Nicki weet ook niet van stoppen hequote:Op woensdag 1 januari 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een beetje een eenzijdig gesprek.
De groeten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:57 schreef marcodej het volgende:
Een kerstboom in je baard.
Als dartsen cabaret wordt, haak ik af.
Ja, wat dat betreft heb jij het een stuk beter voor elkaar bij Jessica.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een beetje een eenzijdig gesprek.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:57 schreef marcodej het volgende:
Als ze eenmaal een man ziet die lekkere pizza's en patat kan bereiden gaat ze er voor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nicki weet ook niet van stoppen he
Pizza met melk?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze eenmaal een man ziet die lekkere pizza's en patat kan bereiden gaat ze er voor.
Heb het ook nog niet geprobeerd, ik respecteer haar privacy.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft heb jij het een stuk beter voor elkaar bij Jessica.
Daar praat helemaal niemand.
En als het nou andersom is?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:57 schreef marcodej het volgende:
Twitter is openbaar, maar goed excuus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb het ook nog niet geprobeerd, ik respecteer haar privacy.
Dat is zijn handelsmerk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |