idd en dat met oud/nieuwquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:42 schreef GroetenvanJeMoeder het volgende:
Waarom slaapt iedereen al zo vroeg! Alleen die flierefluiters staan beetje te paffen..
Roken/pratenquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb de streams al weg, wat zijn ze aan het doen dan?
jagermeister aan het drinkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb de streams al weg, wat zijn ze aan het doen dan?
huh?quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:47 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Door de grote belangstelling geen stream?? Om 02.46 uur??
Ik heb nog streamquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:47 schreef Leandra het volgende:
paar keer refreshen..quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:47 schreef Leandra het volgende:
Is gewoon het crash screen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:47 schreef Leandra het volgende:
Lag niet aan de stream denk ik, misschien tijdelijk bij jouquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:49 schreef Leandra het volgende:
Ik had dus echt die melding staan met op een zwart scherm
Inmiddels wel weer beeld trouwens.
Je hebt gewoon een crash op Seven stiekumquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:49 schreef Leandra het volgende:
Ik had dus echt die melding staan met op een zwart scherm
Inmiddels wel weer beeld trouwens.
Als het bij mij niet goed gaat krijg ik een melding dat de livestream door grote belangstelling niet te volgen is?quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lag niet aan de stream denk ik, misschien tijdelijk bij jou
Gewoon geen verbinding kunnen maken betekend hetzelfde denk k (als veel belangstelling)quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het bij mij niet goed gaat krijg ik een melding dat de livestream door grote belangstelling niet te volgen is?
Darn.... dat is echt Big Brother
Die melding kreeg ik in het begin toen de streams net online waren (en het niet al te druk was lijkt me) ook al, is dus bullshit. niks teveel kijkers gewoon een handige tekst om te doen geloven dat er heel veel mensen kijken..quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het bij mij niet goed gaat krijg ik een melding dat de livestream door grote belangstelling niet te volgen is?
Darn.... dat is echt Big Brother
Oh, dat is ook een leukequote:Op woensdag 1 januari 2014 02:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Die melding kreeg ik in het begin toen de streams net online waren ook al, is dus bullshit. niks teveel kijkers gewoon een handige tekst om te doen geloven dat er heel veel mensen kijken..
Groetenaanjemoederquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:57 schreef GroetenvanJeMoeder het volgende:
Ik denk de oliebollenbakker! Nou, ik ga nog ff de hort op. Tot morgen!
Haha idd daar word je toch agressief vanquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:56 schreef tonja het volgende:
whahaha dat gesnurk.... ik zou tussen de kippen gaan liggen denk ik
Ik heb er terwijl ik gewoon wakker ben en niet probeer te slapen al moeite mee... tering wat een herrie hahahahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:58 schreef md89 het volgende:
[..]
Haha idd daar word je toch agressief van
morgen is wel duidelijk wie de snurker was.. wrs de enige die niet chagrijnig isquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:59 schreef Rica het volgende:
Zo het hele bos wordt gelijk omgezaagd zo te horen.
Hebben ze morgen genoeg hout voor het vuur iig.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:00 schreef tonja het volgende:
[..]
morgen is wel duidelijk wie de snurker was.. wrs de enige die niet chagrijnig is
quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of degene die niet meer wakker wordt....
quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:01 schreef Rica het volgende:
[..]
"Hebben jullie niet goed geslapen? Ik heb prima geslapen."
Laterquote:Op woensdag 1 januari 2014 03:05 schreef Leandra het volgende:
En de stal lijkt weer in slaap, goed voorbeeld doet volgen
Daarvoor heeft ie een uur staan preken en wijsheden gedeeld. Dat was ook fantastisch.quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:05 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb net een stukje van de jaarwisseling gezien, wat een baby die Paul , nu al helemaal met dikke tranen en jankend als een kind, dat gaat nog wat worden![]()
idd, daarom vroeg ik mij al af of ze elkaar al langer kennenquote:Op woensdag 1 januari 2014 03:17 schreef Rica het volgende:
Vreemd dat ze allemaal al slapen. Nog los van gesnurk en andere geluiden zou ik geen oog dichtdoen denk ik. Zo'n eerste nacht.
Gister misschien de hele dag al samen in een hotel gezeten oid?quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, daarom vroeg ik mij al af of ze elkaar al langer kennen
Ik heb begrepen dat ze elkaar vanochtend ontmoet hebben in een vergadering, daarna mochten ze naar huis om een kist met spullen vol te stoppen, waarna ze naar Utopia vertrokken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:27 schreef Rica het volgende:
[..]
Gister misschien de hele dag al samen in een hotel gezeten oid?
Ik deed VPN (ander IP dus) en dat werkte niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:21 schreef HiDiHo het volgende:
Die 30 minuten gratis kijken gaat iig niet op IP dus moet cookie zijn (of beide)
nopequote:Op woensdag 1 januari 2014 03:45 schreef waxmask het volgende:
Maar iemand John gezien die een speech zou geven en waar vuurwerk op het terrein zou worden afgestoken?
Nee want ik heb de VPN aangezet, toen andere browser opgestart en kreeg weer die melding.quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
cookie met je IP erin kan ook, dan weten ze dat je gekeken hebt op een ander IP
als je op een ander IP probeert met andere browser zou je wel weer 30 min moeten kunnen kijken
Nou ja misschien zijn ze gewoon moe van alle emotie en spanning vooraf. Dat kan wel uitputtend zijn. En ik kan ook niet van mezelf uitgaan want ik ben een moeilijke slaper.quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze elkaar vanochtend ontmoet hebben in een vergadering, daarna mochten ze naar huis om een kist met spullen vol te stoppen, waarna ze naar Utopia vertrokken.
Ff via PM verderquote:Op woensdag 1 januari 2014 03:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of ze blokkeren proxy's en VPN's, kan ook nog
En ik geloof dat silverlight zijn eigen opslag heeft, dus daar kunnen ze het ook nog zetten
Als we wat hebben laten we het wel via de achterdeur wetenquote:Op woensdag 1 januari 2014 03:57 schreef waxmask het volgende:
Succes met klooienWe zien het resultaat komende dagen wel!
Toegegeven, je slaapt daar ook niet echt fijnquote:Op woensdag 1 januari 2014 07:38 schreef SanAnt het volgende:
Lijkt mij een standaard ochtend ritueel ,deo ,schone string ff pissen
Jij wel ?quote:Op woensdag 1 januari 2014 07:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toegegeven, je slaapt daar ook niet echt fijn
Ze heeft iig niet veel geslapen
Nee, maar ik ga straks lekker mijn warme bedje inquote:
Dan kunnen ze altijd nog aan die schuur beginnenquote:Op woensdag 1 januari 2014 08:09 schreef Rica het volgende:
Dan nog, die 2 en half takje en paar plankjes branden ook zo op.
ja, de massagetherapeut, met een veel veleptere kop dan haar paspoortfoto laat zienquote:Op woensdag 1 januari 2014 08:02 schreef SanAnt het volgende:
Dat is Andrea
Trekt ze nu een tampon uit elkaar om een vuurtje te maken
Ja handig zo'n harde luidspreker, iedereen meteen wakkerquote:
Precies. En de koeien moeten ook gemolken worden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 08:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja handig zo'n harde luidspreker, iedereen meteen wakker
Mooi op tijd, de zon komt op
Dat gaat wel even duren......eerst vuur en dan zijn we een paar uur verderquote:Op woensdag 1 januari 2014 08:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Precies. En de koeien moeten ook gemolken worden.
Mooi tochquote:Op woensdag 1 januari 2014 08:33 schreef Danny het volgende:
sjongejongejonge, Tot nu toe zijn het nogal een stel kanslozen bij elkaar.
En dat is dan de natuurkenner Andreaquote:Op woensdag 1 januari 2014 08:37 schreef Danny het volgende:
"Hoe heten die planten die prikken? Likdoorns?"
Mijn god, het niveau
Het is nu al leuk
Ja idd. Laat de kou maar komen, eens kijken hoe ze het daar op deze manier warm krijgenquote:Op woensdag 1 januari 2014 08:41 schreef Danny het volgende:
Overigens; let it snow, let it snow, let it snow. Als het nu 15 graden gaat vriezen wordt 't pas écht leuk voor de kijker
Ja ik zag het. Hangt af waar je meet misschien?quote:Op woensdag 1 januari 2014 08:47 schreef HiDiHo het volgende:
Gaf ie nou 4 graden aan?
Op de site staat 8 graden
Doet het bij mij niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 08:49 schreef HiDiHo het volgende:
De app voor android staat in de store, eens kijken
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.sbs.sbs6.utopia
Hij doet het wel, kan inloggen, maar stream geeft melding 'Het is erg druk in Utopia, blablabla...'quote:Op woensdag 1 januari 2014 08:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Doet het bij mij niet.
Uw tablet is niet geschik oid.
Android versie 4.1.1.
Peuken en croissantjes waarschijnlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:00 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken wat ze als eerst gaan kopen straks
Ja, generator en verwarming denken ze pas aan als het -5 isquote:Op woensdag 1 januari 2014 09:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Peuken en croissantjes waarschijnlijk.
Hij zwierf al jaren als dakloze door Groningen. Hij gaat er bijna op vooruit daar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:05 schreef Danny het volgende:
die krullebol met die baard, is die zo uit een occupy-tentenkamp komen zetten?
Blotevoetjes man Rienk de zwerverquote:Op woensdag 1 januari 2014 09:05 schreef Danny het volgende:
zie je wel....ik wist dat ik hem ergens van herkendequote:Op woensdag 1 januari 2014 09:05 schreef Danny het volgende:
Ja want terwijl hij stond te klungelen om het aan te krijgen stonden ze op een afstandje toe te kijken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:02 schreef pullup het volgende:
Rienk heeft het fikkie aangestoken en net als hij klaar is komen er mensen vragen of ze kunnen helpen.
Lijkt me een goed idee, de loeners van Talpa lezen ook meequote:
Bijna een nacht voorbij en nog steeds geen seks?quote:Op woensdag 1 januari 2014 06:07 schreef ninalove_34 het volgende:
ja jammer he this gewoon saai daar zit al heel de nacht te kijken
Had je nou maar opgegevenquote:Op woensdag 1 januari 2014 09:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bijna een nacht voorbij en nog steeds geen seks?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 06:28 schreef HiDiHo het volgende:
Enige troost is dat ik er hier beter bij zit dan hun
Eens kijken of ze in Utopia ook een haan hebben![]()
Hebben jullie nog ideeën over hoe ik de stream wel geladen krijg? Heb al 3 browsers geprobeerd maar hij blijft zeggen dat er te veel kijkers zijn.quote:
Die is goed bezig ja.quote:
Dan lijkt het erop dat iets het voor je computer tegenhoud.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hebben jullie nog ideeën over hoe ik de stream wel geladen krijg? Heb al 3 browsers geprobeerd maar hij blijft zeggen dat er te veel kijkers zijn.
Mijn half uurtje is weer op dus er is nu een kijker minder.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hebben jullie nog ideeën over hoe ik de stream wel geladen krijg? Heb al 3 browsers geprobeerd maar hij blijft zeggen dat er te veel kijkers zijn.
Hmm. Voorheen kwam ik er gewoon in. Een adblock heb ik niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan lijkt het erop dat iets het voor je computer het tegenhoud.
Misschien je router of iets in pc zoals blocker?
Haha. Ik zou het graag eens in daglicht zien.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn half uurtje is weer op dus er is nu een kijker minder.
Hmm vaag, hij deed het eerst wel?quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Voorheen kwam ik er gewoon in. Een adblock heb ik niet.
Het was eigenlijk best leukquote:Op woensdag 1 januari 2014 09:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha. Ik zou het graag eens in daglicht zien.
Ohquote:Op woensdag 1 januari 2014 09:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom neem je dan geen abonnement? Hoeft niet met paspoort.
Dat is erg vreemdquote:Op woensdag 1 januari 2014 09:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, gisteren urenlang zitten kijken en vandaag kom ik er niet in.
Had ik vanmorgen ook, na opnieuw inloggen lukte het wel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Leandra had die melding ook een keer maar daarna was het weer goed.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook niet de enige, er zit daar iets mis.
Nou ja, ik lees wel mee
hier hetzelfde. Gisteren, geen probleem, nu al 1,5 uur aan het ladenquote:Op woensdag 1 januari 2014 09:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet nodig ,er branden lampen genoeg daar ,aftappen die elektriciteit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:47 schreef HiDiHo het volgende:
Mijn eerste aankoop zou zijn, een generator, een senseo apparaat en koffie
Dat vroeg ik mij dus af, kunnen ze stroom bestellen/krijgen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:51 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Niet nodig ,er branden lampen genoeg daar ,aftappen die elektriciteit.
Volgens mij hebben ze zich gewoon aan de nederlandse wetten te houdenquote:Op woensdag 1 januari 2014 09:54 schreef SanAnt het volgende:
Er zijn lampen en camera´s genoeg daar ,er zijn geen wetten dus Illegaal aftappen ,talpa betaald
Ik moet zo om die jas lachen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:55 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Peter kijkt het onbijt gaar!
Kunnen ze meteen die kluis verkopenquote:Op woensdag 1 januari 2014 09:57 schreef Hunter het volgende:
Ze willen een bankrekening openen, maar weten niet of dat gaat werken
Wat bied je? En wie wil je uit?quote:Op woensdag 1 januari 2014 10:01 schreef kleinzusje het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om iemands zender uit te zetten ?
quote:
internetverbindingquote:Op woensdag 1 januari 2014 09:38 schreef Hunter het volgende:
Er ligt gebruikt maandverband in het bos
Ze willen een stalen wc-pot aanschaffen voor 50 euro. Paul heeft een afvoer gevonden in de loods. Moeten ze wel in de andere ruimte gaan slapen.
Andere prioriteiten: kachel, internetverbinding
quote:Op woensdag 1 januari 2014 10:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]![]()
Schakel in als newbee en wil die rozejas wel even muten
quote:Op woensdag 1 januari 2014 10:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]![]()
een half uur dan stopt het of je moet paspooortje nemenquote:
1e 30 min is stream 1 gratisquote:
Ja die rozejas mag van mij als eerste vertrekken daarquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]![]()
Hahaha.. Dat was gisteren ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:05 schreef Danny het volgende:
Om te handelenquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
internetverbinding
Wat zijn we toch verwend eigenlijk
Wie is de roze jas, is dat Charlotte? Nee, maar wie wel?quote:Op woensdag 1 januari 2014 10:10 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ja die rozejas mag van mij als eerste vertrekken daar![]()
ja ok, kan ook met een.telefoon toch?quote:Op woensdag 1 januari 2014 10:11 schreef Hunter het volgende:
[..]
Om te handelen
Paul zit binnen te zagen en te knutselen, ik weet niet waaraan
Beetje bedrijf heeft wel een computerquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ok, kan ook met een.telefoon toch?
Aike of Vanessa ze komt uit brabant zo te horenquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie is de roze jas, is dat Charlotte? Nee, maar wie wel?
Er zitten er niet echt veel tussen die zich daarvoor zouden kunnen kandideren.quote:
Even in de OP gekeken, maar ze lijken wat op elkaar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 10:14 schreef SanAnt het volgende:
Die
[..]
Aike of Vanessa ze komt uit brabant zo te horen
die rozejas ook niet?quote:Op woensdag 1 januari 2014 10:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zitten er niet echt veel tussen die zich daarvoor zouden kunnen kandideren.
Precies, er gelden daar toch geen wetten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:51 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Niet nodig ,er branden lampen genoeg daar ,aftappen die elektriciteit.
Maak elkaar dan maar afquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies, er gelden daar toch geen wetten.
En na terugkomst wordt er niet verder geknutseld.quote:Op woensdag 1 januari 2014 10:11 schreef Hunter het volgende:
[..]
Om te handelen
Paul zit binnen te zagen en te knutselen, ik weet niet waaraan
Moet nu van Big Brother naar de zenderkamer komen
Mochten ze afval mee naar binnen? Belachelijk!quote:Op woensdag 1 januari 2014 10:19 schreef Hunter het volgende:
Ze gaan afval scheiden en compost maken
max 1 kilo, wat in hun maag zatquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mochten ze afval mee naar binnen? Belachelijk!
iig 2 vrouwenquote:
Dus een minderheid. Dat gaat uiteraard frictie opleveren als de sigarenkisten straks leeg zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 10:35 schreef Disana het volgende:
Ik telde er gisteren vier, mogelijk vijf.
Dan krijgen we zo de eerste slachtpartij ?quote:
Die occupyer weet wel hoe je een kip slachtquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan krijgen we zo de eerste slachtpartij ?
Tot nu toe is Lindy de enige. Maar vandaag gaan we ze bij daglicht keuren.quote:
Iedereen mocht een kist met spullen meenemenquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe komen ze aan gereedschap? Dat lag er al ofzo?
Sorry gister was ik druk.kan vanmiddag pas kijken
Ze krijgen wel een geldbedrag, heeft John de Mol ergens een keer gezegd. Alleen wilde hij niet bekendmaken hoe hoog dat geldbedrag was.quote:Op woensdag 1 januari 2014 10:50 schreef RijstNatie het volgende:
Het doel is dus om een bestaan op te bouwen.
Er is geen beloning voor de overlevers?
Weet niet of het wel motiverend genoeg is om een jaar te blijven
ok slimquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Iedereen mocht een kist met spullen meenemen
Waar ken ik dat van? Dat huis van DGK zou ook iemand krijgenquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze krijgen wel een geldbedrag, heeft John de Mol ergens een keer gezegd. Alleen wilde hij niet bekendmaken hoe hoog dat geldbedrag was.
Ja, dat was ook wel leuk toenquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar ken ik dat van? Dat huis van DGK zou ook iemand krijgen
Hij is een houten hamer aan het makenquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:57 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is ie in gods naam met dat stammetje aan het doen?
Ik heb sowieso geen idee wat ze aan het maken zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 10:57 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is ie in gods naam met dat stammetje aan het doen?
Wietpijp maken?
Ik dacht het A-team die BA terug wilquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Lakeside belt net. Ze willen hun speler terug.
[ afbeelding ]
Ben je mal, met al haar levenservaring?quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:02 schreef Disana het volgende:
Charlotte loopt alweer te roken. Die gaat het nog moeilijk krijgen.
Weinig erger dan een onbevredigde roker.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben je mal, met al haar levenservaring?
Een tevreden roker is geen onrust stokerquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Weinig erger dan een onbevredigde roker.
Ik zag ze net met melkbussen sjouwenquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:06 schreef pullup het volgende:
De strontemmer is nu door iemand gebruikt om melk in te stoppen ?
Hij denkt echt dat ie overal verstand van heeft. Mooi is datquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Paul vertelt wel even hoe het moet.
[ afbeelding ]
Ik hoorde hem klagen dat er vier emmers waren waar melk in zat en hij niet meer wist welke emmer voor de stront was gebruikt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zag ze net met melkbussen sjouwen
Is hij principieel tegen schoeisel? Of is het vooral een 'leuk' plaatje?quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:14 schreef Disana het volgende:
Rienk staat alweer zijn voeten te wassen. Met schoenen zou dat niet nodig zijn.
Jesus liep toch ook op blote voeten?quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is hij principieel tegen schoeisel? Of is het vooral een 'leuk' plaatje?
Ik weet het niet. Ik zag hem hier regelmatig lopen met zijn neus in de lucht, alsof hij zich goed bewust was van de blikken. Hij lijkt me een beetje een Jezuscomplex te hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is hij principieel tegen schoeisel? Of is het vooral een 'leuk' plaatje?
Die droeg sandalen.quote:
Kun je nagaan en die was ook armquote:
En ook altijd op blote voeten? Het is dus geen voor Utopia aangemeten gimmick. Is hij degene die een kerk wil starten?quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:17 schreef Disana het volgende:
Ik weet het niet. Ik zag hem hier regelmatig lopen met zijn neus in de lucht, alsof hij zich goed bewust was van de blikken. Hij lijkt me een beetje een Jezuscomplex te hebben.
Blote voeten, korte broek in de winterquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ook altijd op blote voeten? Het is dus geen voor Utopia aangemeten gimmick. Is hij degene die een kerk wil starten?
Ik spiek bij de plaatjes in de OP. Maar ik heb het nog niet helemaal helder.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:20 schreef Injetta het volgende:
Hoe kennen jullie die namen allemaal zo snel?
Geen wetten of regels? Het is toch geen openbare ruimte?quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:22 schreef HiDiHo het volgende:
Ze mogen niet meer in de schuur roken anders worden alle sigaretten ingenomen
En weg is je Utopia...quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:22 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vermoed dat ze anders problemen gaan krijgen met een of andere commissie of zo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:24 schreef Hunter het volgende:
[..]
Geen wetten of regels? Het is toch geen openbare ruimte?
Hakimquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:28 schreef Injetta het volgende:
Wie is dat over die melkbussen? Ik herken hem niet op een foto.
Die is wel slim en praktisch zo te horen. Hij zegt tot nu toe de meest zinnige dingen.quote:
Goeie tip: ga je een beetje ergeren aan mensen en je kent ze zo bij naam.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:20 schreef Injetta het volgende:
Hoe kennen jullie die namen allemaal zo snel?
Ga een nieuwjaarsduik nemen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:35 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb 30min gekeken van de live stream. Maar wil geen paspoort aanmaken omdat er dan straks automatisch wordt afgeschreven.
Wat nu
3 dagen voor het einde van de maand kan je nog opzeggen, zodat er niks wordt afgeschreven.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:35 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb 30min gekeken van de live stream. Maar wil geen paspoort aanmaken omdat er dan straks automatisch wordt afgeschreven.
Wat nu
gewoon voor 26 januari je paspoort opzeggen met UTOPIA UIT > 6556quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:35 schreef RijstNatie het volgende:
Wat nu
quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:22 schreef HiDiHo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |