Jij gooit jezelf sowieso voor de trein?quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb daar geen dreunend hoofd voor nodig hoor
Ik doelde iets meer op het eerste gedeeltequote:Op woensdag 1 januari 2014 13:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij gooit jezelf sowieso voor de trein?
ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:38 schreef Sfeermaker het volgende:
Is er een lijstje met hoeveel posts iedereen heeft in de reeks van 25 dec 12u tm 31 dec?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:38 schreef Doedezemaar het volgende:
* Doedezemaar draait met noobie rondjes over de dansvloer en 1 en 2 en 3
Zit mobiel, maar je kan hier kijken:quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:38 schreef Sfeermaker het volgende:
Is er een lijstje met hoeveel posts iedereen heeft in de reeks van 25 dec 12u tm 31 dec?
met PJR, nee dankuquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tietekonttietekonttietekontkontkont
* n00bie Turks Fruit flashback heeft
Dat was Brandende Liefdequote:
Onbegrijpelijk..quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
whatever, ik heb echt niks met dat soort boeken en films
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Van 1 Dec tot en met einde van de maand:quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:38 schreef Sfeermaker het volgende:
Frits heeft in 1 week meer posts dan ik in 3 jaarquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:50 schreef Fred_B het volgende:
20% van alles wat ik ooit op FOK heb gezegd, staat in deze reeks
oh my, alsof het gisteren was. Mijn buren ketenden zich vast tegen kernenergiequote:Op woensdag 1 januari 2014 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah herhaling van Andere Tijden 80s special op 2, weer kijken
en hij krijgt het nog steeds niet uitgesprokenquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pik het terugluisteren van gijs eens op bij 2 uur en 20 minuten. Hilarisch dat ze comf. numb hebben afgekapt, maar hij wel 2 minuten vollult over welke versie ze dan volgend jaar moeten draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |