Want?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Graaf, oom van de huidige keizer en boeddhistisch monnik, ben benieuwd hoe hij zich 8 december 1941 herinnerde.
Ongetwijfeld goede tijden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen was ie 32 jaar en behoorde tot de elite rond de Keizer.
"He had a blast".quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Graaf, oom van de huidige keizer en boeddhistisch monnik, ben benieuwd hoe hij zich 8 december 1941 herinnerde.
Hoppa!quote:Op de Dalempromenade zijn drie jongens (13, 15 en 16) aangehouden omdat ze vuurwerk tussen de deuren van een supermarkt hadden gepropt. Ook droegen ze een jerrycan met benzine met zich mee.
Kun je beter toe behoren dan tot de Kamikazepilootjes, lijkt me.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen was ie 32 jaar en behoorde tot de elite rond de Keizer.
Vroeger heette dat gewoon kattenkwaad.quote:
Mwoh, zoveel slechter zijn ze er niet van geworden toch uiteindelijk?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Tot de fatale beslissing van de Keizer die dag.
Bejaardentehuis in de fik steken zou ik eerder beschouwen als een goede daad.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vroeger heette dat gewoon kattenkwaad.![]()
Bloembakje opblazen, containertje opblazen, schapenanussen openblazen, het verstandelijk gehandicapte zusje van je buurjongen opblazen, bejaardentehuis in de fik steken.
Goeie oude tijd.
Nu al vliegtuigen vol ja?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:04 schreef Tem het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)en-gearriveerd.dhtml
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:06 schreef Friek_ het volgende:
Die klotepolen moeten ze al terugsturen naar hun eigen kutland.
Nou ja, hun politieke macht werd hen 4 jaar later afgenomen en ze mochten zich voortaan beperken tot lintjesknippenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh, zoveel slechter zijn ze er niet van geworden toch uiteindelijk?
Wat een raar artikel. Het suggereert alleen maar iets.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:04 schreef Tem het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)en-gearriveerd.dhtml
[ afbeelding ]
Ik ook, leve Europa!quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:11 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben blij met de Roemenen en Bulgaren.
Oh je bedoelt de Keizerlijke familie.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, hun politieke macht werd hen 4 jaar later afgenomen en ze mochten zich voortaan beperken tot lintjesknippen
Leve goedkope arbeidskrachten, bedoel je.quote:
Ook, het is een win-win situatie.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leve goedkope arbeidskrachten, bedoel je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |