quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:22 schreef HiDiHo het volgende:
Ze mogen niet meer in de schuur roken anders worden alle sigaretten ingenomen
of 3 dagen voordat het afloopt opzeggen OF per sms betalenquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:35 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb 30min gekeken van de live stream. Maar wil geen paspoort aanmaken omdat er dan straks automatisch wordt afgeschreven.
Wat nu
je betaald vanzelf als je niet opzegtquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
of 3 dagen voordat het afloopt opzeggen OF per sms betalen
ohquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
je betaald vanzelf als je niet opzegt
Door UTOPIA AAN te doen neem je een maandelijks SMS abbo die 2,50 kostquote:
Ik denk eerder dat meneer de Mol geen zin heeft om een torenhoge boete opgelegd te krijgen wegens geven van gelegenheid tot roken op de werkvloer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:40 schreef Disana het volgende:
Als jullie met 'schuur' de stal bedoelen, dan kan ik prima begrijpen dat daar niet gerookt mag worden. Ik verbaasde me er gisteren al over dat ze dat deden. Het ligt er vol brandbaar stro en er leven dieren.
oeiquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Door UTOPIA AAN te doen neem je een maandelijks SMS abbo die 2,50 kost
Die krijg je weer terug...quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
oei
nou ja opzeggen kan gelukkig altijd (nouja...nadat de eerste betaling is afgerond dan) (want gratisch is 0.02 cent ofzo).
Volgens mij liggen er matrassen in die schuurquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:47 schreef Injetta het volgende:
Waar hebben ze vannacht in godsnaam op geslapen?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:52 schreef HiDiHo het volgende:
Ze doet wel veel water bij de wijn
[ afbeelding ]
Ken nog geen namen hoor, maar zo'n gozer zegt net dat hij graag tussenschotjes wilt per bed, zodat iedereen zijn eigen kleine slaapkamertje heeft.quote:
Paul natuurlijkquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:07 schreef Injetta het volgende:
Ben benieuwd wie nu het gesprek gaat leiden....
in een slaapzak op hooiquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dekens en matrassen? Waar hebben ze tot nu toe op geslapen?
(Goedemiddag rielsopers)
Als ze toch al electra hebben neem dan een straalkachel van een paar duizend wattquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:20 schreef renevanlaaren het volgende:
waarom geen elektrische kookplaat kan je binnen koken .
Electra hebben ze .
Nee, want ze zijn nog aan het discussieren over electriciteit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:20 schreef renevanlaaren het volgende:
waarom geen elektrische kookplaat kan je binnen koken .
Electra hebben ze .
Stroom is wel de basis van een beschaving jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:23 schreef Injetta het volgende:
Slim om snel stroom te regelen, want dan kun je meteen veel meer volgens mij.
Ja accuboor opladenquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:23 schreef Injetta het volgende:
Slim om snel stroom te regelen, want dan kun je meteen veel meer volgens mij.
En dat mobieltje dat ze nu hebbenquote:
1e levensbehoefte hequote:Op woensdag 1 januari 2014 12:27 schreef Injetta het volgende:
Als ze ook steeds sigaretten moeten kopen dan gaat het nog sneller.
Aike, Paul en Billy willen al gaan stoppen zeiden ze netquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:27 schreef Injetta het volgende:
Als ze ook steeds sigaretten moeten kopen dan gaat het nog sneller.
Er ligt een paar duizend meter aan kabel schat ikquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:35 schreef Injetta het volgende:
Zijn er elecriciteitskabels en zo, want wat hebben ze anders aan stroom?
Die bezorgen toch ,of zijn er ook nog andere supermarkten die bezorgen ?quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:42 schreef Copycat het volgende:
Ik heb even een kwartiertje gekeken en hoorde al twee of drie keer Albert Heijn noemen. Weinig Utopiaans aan verplicht boodschappen doen bij een dure supermarkt vanwege waarschijnlijke sponsorcontracten.
Gemak dient de Utopiaan. Ik denk dat er meer commerciële redenen aan ten grondslag liggen. Je zou namelijk ook bezorgdealtjes kunnen sluiten met andere (groot)grutters.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:45 schreef SanAnt het volgende:
Die bezorgen toch ,of zijn er ook nog andere supermarkten die bezorgen ?
Ze stellen inderdaad niet de vraag of het niet anders kan dat toilet i.p.v. Dat plan dat 350 euro kost.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:51 schreef HiDiHo het volgende:
draagbaar toilet ¤59,90
http://www.chemisch-toile(...)gbaar-toilet-deluxe/
Ja! Daar verdien je geld meequote:Op woensdag 1 januari 2014 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
Al bijna een half uur over die wc bezig ofzo
Ik begin het nu al leuk te vindenquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
Al bijna een half uur over die wc bezig ofzo
Uiteraard. Waaronder Qurrent voor een duurzaam dealtje voor energie.quote:
Nee, dat maakt niet uit. meestal moet je het gewoon opnieuw ladenquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:05 schreef patat het volgende:
'Door de grote belangstelling voor de livestreams is het niet mogelijk deze te bekijken'
Wel als ik een paspoort maak zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |