sssttt don't let papabear see this!1quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij weet HEEEL goed wat wij nodig hebben af en toe....
Ja dat ...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:21 schreef waxmask het volgende:
Van Gerwen moet nu ook, dus ff blieken...
Alle streams 'schuur' nuquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Soms refreshen of andere stream pakken
streamswitches wel omdt er wordt gepraat over ...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef Toverheks het volgende:
Nee hoor nergens een streamlock te bekennen
wat heb je aan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik lig ook al op bed
Maar wel laptop op schoot
dat pak van Darter Hanenkam, lekker flitsendquote:
Nah, geen daadwerkelijke streamlock. Maar middenin een gesprek over de filmpjes die er van de deelnemers waren gemaakt, en hoe dat in zijn werk ging, werd naar een andere camera en ander geluid geswitcht.quote:
Jaa, maar dat is sowieso een eindbaas.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat pak van Darter Hanenkam, lekker flitsend
Ze valt op Pelle, ik denk niet dat je daarvan wint qua looks.quote:
Nou ja, een verkapte streamlock dan toch.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:25 schreef Gert het volgende:
Nah, geen daadwerkelijke streamlock. Maar middenin een gesprek over de filmpjes die er van de deelnemers waren gemaakt, en hoe dat in zijn werk ging, werd naar een andere camera en ander geluid geswitcht.
Ja, volslank is een maatje meer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:26 schreef waxmask het volgende:
"Vele inwoners hebben naast hun gezamenlijke experiment ook nog individuele missies, zo ook Charlotte.
De altijd goedlachse Charlotte is al 20 kilo afgevallen de laatste periode, maar haar missie is nog niet voorbij. Zij wil Utopia volslank verlaten! Haar mede inwoners waren vol bewondering en zullen haar zeker bijstaan. Succes Charlotte, je kan het!"
http://www.utopiatv.nl/news/detail/472/charlotte-s-missie
Wil toch zeggen dat je dikker wil worden? Volsank is toch synoniem voor moddervet?
Volslank is indd mollig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:26 schreef waxmask het volgende:
"Vele inwoners hebben naast hun gezamenlijke experiment ook nog individuele missies, zo ook Charlotte.
De altijd goedlachse Charlotte is al 20 kilo afgevallen de laatste periode, maar haar missie is nog niet voorbij. Zij wil Utopia volslank verlaten! Haar mede inwoners waren vol bewondering en zullen haar zeker bijstaan. Succes Charlotte, je kan het!"
http://www.utopiatv.nl/news/detail/472/charlotte-s-missie
Wil toch zeggen dat je dikker wil worden? Volsank is toch synoniem voor moddervet?
Dat gaat inderdaad lastig worden...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze valt op Pelle, ik denk niet dat je daarvan wint qua looks.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze valt op Pelle, ik denk niet dat je daarvan wint qua looks.
Donder opquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:29 schreef Toverheks het volgende:
Dit is de COS, streamgeneuzel graag UTO / Klaag hier over de streamlock.
De *Mod* uithangen doe je maar ergens andersquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:30 schreef beequeen het volgende:
Ik klaag niet over een streamlock. Zuigen doe je maar op KK.
O de ironiequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
De *Mod* uithangen doe je maar ergens anders
hoe kom je op die chat ?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:32 schreef waxmask het volgende:
Op die chat daar is er weer iemand dat klachtenforum over FOK aan het posten...Die klachten daar....
![]()
![]()
Kuchquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad lastig worden...
[ afbeelding ]
owh jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zit toch langs de streams...de Praat mee button....
Naast of onder de chat staat "praat mee". Klik op het plusje.quote:
Thx, al gevondenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naast of onder de chat staat "praat mee". Klik op het plusje.
Of je staat bij Charlotte en die draait het weer naar haar vader en de zieke relatie tussen die twee, of je krijgt Rienk die er Gods werk in herkent, ik zou ook wijselijk mijn muil houden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]Wel eerlijk!
Maar ik ben blij dat jij niet bij ons in de spits staat.
Je ziet inmiddels wel een aantal kat-uit-de-boom-kijkers, die niet al te veel zeggen. Ben benieuwd of dat karakter is of dat dit bewust gebeurt.
Linkje?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:32 schreef waxmask het volgende:
Op die chat daar is er weer iemand dat klachtenforum over FOK aan het posten...Die klachten daar....
![]()
![]()
http://www.klacht.nl/fok-forum/quote:
quote:Klacht Fok Forum: Misleidende titel van het Fok! forum
Ik kom er dus net achter dat het zogeheten Fok! forum helemaal niks te maken heeft met fokken ik ben zelf een geengageerde fokker van honden en heb dus de moeite genomen om mijzelf te registreren maar ik kom er dus net achter dat er nergens op dit forum ook maar iets over fokken te vinden is het is allemaal onzin zeg ik u!
Ze is haar Ritalin vergeten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:41 schreef chufi het volgende:
Jezus wat is die Charlot een aandachtshoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |