1. Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf zwaar vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn extreem zware vuurwerkbommen te maken.
Je heb overal mensen voor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:42 schreef GekkePoes het volgende:
Ik vraag me af waarom mensen op 31 December tussen 10:00 en 1 Januari 02:00 gaan klagen over geluidoverlast. De deurbel ging, en er werd gevraagd of ik ook wilde tekenen voor overlast van erg zware knallen waardoor de ruiten gingen trillen. Als het een FOK!er is herkende hij deze gezichtsuitdrukking:
Dat aanbellen voor een of andere gare petitie is pas overlast.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:42 schreef GekkePoes het volgende:
Ik vraag me af waarom mensen op 31 December tussen 10:00 en 1 Januari 02:00 gaan klagen over geluidoverlast. De deurbel ging, en er werd gevraagd of ik ook wilde tekenen voor overlast van erg zware knallen waardoor de ruiten gingen trillen. Als het een FOK!er is herkende hij deze gezichtsuitdrukking:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat aanbellen voor een of andere gare petitie is pas overlast.
31 december tussen 10:00 en 02:00 is toegestaan voor legaal vuurwerk ja, niet illigaal waar de petitie over ging.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:42 schreef GekkePoes het volgende:
En illegaal vuurwerk is al illegaal, dus die petitie heeft weinig zinquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:51 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
31 december tussen 10:00 en 02:00 is toegestaan voor legaal vuurwerk ja, niet illigaal waar de petitie over ging.
Maar ja wel gewoon triest natuurlijk
Zondequote:Op dinsdag 31 december 2013 22:51 schreef Gupje het volgende:
Rijd net een mongoop over onze waaier heen, gekkenhuis in de straat. Knalde alle kanten op! Weg cake verdomme.
Vind ik ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 03:53 schreef Kowloon het volgende:
Alles stinkt naar verbrand kruit. Ruikt stiekem best wel lekker.
Hier ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 03:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zo alles overleefd... Inc alle vingers e.d
Beterrrrr
In vergelijking met wat Nederland te bieden heeft: http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)2014+[video+++fotos]quote:
wat wil je gaan verbieden, illegaal vuurwerk?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:52 schreef Ryan3 het volgende:
Gisteravond heel erg kwaad geworden. Even met de visite meegelopen om auto op veilige plaats te zetten, klapjosti uit pauper alley gooide megabom vlak achter onze rug. Toen hebben ze me vast moeten houden, anders had ik hem in mekaar gemept... Ik vind dat ze volgend jaar maar de boel moet verbieden.
Nou ja, trouwens we spreken net af dat we volgende jaarwisseling in buitenland zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:55 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wat wil je gaan verbieden, illegaal vuurwerk?
En dan? Als je het gaat verbieden kop je volgend jaar alleen maar 'megabommen'.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:52 schreef Ryan3 het volgende:
Gisteravond heel erg kwaad geworden. Even met de visite meegelopen om auto op veilige plaats te zetten, klapjosti uit pauper alley gooide megabom vlak achter onze rug. Toen hebben ze me vast moeten houden, anders had ik hem in mekaar gemept... Ik vind dat ze volgend jaar maar de boel moet verbieden.
Leuk verhaal manquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, trouwens we spreken net af dat we volgende jaarwisseling in buitenland zijn.
Ik ga volgende week al boeken.
cool story brahquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, trouwens we spreken net af dat we volgende jaarwisseling in buitenland zijn.
Ik ga volgende week al boeken.
Zelf had ik wel 6 cakeboxen zoals de Horizon of Holland, Garden of Eden en meer. Doorlonten is een eitje.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:50 schreef NoBoNo het volgende:
Goedemorgen en de beste wensen allemaal!
Leuk oud en nieuw gehad, met mooi vuurwerk, alleen viel het assortipakket green devil een beetje heel erg tegen, die doen we nooit weer! En ook de Big Five viel erg tegen, dwz, niet perse wat eruit kwam hoor, dat was wel mooi, maar het waren 5 losse potten, dat had ik niet verwacht! Dacht dat het 1 grote box was. Er ging er gvd ook nog 1 om, gelukkig kwam er daarna nog maar 1 schot en het liep goed af, maar toch.
Volgende keer maar opzoek naar een echte grote cake, of ze aan elkaar knopen, maar dat durf ik niet zo goed.
Het weer was wel erg goed trouwens, begon pas om half 1 te regenen en waaien deed het niet erg.
Nog geen idee, wat knal, mat en sier.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:46 schreef stoeltafel het volgende:
Wat ga je halen? Alles is toch 50%?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |