quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:22 schreef HiDiHo het volgende:
Ze mogen niet meer in de schuur roken anders worden alle sigaretten ingenomen
of 3 dagen voordat het afloopt opzeggen OF per sms betalenquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:35 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb 30min gekeken van de live stream. Maar wil geen paspoort aanmaken omdat er dan straks automatisch wordt afgeschreven.
Wat nu
je betaald vanzelf als je niet opzegtquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
of 3 dagen voordat het afloopt opzeggen OF per sms betalen
ohquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
je betaald vanzelf als je niet opzegt
Door UTOPIA AAN te doen neem je een maandelijks SMS abbo die 2,50 kostquote:
Ik denk eerder dat meneer de Mol geen zin heeft om een torenhoge boete opgelegd te krijgen wegens geven van gelegenheid tot roken op de werkvloer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:40 schreef Disana het volgende:
Als jullie met 'schuur' de stal bedoelen, dan kan ik prima begrijpen dat daar niet gerookt mag worden. Ik verbaasde me er gisteren al over dat ze dat deden. Het ligt er vol brandbaar stro en er leven dieren.
oeiquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Door UTOPIA AAN te doen neem je een maandelijks SMS abbo die 2,50 kost
Die krijg je weer terug...quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
oei
nou ja opzeggen kan gelukkig altijd (nouja...nadat de eerste betaling is afgerond dan) (want gratisch is 0.02 cent ofzo).
Volgens mij liggen er matrassen in die schuurquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:47 schreef Injetta het volgende:
Waar hebben ze vannacht in godsnaam op geslapen?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:52 schreef HiDiHo het volgende:
Ze doet wel veel water bij de wijn
[ afbeelding ]
Ken nog geen namen hoor, maar zo'n gozer zegt net dat hij graag tussenschotjes wilt per bed, zodat iedereen zijn eigen kleine slaapkamertje heeft.quote:
Paul natuurlijkquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:07 schreef Injetta het volgende:
Ben benieuwd wie nu het gesprek gaat leiden....
in een slaapzak op hooiquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dekens en matrassen? Waar hebben ze tot nu toe op geslapen?
(Goedemiddag rielsopers)
Als ze toch al electra hebben neem dan een straalkachel van een paar duizend wattquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:20 schreef renevanlaaren het volgende:
waarom geen elektrische kookplaat kan je binnen koken .
Electra hebben ze .
Nee, want ze zijn nog aan het discussieren over electriciteit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:20 schreef renevanlaaren het volgende:
waarom geen elektrische kookplaat kan je binnen koken .
Electra hebben ze .
Stroom is wel de basis van een beschaving jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:23 schreef Injetta het volgende:
Slim om snel stroom te regelen, want dan kun je meteen veel meer volgens mij.
Ja accuboor opladenquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:23 schreef Injetta het volgende:
Slim om snel stroom te regelen, want dan kun je meteen veel meer volgens mij.
En dat mobieltje dat ze nu hebbenquote:
1e levensbehoefte hequote:Op woensdag 1 januari 2014 12:27 schreef Injetta het volgende:
Als ze ook steeds sigaretten moeten kopen dan gaat het nog sneller.
Aike, Paul en Billy willen al gaan stoppen zeiden ze netquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:27 schreef Injetta het volgende:
Als ze ook steeds sigaretten moeten kopen dan gaat het nog sneller.
Er ligt een paar duizend meter aan kabel schat ikquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:35 schreef Injetta het volgende:
Zijn er elecriciteitskabels en zo, want wat hebben ze anders aan stroom?
Die bezorgen toch ,of zijn er ook nog andere supermarkten die bezorgen ?quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:42 schreef Copycat het volgende:
Ik heb even een kwartiertje gekeken en hoorde al twee of drie keer Albert Heijn noemen. Weinig Utopiaans aan verplicht boodschappen doen bij een dure supermarkt vanwege waarschijnlijke sponsorcontracten.
Gemak dient de Utopiaan. Ik denk dat er meer commerciële redenen aan ten grondslag liggen. Je zou namelijk ook bezorgdealtjes kunnen sluiten met andere (groot)grutters.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:45 schreef SanAnt het volgende:
Die bezorgen toch ,of zijn er ook nog andere supermarkten die bezorgen ?
Ze stellen inderdaad niet de vraag of het niet anders kan dat toilet i.p.v. Dat plan dat 350 euro kost.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:51 schreef HiDiHo het volgende:
draagbaar toilet ¤59,90
http://www.chemisch-toile(...)gbaar-toilet-deluxe/
Ja! Daar verdien je geld meequote:Op woensdag 1 januari 2014 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
Al bijna een half uur over die wc bezig ofzo
Ik begin het nu al leuk te vindenquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
Al bijna een half uur over die wc bezig ofzo
Uiteraard. Waaronder Qurrent voor een duurzaam dealtje voor energie.quote:
Nee, dat maakt niet uit. meestal moet je het gewoon opnieuw ladenquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:05 schreef patat het volgende:
'Door de grote belangstelling voor de livestreams is het niet mogelijk deze te bekijken'
Wel als ik een paspoort maak zeker?
Ik zou het gewoon als thuis proberen te maken, met alle luxequote:Op woensdag 1 januari 2014 13:07 schreef toxikon het volgende:
Lijkt wel of kopen het enige is wat ze kunnen:) zelfmaken is ook een optie.
Volgens mij mag dat niet, ze moeten wel een tegenprestatie leveren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:09 schreef bbfakir het volgende:
De bedrijven staan in de rij om gratis dingen af te leveren voor reclame. Dat moeten ze uitbuiten.
¤10.000quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:09 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb het verder nog niet gevolgd maar is er bekend hoeveel geld ze hebben gekregen om in eerste instantie te overleven?
10000 euro.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:09 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb het verder nog niet gevolgd maar is er bekend hoeveel geld ze hebben gekregen om in eerste instantie te overleven?
Dat moet lukken lijkt mequote:Op woensdag 1 januari 2014 13:09 schreef bbfakir het volgende:
De bedrijven staan in de rij om gratis dingen af te leveren voor reclame. Dat moeten ze uitbuiten.
Dan gaan ze er toch voor zingen met z'n allen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet, ze moeten wel een tegenprestatie leveren.
Als dat genoeg is jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:11 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dan gaan ze er toch voor zingen met z'n allen?
Promotie dingetje eromheen verzinnen en je hebt je tegenprestatie.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet, ze moeten wel een tegenprestatie leveren.
paspoort maken en 26 jan opzeggenquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:12 schreef toxikon het volgende:
Wtf stream dicht, 30 minuten zijn om wtf
Ja een vrouw met een schorre drammende stem... Is dat niet de blonde?quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand praat heel erg irritant. Ik probeer te ontdekken wie dat is
En dan? Verbindig met zo'n dongeltje of een abootje met snelle glasvezel?quote:
die met die rode muts jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja een vrouw met een schorre drammende stem... Is dat niet de blonde?
Ik zou kabel nemen, is genoeg, 100Mbit ofzoquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dan? Verbindig met zo'n dongeltje of een abootje met snelle glasvezel?
Hee jijquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:09 schreef Chanel5 het volgende:
gewoon reklame tijd verkopenquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
Die mensen willen alleen een rondleiding omdat dit op TV komt, lijkt me niet echt eerlijk om dat feit uit te buiten
Hij doet het! Heb toch wel een Paspoort gemaakt..ach waarom niet?quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, dat maakt niet uit. meestal moet je het gewoon opnieuw laden
Maar zonder paspoort kun je maar 30 minuten kijken
ja dat zei die blonde met die rode mutsquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:16 schreef Injetta het volgende:
Ze moeten verplicht siesta houden van iemand... Pffff ik hoop wel op een gegeven moment de namen te kennen. Die Hakim is wel heel gefocused op opruimen en orde scheppen..
Oh jee, wie werd zo kwaad?
Geen zin in, ze willen mijn telefoonnummer / privegegevens hebben en die krijgen ze niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:16 schreef patat het volgende:
[..]
Hij doet het! Heb toch wel een Paspoort gemaakt..ach waarom niet?
Die hebben ze toch al van mijquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:18 schreef toxikon het volgende:
[..]
Geen zin in, ze willen mijn telefoonnummer / privegegevens hebben en die krijgen ze niet.
Jammer het avontuur eindigt hier dus voor mij.
De mol, je bent een dikke lul!
Ik heb een fake adres ingevuld en fake huisnummer, ook een fake naam , ik heet Flow3r en achternaam is nvtquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:18 schreef toxikon het volgende:
[..]
Geen zin in, ze willen mijn telefoonnummer / privegegevens hebben en die krijgen ze niet.
Hmm daar wil ik graag meer over weten danquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die hebben ze toch al van mij
Ik vind het nu al leuk, dus boeiend
Maar sommige hadden toch ook een manier gevonden, dat je je kan aanmelden zonder je echt gegevens in te vullen?
Ja zover was ik ook gekomenquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb een fake adres ingevuld en fake huisnummer, ook een fake naam , ik heet Flow3r en achternaam is nvt![]()
Alleen als je naar de betaling gaat moet je 2 cent betalen via ideal, en tja, bij Ideal moet je natuurlijk wel je inlognaam en wachtwoord invullen zoals je altijd moet met online betalingen, maar ook daar heb je een nickname als het goed is![]()
Je kan later je gegevens bewerken en dus je gekozen naam etc veranderenquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
Hmm daar wil ik graag meer over weten dan
Ik heb ook fakegegevens ingevuld. En niks aangevinkt dat ik op hoogte gehouden wil worden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:18 schreef toxikon het volgende:
[..]
wat Flow3r zegt denk ikquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
Hmm daar wil ik graag meer over weten dan
Je kan ook met sms betalen. Koop gewoon een simpele sim?quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:22 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja zover was ik ook gekomen
naam was Lik, Mreet maar bij ideal gestopt, weet niet in hoeverre ze dat opslaan en koppelen naar demol en co.
Geen idee, maar bij alle online betalingen word je doorgestuurd naar de site van ING of welke bank je ook hebt, daar is geen verschil in.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:22 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja zover was ik ook gekomen
naam was Lik, Mreet maar bij ideal gestopt, weet niet in hoeverre ze dat opslaan en koppelen naar demol en co.
noodoplossing denk ikquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:24 schreef Injetta het volgende:
Hoezo gaat hij nu een WC maken? Hij had toch 350 nodig?
Ok dan houden we dit als tweede oplossing achter de hand.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Geen idee, maar bij alle online betalingen word je doorgestuurd naar de site van ING of welke bank je ook hebt, daar is geen verschil in.
De vrouwen hadden wel enorme behoefte aan een toilet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
Kunnen ze niet in de bosjes plassen? Of ben ik te simpel
Snetje, hoe plak je die gyazo caps hier ?quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:26 schreef snetje het volgende:
De hamer is al klaar.. nu nog even een bezem maken. Daar is die Rienk dan wel weer goed in![]()
[ afbeelding ]
behalve Lindy, die vond het nog niet nodigquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:27 schreef Injetta het volgende:
[..]
De vrouwen hadden wel enorme behoefte aan een toilet.
Owquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:27 schreef Injetta het volgende:
[..]
En Harold meende ik, was het al zat om tijdens zijn wandelingetjes overal velletjes wc papier tegen te komen..quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:27 schreef Injetta het volgende:
[..]
Heb je een berichtje gestuurdquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Snetje, hoe plak je die gyazo caps hier ?
ik moet ook oefenenquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Effe testen ook.
[ afbeelding ]
Dat krijg ik ook , een hoop cijfers maar geen afbeeldingquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Effe testen ook.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook , een hoop cijfers maar geen afbeelding
Ze mochten wat ik begreep, 1 kist meenemen. Sommige hebben dus gereedschap in die kist gedaanquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:40 schreef xzaz het volgende:
Dit programma faalt al op de eerste dag:
- Te veel kleding
- Roken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
___________________________________! x 1000
- Een tolboor
En ze hebben ook stroom dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
Gelukt dus
[..]
Ze mochten wat ik begreep, 1 kist meenemen. Sommige hebben dus gereedschap in die kist gedaan
Geen [ url ] maar [ img ] zonder spaties dan he ..quote:
die optie krijg ik niet?quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Test 2
Op de afbeelding rechtermuisknop, afbeeldingsurl kopieren
Dankjewelquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Geen [ url ] maar [ img ] zonder spaties dan he ..
Sowieso een WC hebbenquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
waarom bouwen ze geen wc in die loods
No shit, maar je hebt er weinig aan als je hem maar een dag kan gebruikenquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De accutol zal vast wel van te voren zijn opgeladen
Gewoon in de bosjes jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Sowieso een WC hebben
[..]
No shit, maar je hebt er weinig aan als je hem maar een dag kan gebruiken
Dan moet je ook een goede afvoer hebben. De stront van 15 mensen wil je niet binnen hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
Omdat er 11 wel voor gestemd hebben en 4 anderen daarna nog een uur lang tegen gas hebben gegeven... Hakim is er al moe vanquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
Je kan er toch een bak onderzetten, en die bak elke dag legen buiten de loods in een kuil ofzoquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:49 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dan moet je ook een goede afvoer hebben. De stront van 15 mensen wil je niet binnen hebben.
Hakim ergert zich nu al....
Ze gaan vanavond pasta eten volgens mijquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:49 schreef xzaz het volgende:
Zijn ze al met eten begonnen? Of gaan ze pizza bestellen?
Aha okquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Omdat er 11 wel voor gestemd hebben en 4 anderen daarna nog een uur lang tegen gas hebben gegeven... Hakim is er al moe van
Nee, ze moeten verplicht van Andrea 's middags warm eten en dan siesta houden...quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze gaan vanavond pasta eten volgens mij
quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:52 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
http://az530663.vo.msecnd.net/
stream thumbnails1 t/m 4
tijd in milliseconden > http://www.w3schools.com/js/tryit.asp?filename=tryjsref_gettime
quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:39 schreef SanAnt het volgende:
Het roddelen over Vanessa is begonnen![]()
Kattenmeisje moet haar niet
Peter gaat nog veel irritanter worden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geloof dat ik Peter een beetje irritant vind. Maar misschien komt dat nog goed
Ik ga even naar 1 januari bezoekje
Ik denk Charlotte!quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:55 schreef xzaz het volgende:
Wie zal het eerste geslachtsgemeenschap hebben?
ja moest even kijken...laatste 3 cijfers van de tijd moet ik weglaten, alleen seconden geen millisecondenquote:
maak ff scriptje danquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja moest even kijken...laatste 3 cijfers van de tijd moet ik weglaten, alleen seconden geen milliseconden
Voorlopig waren ze een hele dag bezig om een hamer in elkaar te draaien en een schommel wat te verplaatsenquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:02 schreef xzaz het volgende:
Maak zo'n ding om stromend water te krijgen:
[ afbeelding ]
Er is al stromend waterquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:02 schreef xzaz het volgende:
Maak zo'n ding om stromend water te krijgen:
[ afbeelding ]
Die gaan het zwaar krijgen;quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Voorlopig waren ze een hele dag bezig om een hamer in elkaar te draaien en een schommel wat te verplaatsengaat hem niet worden dus.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dekens en matrassen? Waar hebben ze tot nu toe op geslapen?
(Goedemiddag rielsopers)
Wat is er dan moeilijk aan? Ze sturen puur om de persoonlijke zaken niet om de materiële zaken.quote:
iddquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:10 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Die met die buurman en buurman muts
Hoe?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:09 schreef HiDiHo het volgende:
Je kunt gewoon alle beelden van iedere stream en van elk tijdstip posten (per seconde)
zonder zelf iets te uploaden![]()
Is dat die rose of die blauwe?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:14 schreef tompsv18 het volgende:
Die Charlotte doet echt geen ene fuck. Ze doet de hele tijd lekker betrokken, maar ze heeft echt nog helemaal niks gedaan
deze site openen en op try it klikkenquote:
Zouden ze weer naar "achter"geroepen worden voor testimonials?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:15 schreef Injetta het volgende:
Waar is Paul nu gebleven? Die hing het toilet maken, maar nu zie ik alleen anderen bezig...
Paul. Die is aannemer en kan van alles maken...quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:15 schreef waxmask het volgende:
Er zit niemand met enige bouwtechnische kennis? Lekker is dat als je alles nog moet opbouwen.
Paul is de aannemerquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:15 schreef waxmask het volgende:
Er zit niemand met enige bouwtechnische kennis? Lekker is dat als je alles nog moet opbouwen.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
Paul. Die is aannemer en kan van alles maken...
En is dus in de 50 en weet toch hoe je een latrine bouwt? Dat heb je echt in 2 uur klaar!quote:
Ok, omdat ze allemaal van die mutsen op hebben, herken ik ze niet allemaal van de foto'squote:
Ze willen er 1 net zoals thuisquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
En is dus in de 50 en weet toch hoe je een latrine bouwt? Dat heb je echt in 2 uur klaar!
Je mag van scratch beginnen en meteen ga je de normale dingen proberen in te voeren...Utopia wordt Destropia.quote:
Hij was ermee begonnen, vroeg wie hem ging helpen een toilet te maken. Heeft plek gezocht en dat schot maar vervolgens is hij volledig verdwenen en zie ik iedereen bezig met dat toilet behalve Paul.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
En is dus in de 50 en weet toch hoe je een latrine bouwt? Dat heb je echt in 2 uur klaar!
Hoiquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:23 schreef Kaat43 het volgende:
Goedemiddag en een heel top 2014!
Net binnen gevallen, ja ja een dag te laat, foutje.
Wat een geworstel met die plee zeg.
Jaa, hoe doe je dat?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:30 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Is echt heel simpel, gewoon de tijd veranderenquote:
Harold staat met een groepje bij de stalquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:31 schreef Injetta het volgende:
Ik blijf het aprt vinden dat Paul en Harold een toilet gingen maken en zich vervolgens geheel hebben teruggetrokken. Zouden ze het niet eens zijn met wat de anderen doen? Of staan zij nu ergens anders een toilet te maken?
Meestal filmen 1 en 2 hetzelfde groepje mensen en 3 en 4 weer een ander groepje mensen, dus vaak heb je maar de keuze uit 2 dingen eigenlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:35 schreef Injetta het volgende:
Lastig hoor die verschillende camera's. Ik ga niet steeds wisselen, maar ja... Hoe weet je nu waar het interessant is?
Als de sigaret op is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ben benieuwd wanneer ze gaan stoppen met roken
Dan moeten ze Johan Vlemmix ff bellenquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:36 schreef waxmask het volgende:
Weet je wat ook een leuk pretpark is?
[ afbeelding ]
Las wel zoiets, maar dan moeten ze wel wat te zien hebben hahaha.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zouden ze rondleidingen mogen geven in ruil voor geld?
Deden ze vorige week bij die proefdag met Ruud de Wild wel, dus zal wel jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zouden ze rondleidingen mogen geven in ruil voor geld?
Zou ik wel jammer vinden, dan leunen ze eigenlijk op de publiciteit die ze krijgen. Als je dit project zou doen zonder media aandacht zou niemand een rondleiding willenquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Las wel zoiets, maar dan moeten ze wel wat te zien hebben hahaha.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Deden ze vorige week bij die proefdag met Ruud de Wild wel, dus zal wel ja
Heb ook weer gehoord, dus pin me er niet op vast, dat het paspoort als een toegangsbewijs kan dienen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zou ik wel jammer vinden, dan leunen ze eigenlijk op de publiciteit die ze krijgen. Als je dit project zou doen zonder media aandacht zou niemand een rondleiding willen
Leave Peter alone.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
Die gast met die pet doet ook populair met z'n sigaret achter zijn oor
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leave Peter alone.![]()
De beste wensen voor het nieuwe jaar lieve mensen.![]()
Dat maakt die hele screening van deelnemers al dubieus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
Die gast met die pet doet ook populair met z'n sigaret achter zijn oor
Komt mij ook bekend voor maar weer niet waarvan...quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat maakt die hele screening van deelnemers al dubieus.
Peter Nunninga heeft al vaker aan een RLS mee gedaan.
Irritant mannetje is het.
quote:
The Bunker.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:00 schreef waxmask het volgende:
Komt mij ook bekend voor maar weer niet waarvan...
De bunker?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
HIj zat in de bunker, geweldigquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
De Bunker...quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
En anderen sigaretten. En weer anderen hebben waarschijnlijk een kist vol gel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
Gelukt dus
[..]
Ze mochten wat ik begreep, 1 kist meenemen. Sommige hebben dus gereedschap in die kist gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |