quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:22 schreef HiDiHo het volgende:
Ze mogen niet meer in de schuur roken anders worden alle sigaretten ingenomen
of 3 dagen voordat het afloopt opzeggen OF per sms betalenquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:35 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb 30min gekeken van de live stream. Maar wil geen paspoort aanmaken omdat er dan straks automatisch wordt afgeschreven.
Wat nu
je betaald vanzelf als je niet opzegtquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
of 3 dagen voordat het afloopt opzeggen OF per sms betalen
ohquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
je betaald vanzelf als je niet opzegt
Door UTOPIA AAN te doen neem je een maandelijks SMS abbo die 2,50 kostquote:
Ik denk eerder dat meneer de Mol geen zin heeft om een torenhoge boete opgelegd te krijgen wegens geven van gelegenheid tot roken op de werkvloer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:40 schreef Disana het volgende:
Als jullie met 'schuur' de stal bedoelen, dan kan ik prima begrijpen dat daar niet gerookt mag worden. Ik verbaasde me er gisteren al over dat ze dat deden. Het ligt er vol brandbaar stro en er leven dieren.
oeiquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Door UTOPIA AAN te doen neem je een maandelijks SMS abbo die 2,50 kost
Die krijg je weer terug...quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
oei
nou ja opzeggen kan gelukkig altijd (nouja...nadat de eerste betaling is afgerond dan) (want gratisch is 0.02 cent ofzo).
Volgens mij liggen er matrassen in die schuurquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:47 schreef Injetta het volgende:
Waar hebben ze vannacht in godsnaam op geslapen?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:52 schreef HiDiHo het volgende:
Ze doet wel veel water bij de wijn
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |