tettert overal doorheen en luistert naar niemand. En die vreselijke domme redenaties...
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:45 schreef Ransjih het volgende:
vanmiddag werden streamers even benoemd en door iemand lijpoos genoemd
Ligt onder een dekenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
Lindy is vanavond ook maar weinig in beeld he
Dat is inderdaad weer het andere uiterste. Maar hier gaat John echt weer een tirade over geven "achter", geloof me maar die is not amused so far!quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar inspelen op 'de Streamers" is ook vreselijk
Bij "Lotje" ?quote:
Dat is charlottequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:45 schreef Injetta het volgende:
Wie zijn dat nou daar buiten.
Die ene die de hele tijd tettert, die laat echt niemand uitpraten. Ze tettert overal doorheen en luistert naar niemand. En die vreselijke domme redenaties...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |