Jij dacht dat ie een vuurwerkhutspot wilde maken?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, houd nou toch eens op met die verkeerde indruk wekkende topictitels.²
Dit. Het was een electrisch fornuis, dus je ziet in je haast niet dat het brandt, hij deed het niet expres. Wat de stupiditeit van vuurwerk op een fornuis leggen niet minder maakt, uiteraard, maar dat doet hier niet ter zake. Mag de TT even ont-Tonghumor-t worden en door een factuele titel vervangen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, houd nou toch eens op met die verkeerde indruk wekkende topictitels.²
Er zijn voldoende studies waarbij wereldvreemdheid geen belemmering is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:05 schreef Rezania het volgende:
Dan vraag ik me toch af hoe zo'n idioot kan studeren.
Hoe kom jij erbij dat het een elektrisch fornuis was? Er staat alleen "brandend fornuis" in het artikel, en dan denk ik gewoon aan een gasfornuis.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit. Het was een electrisch fornuis, dus je ziet in je haast niet dat het brandt, hij deed het niet expres. Wat de stupiditeit van vuurwerk op een fornuis leggen niet minder maakt, uiteraard, maar dat doet hier niet ter zake. Mag de TT even ont-Tonghumor-t worden en door een factuele titel vervangen?
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag de TT even ont-Tonghumor-t worden en door een factuele titel vervangen?
En een gebrek aan intelligentie en inzicht blijkbaar ook niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:48 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Er zijn voldoende studies waarbij wereldvreemdheid geen belemmering is.
Hoe kom jij er bij dat het "gewoon een gasfornuis" is?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat het een elektrisch fornuis was? Er staat alleen "brandend fornuis" in het artikel, en dan denk ik gewoon aan een gasfornuis.
Dat zie je niet? Man die dingen worden gloeiend rood heet gek!!!!quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit. Het was een electrisch fornuis, dus je ziet in je haast niet dat het brandt, hij deed het niet expres. Wat de stupiditeit van vuurwerk op een fornuis leggen niet minder maakt, uiteraard, maar dat doet hier niet ter zake. Mag de TT even ont-Tonghumor-t worden en door een factuele titel vervangen?
Brandend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kom jij er bij dat het "gewoon een gasfornuis" is?²
Omdat ik verder kijk dan mijn neus lang is en het expliciet vermeld werd in de radio nieuwsuitzending van vier dagen geleden. Om ook maar even aan te geven hoe "actueel" dit nieuws is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat het een elektrisch fornuis was? Er staat alleen "brandend fornuis" in het artikel, en dan denk ik gewoon aan een gasfornuis.
Als je mijn naam niet weet, zeg je maar 'meneer'. En ik denk dat je zelf ook wel een paar scenario's kunt verzinnen, hoe dit kon gebeuren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zie je niet? Man die dingen worden gloeiend rood heet gek!!!!
Nou, dan had je dat er wel even bij kunnen zeggen hè.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Omdat ik verder kijk dan mijn neus lang is en het expliciet vermeld werd in de radio nieuwsuitzending van vier dagen geleden. Om ook maar even aan te geven hoe "actueel" dit nieuws is.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je mijn naam niet weet, zeg je maar 'meneer'.
Snoterkuukquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je mijn naam niet weet, zeg je maar 'meneer'.
Ont-Tonghumor-d.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat een bagger weer.quote:De 23-jarige student, die het illegale spul eerder die zaterdag had gekocht in Duitsland, is opgepakt wegens het veroorzaken van de brand.
Niet zozeer deze koekwaus, maar die mongolen die met zwaar vuurwerk naar nietsvermoedende passanten gooien.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:28 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Vuurwerk is het probleem niet. Het zijn de randdebielen die er niet mee overweg kunnen. Ik denk trouwens dat er binnen nu en 5 jaar een landelijk vuurwerkverbod komt hier in Nederland. Mede dankzij deze koekwaus.
Dit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Omdat ik verder kijk dan mijn neus lang is en het expliciet vermeld werd in de radio nieuwsuitzending van vier dagen geleden. Om ook maar even aan te geven hoe "actueel" dit nieuws is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |