hehequote:Op dinsdag 31 december 2013 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Paul: "Ik loop het gevaar dat ik straks de ouwe zeikerd ben!"
Ik heb nieuws voor je Paul, dat ben je NU al.
Ik luister geboeidquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij is in Godquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:29 schreef akveor het volgende:
Waarom iemand 2 jaar op blote voeten loopt is me een raadsel. Wat en wie wil je iets bewijzen?
Mij aan die Ed die niet weg wouquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Paul doet me denken aan Rob (BB5) met een borrel op.
Hij zit zich bij iedereen naar binnen te lullen hequote:Op dinsdag 31 december 2013 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Thanksquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb even zitten photoshoppen aan een bewoners overzicht. Misschien leuk om in de OP te zetten zodat je ze kan leren herkennen. Da's best moeilijk zo in het donker...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb even zitten photoshoppen aan een bewoners overzicht. Misschien leuk om in de OP te zetten zodat je ze kan leren herkennen. Da's best moeilijk zo in het donker...![]()
[ afbeelding ]
Omdat hij tijdens het wassen steeds maar weer geen paar sokken bij elkaar kon vinden ... (wie wel?) Neh! dit is 1 van zijn truukjes om zo zielig bij mensen over te komen en dan stoppen ze je weer van alles toe..quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:29 schreef akveor het volgende:
Waarom iemand 2 jaar op blote voeten loopt is me een raadsel. Wat en wie wil je iets bewijzen?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gedaan en heel handigquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik wat aanquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Top..quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal top voor de OP.quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Topquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom heb ik hem ook gemaakt, je kan zo in het donker nauwelijks de gezichten zien. En het is toch al een hele klus om op de eerste dag iedereen al te onthouden...quote:
Ja geen biefstukjequote:Op dinsdag 31 december 2013 23:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
Het zijn wel een beetje zweverige types of niet?
Hetzelfdequote:Op dinsdag 31 december 2013 23:42 schreef Toverheks het volgende:
Fokkers ik wens jullie alvast een geweldig super 2014 toe met heel veel streamplezier......ben er ff van tussen
Ziet er strak uit!quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks, heb ik hem tenminste niet voor niets gemaakt...quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ziet er strak uit!![]()
Staat inmiddels in de OP.
Verslik je nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:48 schreef SanAnt het volgende:
Ik ga een paar glaasjes bubbels drinken en 12 druiven naar binnen werken(traditie hier in Spanje)
Tot 2014
Hondjes?quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:48 schreef SanAnt het volgende:
Ik ga een paar glaasjes bubbels drinken en 12 druiven naar binnen werken(traditie hier in Spanje)
Tot 2014
Handig, maar wie caresquote:
Suerte y Feliz Ano nuevoquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:48 schreef SanAnt het volgende:
Tot 2014
Oh het is zoverquote:
Jij ook, we gaan er tegenaanquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar, Soury en alle andere COS'ers.
Ik heb het ook altijd een beetje lastigquote:
Je bent niet alleen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het ook altijd een beetje lastig
Dat weet ikquote:
Ik kan niks horen, Vuurwerkquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:11 schreef Disana het volgende:
En hoppa, nu staat Paul weer bij de koeien te snikken.
Vanwege het vuurwerk hier versta ik niet waarom. Hij wordt omringd door dames, een van hen staat doodleuk te roken bij de beesten en het stro.
Hahahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:11 schreef Disana het volgende:
En hoppa, nu staat Paul weer bij de koeien te snikken.
Vanwege het vuurwerk hier versta ik niet waarom. Hij wordt omringd door dames, een van hen staat doodleuk te roken bij de beesten en het stro.
Wacht ff Paul oh jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen ze Paul niet even wat mislukt vuurwerk geven? Wat irritant die vingers de hele tijd.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:16 schreef Rica het volgende:
Ok waar ik ben ik in beland? Ik zie mensen huilen en iemand staat erbij handoplegging te doen
Kunnen ze paul 's morgens ook melken.quote:
Waar kan ik me inschrijven voor die cursus?quote:
Volgens mij heb je niks te zeikenquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar kan ik me inschrijven voor die cursus?
Het is duidelijk nog veel aftasten. Ze kunnen iig babbelen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:25 schreef Disana het volgende:
'Jij bent goed bezig!'
Wat hebben ze veel kwijlebabbels toegelaten bij de selectie.
Dat slaat wel om, Dat kwijl gedoequote:Op woensdag 1 januari 2014 00:25 schreef Disana het volgende:
'Jij bent goed bezig!'
Oh, ik denk ook niet dat het zo blijft. Maar de zweefkonten komen nu nog het meest aan het woord.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is duidelijk nog veel aftasten. Ze kunnen iig babbelen.
Een motor van elke BB RLS... het hoort erbij.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:28 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb vanavond maar zo af en toe even gekeken en geluisterd, maar dat sentimentele gejank, door drank, vind ik nu al storend.
Dat slappe kanonnenvoer is met een paar weken verdwenen, daarna komen de kandidaten die hun hand niet omdraaien voor wat neuken en schreeuwen in ruil voor roem en kijkcijfers.. Je weet wel, het standaard BB-receptquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:28 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb vanavond maar zo af en toe even gekeken en geluisterd, maar dat sentimentele gejank, door drank, vind ik nu al storend.
Ik hoop het, heb nu al heimwee naar dgk streamsquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat slappe kanonnenvoer is met een paar weken verdwenen, daarna komen de kandidaten die hun hand niet omdraaien voor wat neuken en schreeuwen in ruil voor roem en kijkcijfers.. Je weet wel, het standaard BB-recept
Het is ook niet voor mezelfquote:
Bijna iedereen lijkt daar wel ouder dan ze daadwerkelijk zijnquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:35 schreef Rica het volgende:
Er staat bij Billy dat ze 31 is? Dat klopt toch nooit? Ik wil niemand beledigen maar ze lijkt eerder 51.
Ze hebben álles meegenomen behalve hun make-up?quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bijna iedereen lijkt daar wel ouder dan ze daadwerkelijk zijn
Gaat na een paar dagen wel over, dan kunnen ze elkaars bloed wel drinken. Daar is het echt de groep naarquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:25 schreef Disana het volgende:
'Jij bent goed bezig!'
Wat zijn wij eigenlijk erg dat we dat hopen hahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaat na een paar dagen wel over, dan kunnen ze elkaars bloed wel drinken. Daar is het echt de groep naar
Wat ook wel weer jammer is. Ik mis de noeste werkers een beetje.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaat na een paar dagen wel over, dan kunnen ze elkaars bloed wel drinken. Daar is het echt de groep naar
Paul gaat sowieso als eerste ruzie krijgen met iemand die het zat is dat hij overal vooraan staat en alles wil bepalen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben álles meegenomen behalve hun make-up?
En die zweverige Riek ofzoiets ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Paul gaat sowieso als eerste ruzie krijgen met iemand die het zat is dat hij overal vooraan staat en alles wil bepalen.
Okay special voor jou dan:quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb nu al heimwee naar dgk streams
quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay special voor jou dan:
[ afbeelding ]
lol
Tuurlijk, die zit ergens met de hele familie de Mol hun jaarbalans op te maken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:44 schreef Disana het volgende:
Was het maar een fabeltje dat John de Mol langs zou komen? Ik denk het wel.
Welnee, toen klaagden we ook dagelijks over saaie hang streams, er moest gevochten worden, elke minuut van de dag, inschakelen en geen gescheld of gevecht? Saaaaiquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb nu al heimwee naar dgk streams
Ja oke. Misschien is dat ook wel omdat je al die inwoners helemaal kent en deze nog totaal niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Welnee, toen klaagden we ook dagelijks over saaie hang streams, er moest gevochten worden, elke minuut van de dag, inschakelen en geen gescheld of gevecht? Saaaai
Zo te zien wel ja.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Staat hij nou zijn voeten af te spoelen om vervolgens weer door de modder te stampen?
Maar we willen nu iets opbouwends zien, en hoe ze dat flikken zal me een rotzorg zijn, met schoppen, bijten en krabben om het even..quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Welnee, toen klaagden we ook dagelijks over saaie hang streams, er moest gevochten worden, elke minuut van de dag, inschakelen en geen gescheld of gevecht? Saaaai
Er wordt 90% van de tijd geklaagd en 10% gejubeld om trammelant.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja oke. Misschien is dat ook wel omdat je al die inwoners helemaal kent en deze nog totaal niet.
Ja daar moet Talpa zich ook geen ene moer van aantrekken. De realiteit op een forum hoeft niet perse dezelfde te zijn welke zij willen det tv kijkend publiek willen voorschotelen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met 90% vd tijd achterover leunen en niets doen is Utopia binnen 3 weken van de buis, ook leuk toch?quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er wordt 90% van de tijd geklaagd en 10% gejubeld om trammelant.
En dat werkt, volop klagen is leuk.
dat wordt het nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met 90% vd tijd achterover leunen en niets doen is Utopia binnen 3 weken van de buis, ook leuk toch?
Dat is nooit anders geweestquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er wordt 90% van de tijd geklaagd en 10% gejubeld om trammelant.
En dat werkt, volop klagen is leuk.
Momenteel streep ik elke bewoner weg die 'lieverd' zegt... maar morgen weer een nieuwe dag...quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:03 schreef HiDiHo het volgende:
Zo eerst maar ff uitvissen hoe ik alle 4 streams tegelijk kan kijken, dit is ruk
Rienk, probeert wanhopig een soort God Goeroe-status te bevestigen.. en verdomd het lijkt te lukken..quote:
compleet nuchter hierquote:
En roken. Veel roken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ze doen de hele avond al niets anders dan eten.
Lindyquote:
Ik lieg ook eigenlijk, Morgen weer op tijd opquote:
Van de mannen wel, maar mannen zijn bij mij altijd in het nadeelquote:
vanaf half 5 vanmiddag kwam geloof ik Charlotte als 1e binnenquote:
Ja kom opquote:
Ik bedoel eigenlijk...kennen ze elkaar al?quote:
Leek het wel op in de gesprekken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk...kennen ze elkaar al?
Zo is datquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
Een hoop goede bedoelingen en een hoop geslijm vanavond. Laat ze eerst maar eens een paar dagen daar in de kou op zo'n dun laagje stro slapen...
Dan leren we de bewoners pas echt kennen...
Sterkte met de familie Slaap lekker Muisquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lieg ook eigenlijk, Morgen weer op tijd op
idd, ik heb niet het idee dat ze vreemden van elkaar zijn. jammerquote:
Ik heb ook het idee dat ze al gedrilt zijn om dingen hoog op te laten lopen zonder dat ze van "achter" de boel moeten sturen...quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, ik heb niet het idee dat ze vreemden van elkaar zijn. jammer
*schakelt naar stream 3/4quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:15 schreef 5thencounter het volgende:
Voorlopig is het verwend gezwets, is jong, heeft alles maar is weer es met nix tevreden, tsja dan schopt Papa je een jaartje met subsidie de blubber in
[ afbeelding ]
Ze hebben vanochtend al een gesprek gehad met z'n allen, vervolgens mochten ze nog even snel naar huis om wat spullen te halen om in die kist mee te nemen. Ze hadden dus al kennisgemaakt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, ik heb niet het idee dat ze vreemden van elkaar zijn. jammer
Ik hoor het hem al 2 keer zeggen, hij zal wel bedoelen hij doet niet aan koeien melkenquote:
Ja hij is al echt vrienden aan het maken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:16 schreef Toverheks het volgende:
ach die Paul toch, wat een schatje hehij gaat geen koe melken de stumperd
vind het een jankerd 1e klasquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja hij is al echt vrienden aan het maken.
"Dan snijd ik ze zo de strot door"
Zal wel dronkemans gelul zijn maar toch vrij irritant.
Flessen vol ja, heb wodka gezien en champagne. Je kan zien dat Huub aan de knoppen zit zeg maar!quote:
Is dit opgenomen ofzo?quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Flessen vol ja, heb wodka gezien en champagne. Je kan zien dat Huub aan de knoppen zit zeg maar!
Op 15 man is dat zo op, 1tje is semi dronken nu....vraag me niet wie want dat heb ik nog niet in me koppie...(zal de drank en wiet kunnen wezen nuquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dit opgenomen ofzo?
Waarom drinken ze nu niet? Het is gvd oud/niuew
Na die Limburgse Doos die Mike's kwakje heel de nacht liet aankoeken zijn we toch wel wat gewend, niet?quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:27 schreef Toverheks het volgende:
Lekker fris zo je slaapzak in, je haalt er toch ff een nat doekje door heen, zal het lekker ruiken morgenochtend in die loods
oh jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Na die Limburgse Doos die Mike's kwakje heel de nacht liet aankoeken zijn we toch wel wat gewend, niet?
Nightview hebben ze wel als het te donker is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien ook handig om licht op de camera's te zetten
Als je fris en fruitig wil zijn moet je niet zeikenquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:27 schreef Toverheks het volgende:
Lekker fris zo je slaapzak in, je haalt er toch ff een nat doekje door heen, zal het lekker ruiken morgenochtend in die loods
Ik mis licht van voren, vooral als er weinig licht isquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nightview hebben ze wel als het te donker is.
Maar heeft iemand een handdoek? Is zelfs voor spacetravel het meest handige item...quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:32 schreef Toverheks het volgende:
Blond knotje heeft zelfs vuilniszakken meegezeuld van thuis
je zal er naast moeten liggen met al dat geritselquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
Dat zal lekker slapen....![]()
[ afbeelding ]
Afzien een nachtje gaat nog welquote:
Ach het is maar een jaarquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mja. Maar oh oh, wat zullen ze er over klagen.
Ja, bij andere gesprekken ook zo betweterig en zweverig, viel me tegen die jongen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:38 schreef HiDiHo het volgende:
Rienk gaat m niet worden voor mij denk ik...
video: Waarom is Rienk tegen alcohol?
Prima toch? Kijkers narren schiet sowieso niet op. En zelf hebben ze ook goede beelden nodig om een uitzending in elkaar te flansen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
Toch branden er nu al één of meer lampen en is er dus ook al electra in die loods. Het is nu zoveel beter belicht dan eerder op de avond...
Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet redden denk ik...
Mij hoor je ook niet klagen. Naar mensen in het donker kijken valt niet mee...quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Prima toch? Kijkers narren schiet sowieso niet op. En zelf hebben ze ook goede beelden nodig om een uitzending in elkaar te flansen.
Iemand maakte toch altijd zo'n site waar je dat kon indelen en zo? en dan daarnaast ook nog dit forumquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
Picturen in picture is wel handig, maar waarom niet alle 4
2 naast elkaar kan ook
[ afbeelding ]
Kan jij niet wat in elkaar flansen HiDi van 4 streams naast e;lkaar enzoquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
Picturen in picture is wel handig, maar waarom niet alle 4
2 naast elkaar kan ook
[ afbeelding ]
Ja duh...straks makenquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Iemand maakte toch altijd zo'n site waar je dat kon indelen en zo? en dan daarnaast ook nog dit forum
Dat was HiDi zelfquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Iemand maakte toch altijd zo'n site waar je dat kon indelen en zo? en dan daarnaast ook nog dit forum
Zal wel prettig wezen want nu moet ik steeds schakelen enzo, te vermoeiendquote:
kan je niet wat energie conjuren?quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zal wel prettig wezen want nu moet ik steeds schakelen enzo, te vermoeiend
gaan we nu dure woorden gebruikenquote:
Zou wel mooi zijn als ik het ook op mobieltje kan kijken jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Doe je ook drones? Ik heb een S3 met android by the way
Die hele site is net een kerstboom.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ook ff kijken of ik al die statistiek rotzooi uit kan zetten
typisch SBS
Totaal? Ik zit op 2895 nu.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:50 schreef HiDiHo het volgende:
LET OP! NIEUW NIVEAU BEREIKT
Gefeliciteerd! U heeft het Utopiaan niveau ontsloten
Wil je weten hoe je gerangschikt staat in relatie tot je peers? Krijg punten voor al jouw activiteiten op de site, zoals delen en commentaar geven, om hoger te klimmen in de rangschikking
575 meer punten om Utopiaan1 niveau te ontsluiten
![]()
Ik block op dit moment 29 urls op die pagina en streams werken primaquote:
Ik deel niets, dus ze kunnen me niet bij de juiste peren (of appels) neerleggen.... ik post daar alleen af en toe iets nietszeggends in de chat..quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:50 schreef HiDiHo het volgende:
LET OP! NIEUW NIVEAU BEREIKT
Gefeliciteerd! U heeft het Utopiaan niveau ontsloten
Wil je weten hoe je gerangschikt staat in relatie tot je peers? Krijg punten voor al jouw activiteiten op de site, zoals delen en commentaar geven, om hoger te klimmen in de rangschikking
575 meer punten om Utopiaan1 niveau te ontsluiten
![]()
Maar kun je ze ook in een ustream doorknallen, want daar heb ik wel een app van op m'n TVquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik block op dit moment 29 urls op die pagina en streams werken prima
Hoi leanda, gelukkig nieuwjaar!quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik deel niets, dus ze kunnen me niet bij de juiste peren (of appels) neerleggen.... ik post daar alleen af en toe iets nietszeggends in de chat..
Net als hier
Jij ook een mooi 2014quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi leanda, gelukkig nieuwjaar!
Ik post daar ook niets
Kolerequote:Op woensdag 1 januari 2014 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik block op dit moment 29 urls op die pagina en streams werken prima
Vannacht eens uitzoeken wat de mogelijkheden zijn, in principe kan doorstreamen wel maar dan moet mijn PC 24/7 aan staan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar kun je ze ook in een ustream doorknallen, want daar heb ik wel een app van op m'n TV![]()
Dat levert je wel lekker veel punten opquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vannacht eens uitzoeken wat de mogelijkheden zijn, in principe kan doorstreamen wel maar dan moet mijn PC 24/7 aan staan.
juist, ze wil aandachtquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:55 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij had ze beter gewoon een echt goede slaapzak kunnen kopen.
Oh..krijg je ook punten voor kijken?quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat levert je wel lekker veel punten op
als een echte utopiaanquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat levert je wel lekker veel punten op
Ja, of ze denkt gewoon echt dat het zo werkt.... bij een verzopen festival en bibberende meisjes krijgen ze ook zilverfolie dekens.quote:
Dat folie laat niks door. Je zweet binnen no time helemaal de slaapzak uit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij ook een mooi 2014
OT:
Zilverfolie in de slaapzak... ben benieuwd of dat werkelijk nut heeft.
Yup, dus die counter wel activeren hahaha aub :pquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh..krijg je ook punten voor kijken?
Ja echt wel.... megaveel punten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh..krijg je ook punten voor kijken?
Al even afgezien van het feit dat het volgens mij echt heel onprettig ligt, zo'n kraakdeken om je heen, ze had nog beter stro in haar slaapzak kunnen stoppen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat folie laat niks door. Je zweet binnen no time helemaal de slaapzak uit.
Chat punten lijkt wel gecapped op x aantal per dagquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja echt wel.... megaveel punten.
Ik had er vanmorgen 1060 en nu 2753.... en ik heb echt geen 560 posts in die chat gedaan vandaag.
je zal er naast liggen met al dat gekraak, alles donker nu maar hoor haar nog ritselen, vind het ook erg overdreven, een warme slaapzak was voldoende geweest.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, of ze denkt gewoon echt dat het zo werkt.... bij een verzopen festival en bibberende meisjes krijgen ze ook zilverfolie dekens.
Dus ik moet hem aanlaten als ik ga slapen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:00 schreef Toverheks het volgende:
je krijgt ook punten dacht ik als je de stream aan hebt, zoiets las ik daar ergens op de site, maar wat je nou met die punten moet doenweet ik ook niet
Ja, ik heb al 1600nogwat kijkcijfercanon punten.... en dat terwijl de laptop het grootste deel van de avond dichtgeklapt lag.quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus ik moet hem aanlaten als ik ga slapen?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:05 schreef HiDiHo het volgende:
Naam: HiDiHo HiDiHo
Leeftijd: 94 jaar
Krijg ik ook punten voor mijn leeftijd?
Jij vast welquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:05 schreef HiDiHo het volgende:
Naam: HiDiHo HiDiHo
Leeftijd: 94 jaar
Krijg ik ook punten voor mijn leeftijd?
Lijkt wel een lijkzak.quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:08 schreef Leandra het volgende:
Ligt er op stream 2 nou iemand in een soort skipak?
Zo'n lamp er vol in vanaf de overkant is ook handigquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:08 schreef HiDiHo het volgende:
Die 360 cam mogen ze ook wel een beetje tegen regen beschermen, ruitenwisser ofzo
[ afbeelding ]
Daar is weinig over nagedachtquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n lamp er vol in vanaf de overkant is ook handig
23% op het lappie!quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:15 schreef HiDiHo het volgende:
Stream gebruikt ook heel veel CPU bijna 100% de hele tijd
Ja, hier ook 27% als het scherm dicht is, en 33-40% als ik het scherm openklap.quote:
Ja...gaan ze allemaal tegelijk slapenquote:
Het kan nog!quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja...gaan ze allemaal tegelijk slapen![]()
Ik had me gewoon op moeten geven, ik wist het wel
Dit noemden we op VOL een subtiele Muerte-hint.quote:
En over alle fokkers waar je het een keer mee gedaan hebtquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Het kan nog!
Dan de hele dag over fok praten
Ik doe niets met Fok!kersquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En over alle fokkers waar je het een keer mee gedaan hebt
Ik ook niet meerquote:
na 3 RLS en dan nog niet weten dat het 24/7 isquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:27 schreef ninalove_34 het volgende:
wordt nu al saaaaaaaaai jammer er moeten er een paar wakker blijfen joo
quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zelfs die sukkels in die koude schuur?
Wat een zeikerd is dat zeg, die hebben we er hier ook niet bij nodig....quote:
Dat is alleen maar voor 30 minuten en dan word je er afgegooid. En zelf met een proxy lukt het dan niet meer...quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:33 schreef HiDiHo het volgende:
Stream 1 is trouwens gratis te kijken zonder paspoort
tenminste iets voor de niet betalers![]()
ze hebben het over een kluis met geld erinquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:35 schreef markvanrinsum het volgende:
op stream 3 staan er twee te roken
cookies verwijderen denk ik, hoe weten ze anders dat je al 30 min gekeken hebtquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat is alleen maar voor 30 minuten en dan word je er afgegooid. En zelf met een proxy lukt het dan niet meer...
quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:35 schreef markvanrinsum het volgende:
op stream 3 staan er twee te roken
Dan blocken ze gewoon die proxy denk ik, buiten nederland?quote:
Jij ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |