idd en dat met oud/nieuwquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:42 schreef GroetenvanJeMoeder het volgende:
Waarom slaapt iedereen al zo vroeg! Alleen die flierefluiters staan beetje te paffen..
Roken/pratenquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb de streams al weg, wat zijn ze aan het doen dan?
jagermeister aan het drinkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb de streams al weg, wat zijn ze aan het doen dan?
huh?quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:47 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Door de grote belangstelling geen stream?? Om 02.46 uur??
Ik heb nog streamquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:47 schreef Leandra het volgende:
paar keer refreshen..quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:47 schreef Leandra het volgende:
Is gewoon het crash screen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:47 schreef Leandra het volgende:
Lag niet aan de stream denk ik, misschien tijdelijk bij jouquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:49 schreef Leandra het volgende:
Ik had dus echt die melding staan met op een zwart scherm
Inmiddels wel weer beeld trouwens.
Je hebt gewoon een crash op Seven stiekumquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:49 schreef Leandra het volgende:
Ik had dus echt die melding staan met op een zwart scherm
Inmiddels wel weer beeld trouwens.
Als het bij mij niet goed gaat krijg ik een melding dat de livestream door grote belangstelling niet te volgen is?quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lag niet aan de stream denk ik, misschien tijdelijk bij jou
Gewoon geen verbinding kunnen maken betekend hetzelfde denk k (als veel belangstelling)quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het bij mij niet goed gaat krijg ik een melding dat de livestream door grote belangstelling niet te volgen is?
Darn.... dat is echt Big Brother
Die melding kreeg ik in het begin toen de streams net online waren (en het niet al te druk was lijkt me) ook al, is dus bullshit. niks teveel kijkers gewoon een handige tekst om te doen geloven dat er heel veel mensen kijken..quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het bij mij niet goed gaat krijg ik een melding dat de livestream door grote belangstelling niet te volgen is?
Darn.... dat is echt Big Brother
Oh, dat is ook een leukequote:Op woensdag 1 januari 2014 02:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Die melding kreeg ik in het begin toen de streams net online waren ook al, is dus bullshit. niks teveel kijkers gewoon een handige tekst om te doen geloven dat er heel veel mensen kijken..
Groetenaanjemoederquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:57 schreef GroetenvanJeMoeder het volgende:
Ik denk de oliebollenbakker! Nou, ik ga nog ff de hort op. Tot morgen!
Haha idd daar word je toch agressief vanquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:56 schreef tonja het volgende:
whahaha dat gesnurk.... ik zou tussen de kippen gaan liggen denk ik
Ik heb er terwijl ik gewoon wakker ben en niet probeer te slapen al moeite mee... tering wat een herrie hahahahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:58 schreef md89 het volgende:
[..]
Haha idd daar word je toch agressief van
morgen is wel duidelijk wie de snurker was.. wrs de enige die niet chagrijnig isquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:59 schreef Rica het volgende:
Zo het hele bos wordt gelijk omgezaagd zo te horen.
Hebben ze morgen genoeg hout voor het vuur iig.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:00 schreef tonja het volgende:
[..]
morgen is wel duidelijk wie de snurker was.. wrs de enige die niet chagrijnig is
quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of degene die niet meer wakker wordt....
quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:01 schreef Rica het volgende:
[..]
"Hebben jullie niet goed geslapen? Ik heb prima geslapen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |