hehequote:Op dinsdag 31 december 2013 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Paul: "Ik loop het gevaar dat ik straks de ouwe zeikerd ben!"
Ik heb nieuws voor je Paul, dat ben je NU al.
Ik luister geboeidquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij is in Godquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:29 schreef akveor het volgende:
Waarom iemand 2 jaar op blote voeten loopt is me een raadsel. Wat en wie wil je iets bewijzen?
Mij aan die Ed die niet weg wouquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Paul doet me denken aan Rob (BB5) met een borrel op.
Hij zit zich bij iedereen naar binnen te lullen hequote:Op dinsdag 31 december 2013 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Thanksquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb even zitten photoshoppen aan een bewoners overzicht. Misschien leuk om in de OP te zetten zodat je ze kan leren herkennen. Da's best moeilijk zo in het donker...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb even zitten photoshoppen aan een bewoners overzicht. Misschien leuk om in de OP te zetten zodat je ze kan leren herkennen. Da's best moeilijk zo in het donker...![]()
[ afbeelding ]
Omdat hij tijdens het wassen steeds maar weer geen paar sokken bij elkaar kon vinden ... (wie wel?) Neh! dit is 1 van zijn truukjes om zo zielig bij mensen over te komen en dan stoppen ze je weer van alles toe..quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:29 schreef akveor het volgende:
Waarom iemand 2 jaar op blote voeten loopt is me een raadsel. Wat en wie wil je iets bewijzen?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gedaan en heel handigquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik wat aanquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Top..quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal top voor de OP.quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Topquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom heb ik hem ook gemaakt, je kan zo in het donker nauwelijks de gezichten zien. En het is toch al een hele klus om op de eerste dag iedereen al te onthouden...quote:
Ja geen biefstukjequote:Op dinsdag 31 december 2013 23:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
Het zijn wel een beetje zweverige types of niet?
Hetzelfdequote:Op dinsdag 31 december 2013 23:42 schreef Toverheks het volgende:
Fokkers ik wens jullie alvast een geweldig super 2014 toe met heel veel streamplezier......ben er ff van tussen
Ziet er strak uit!quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks, heb ik hem tenminste niet voor niets gemaakt...quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ziet er strak uit!![]()
Staat inmiddels in de OP.
Verslik je nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:48 schreef SanAnt het volgende:
Ik ga een paar glaasjes bubbels drinken en 12 druiven naar binnen werken(traditie hier in Spanje)
Tot 2014
Hondjes?quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:48 schreef SanAnt het volgende:
Ik ga een paar glaasjes bubbels drinken en 12 druiven naar binnen werken(traditie hier in Spanje)
Tot 2014
Handig, maar wie caresquote:
Suerte y Feliz Ano nuevoquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:48 schreef SanAnt het volgende:
Tot 2014
Oh het is zoverquote:
Jij ook, we gaan er tegenaanquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar, Soury en alle andere COS'ers.
Ik heb het ook altijd een beetje lastigquote:
Je bent niet alleen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het ook altijd een beetje lastig
Dat weet ikquote:
Ik kan niks horen, Vuurwerkquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:11 schreef Disana het volgende:
En hoppa, nu staat Paul weer bij de koeien te snikken.
Vanwege het vuurwerk hier versta ik niet waarom. Hij wordt omringd door dames, een van hen staat doodleuk te roken bij de beesten en het stro.
Hahahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:11 schreef Disana het volgende:
En hoppa, nu staat Paul weer bij de koeien te snikken.
Vanwege het vuurwerk hier versta ik niet waarom. Hij wordt omringd door dames, een van hen staat doodleuk te roken bij de beesten en het stro.
Wacht ff Paul oh jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen ze Paul niet even wat mislukt vuurwerk geven? Wat irritant die vingers de hele tijd.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:16 schreef Rica het volgende:
Ok waar ik ben ik in beland? Ik zie mensen huilen en iemand staat erbij handoplegging te doen
Kunnen ze paul 's morgens ook melken.quote:
Waar kan ik me inschrijven voor die cursus?quote:
Volgens mij heb je niks te zeikenquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar kan ik me inschrijven voor die cursus?
Het is duidelijk nog veel aftasten. Ze kunnen iig babbelen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:25 schreef Disana het volgende:
'Jij bent goed bezig!'
Wat hebben ze veel kwijlebabbels toegelaten bij de selectie.
Dat slaat wel om, Dat kwijl gedoequote:Op woensdag 1 januari 2014 00:25 schreef Disana het volgende:
'Jij bent goed bezig!'
Oh, ik denk ook niet dat het zo blijft. Maar de zweefkonten komen nu nog het meest aan het woord.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is duidelijk nog veel aftasten. Ze kunnen iig babbelen.
Een motor van elke BB RLS... het hoort erbij.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:28 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb vanavond maar zo af en toe even gekeken en geluisterd, maar dat sentimentele gejank, door drank, vind ik nu al storend.
Dat slappe kanonnenvoer is met een paar weken verdwenen, daarna komen de kandidaten die hun hand niet omdraaien voor wat neuken en schreeuwen in ruil voor roem en kijkcijfers.. Je weet wel, het standaard BB-receptquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:28 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb vanavond maar zo af en toe even gekeken en geluisterd, maar dat sentimentele gejank, door drank, vind ik nu al storend.
Ik hoop het, heb nu al heimwee naar dgk streamsquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat slappe kanonnenvoer is met een paar weken verdwenen, daarna komen de kandidaten die hun hand niet omdraaien voor wat neuken en schreeuwen in ruil voor roem en kijkcijfers.. Je weet wel, het standaard BB-recept
Het is ook niet voor mezelfquote:
Bijna iedereen lijkt daar wel ouder dan ze daadwerkelijk zijnquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:35 schreef Rica het volgende:
Er staat bij Billy dat ze 31 is? Dat klopt toch nooit? Ik wil niemand beledigen maar ze lijkt eerder 51.
Ze hebben álles meegenomen behalve hun make-up?quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bijna iedereen lijkt daar wel ouder dan ze daadwerkelijk zijn
Gaat na een paar dagen wel over, dan kunnen ze elkaars bloed wel drinken. Daar is het echt de groep naarquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:25 schreef Disana het volgende:
'Jij bent goed bezig!'
Wat zijn wij eigenlijk erg dat we dat hopen hahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaat na een paar dagen wel over, dan kunnen ze elkaars bloed wel drinken. Daar is het echt de groep naar
Wat ook wel weer jammer is. Ik mis de noeste werkers een beetje.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaat na een paar dagen wel over, dan kunnen ze elkaars bloed wel drinken. Daar is het echt de groep naar
Paul gaat sowieso als eerste ruzie krijgen met iemand die het zat is dat hij overal vooraan staat en alles wil bepalen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben álles meegenomen behalve hun make-up?
En die zweverige Riek ofzoiets ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Paul gaat sowieso als eerste ruzie krijgen met iemand die het zat is dat hij overal vooraan staat en alles wil bepalen.
Okay special voor jou dan:quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb nu al heimwee naar dgk streams
quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Okay special voor jou dan:
[ afbeelding ]
lol
Tuurlijk, die zit ergens met de hele familie de Mol hun jaarbalans op te maken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:44 schreef Disana het volgende:
Was het maar een fabeltje dat John de Mol langs zou komen? Ik denk het wel.
Welnee, toen klaagden we ook dagelijks over saaie hang streams, er moest gevochten worden, elke minuut van de dag, inschakelen en geen gescheld of gevecht? Saaaaiquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb nu al heimwee naar dgk streams
Ja oke. Misschien is dat ook wel omdat je al die inwoners helemaal kent en deze nog totaal niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Welnee, toen klaagden we ook dagelijks over saaie hang streams, er moest gevochten worden, elke minuut van de dag, inschakelen en geen gescheld of gevecht? Saaaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |