Misschien later, heb geen tuin momenteelquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en een battlerope, core strenght for the win
gewoon 2dehands op mpquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb 1 gym in de buurt waar ik fatsoenlijk kan liften maar het is een crossfitgym. Concreet betekend dat dat er bijna altijd een programma is en er bijna nooit wat hun noemen: "Open Gym" is. Er zitten wel gyms bij mij in de buurt maar de meesten hebben een laag plafond waardoor ik niks overhead kan pressen. Verder zit er wel een andere gym in de buurt maar daar mag ik 35eu per maand lappen. Ik kan eventueel ook naar mijn oude gym maar ik heb geen zin om zo ver te fietsen.
Ik heb de aanschaf van de kettlebells er in 1 jaar uit. Wil later toch een homegym hebben en Kettlebells zijn een prima aanvulling m.i.
Als een gym echt goed is en ook veel onderhoud pleegt en dingen vervangt is 35 euro nog best goed te doen. Betaal in Nederland ook zoiets en hier in budje ook. Of je moet plek hebben om een home gym te bouwen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb 1 gym in de buurt waar ik fatsoenlijk kan liften maar het is een crossfitgym. Concreet betekend dat dat er bijna altijd een programma is en er bijna nooit wat hun noemen: "Open Gym" is. Er zitten wel gyms bij mij in de buurt maar de meesten hebben een laag plafond waardoor ik niks overhead kan pressen. Verder zit er wel een andere gym in de buurt maar daar mag ik 35eu per maand lappen. Ik kan eventueel ook naar mijn oude gym maar ik heb geen zin om zo ver te fietsen.
Ik heb de aanschaf van de kettlebells er in 1 jaar uit. Wil later toch een homegym hebben en Kettlebells zijn een prima aanvulling m.i.
Weet niet zeker of ik dat ga doen. Las dat sommige merken Kettlebells best wel pauper zijn.quote:
Wat kost zo'n set kettlebells dan wel niet als je het er binnen één jaar uit hebt? Ik bedoel, ik heb destijds in totaal zo'n ¤ 500-600 voor mijn gym betaald en daar kon ik alles mee. Weet niet of dat een beter idee is, en dat je dan langzaam uitbreidt met kettlebells?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik zaldat straks als ik weer op m´n PC zit laten weten. Ze waren iets duurder dan gemiddeled omdat ik gietijzeren gekocht heb.quote:
het is gewoon allemaal ijzerquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet niet zeker of ik dat ga doen. Las dat sommige merken Kettlebells best wel pauper zijn.
Ik hoop dat jouw gietijzer niet breekt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik zaldat straks als ik weer op m´n PC zit laten weten. Ze waren iets duurder dan gemiddeled omdat ik gietijzeren gekocht heb.
Er is niet echt reden om een hele set te kopen. Als je met een beginnersgewicht begint en 1 zwaardere koopt kan je een flinke tijd vooruit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat kost zo'n set kettlebells dan wel niet als je het er binnen één jaar uit hebt? Ik bedoel, ik heb destijds in totaal zo'n ¤ 500-600 voor mijn gym betaald en daar kon ik alles mee. Weet niet of dat een beter idee is, en dat je dan langzaam uitbreidt met kettlebells?
Die zijn wat dikker dan een plaat.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw gietijzer niet breekt.
dat zou ik zoiezo doen, 2 a 3 stuks om mee te beginnen, ben je weer sterker verkoop je de lichtste en koop je weer een zwaardere.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er is niet echt reden om een hele set te kopen. Als je met een beginnersgewicht begint en 1 zwaardere koopt kan je een flinke tijd vooruit.
Ik zou in ieder geval geen competitie bells kopen. Die hebben een kleiner handvat en zijn wat moeilijker vast te houden. Ik zal je straks wat linkjes geven van wat ik denk wat fijne bells zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet niet zeker of ik dat ga doen. Las dat sommige merken Kettlebells best wel pauper zijn.
Yep, en zodra je je 2 hands swing goed hebt, kan je met een bell die te licht is geworden voor 2 hands single hand swings doen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zou ik zoiezo doen, 2 a 3 stuks om mee te beginnen, ben je weer sterker verkoop je de lichtste en koop je weer een zwaardere.
Alleen swings tot nu. Wat best zwaar is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Doe je een heel programma of alleen swings?
Haha "open gym", wat is dat voor faalconstructie daar?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Spaced out in de Rijnhalquote:
Check bb-topic. Progressive overload is wel mogelijk. Ik dacht dat progressive overload enkel hoger in gewicht gaan betekende, maar voor de rest wel eens ja.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha "open gym", wat is dat voor faalconstructie daar?
Ik zou gewoon lekker 35 euro per maand betalen. Met kettlebells ben je enorm beperkt in alles, zou het geen jaar lang trekken. Geen progressive overload, geen dingen als bench press of deadlift.
Er is wel ruimte voor een homegym maar een homegym staat zo in de weg in de woonkamer. Kettlebells kan je prima aan de zijkant opbergen. Ik koop 20-24-28 en evt 32kg. Kost in totaal 400-500 euro. Kan via MP een stuk goedkoper maar volgens mij hebben ze daar allemaal pauperkettlebells.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat kost zo'n set kettlebells dan wel niet als je het er binnen één jaar uit hebt? Ik bedoel, ik heb destijds in totaal zo'n ¤ 500-600 voor mijn gym betaald en daar kon ik alles mee. Weet niet of dat een beter idee is, en dat je dan langzaam uitbreidt met kettlebells?
wow, dat zou ik nooit uitgeven eraan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Er is wel ruimte voor een homegym maar een homegym staat zo in de weg in de woonkamer. Kettlebells kan je prima aan de zijkant opbergen. Ik koop 20-24-28 en evt 32kg. Kost in totaal 400-500 euro. Kan via MP een stuk goedkoper maar volgens mij hebben ze daar allemaal pauperkettlebells.
Ik heb deze gekocht. http://www.athleteshop.nl/kettlebells-gietijzer-4-40-kg?___SID=Uquote:
Ik ga denk ik voor Rogue of Ader.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval geen competitie bells kopen. Die hebben een kleiner handvat en zijn wat moeilijker vast te houden. Ik zal je straks wat linkjes geven van wat ik denk wat fijne bells zijn.
Probeer eens Turkish Getups en Windmills wanneer je core nog verbetering nodig heeftquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alleen swings tot nu. Wat best zwaar is.![]()
Opzich geen ramp, ik wil dit jaar met name wat conditie kweken. Ben van plan om en om te rennen en te kettlebellen. Ik wil grote stappen maken in grip en schouders en kettlebells zijn daarvoor prima. Dat de rest wat achter uitgaat kan ik niet zo wakker van liggen. Ik sport omdat ik er plezier in heb en als ik zin heb in wat anders dan ga ik gewoon wat anders doen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha "open gym", wat is dat voor faalconstructie daar?
Ik zou gewoon lekker 35 euro per maand betalen. Met kettlebells ben je enorm beperkt in alles, zou het geen jaar lang trekken. Geen progressive overload, geen dingen als bench press of deadlift.
Lol, in de woonkamer zelfs. Je kunt op powercage.nl ook een roestvrij rack kopen/laten maken en buiten trainen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Er is wel ruimte voor een homegym maar een homegym staat zo in de weg in de woonkamer. Kettlebells kan je prima aan de zijkant opbergen. Ik koop 20-24-28 en evt 32kg. Kost in totaal 400-500 euro. Kan via MP een stuk goedkoper maar volgens mij hebben ze daar allemaal pauperkettlebells.
Nice man, ik snap niet waarom ik niet in mijn eentje uit ga.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja man. Ik wou eigenlijk gaan werken en zou barman zijn bij Maassilo of Empire in Rotterdam maar ik hoorde gisteren dat het niet door ging , dus ik had gisterenmiddag ook geen zin meer om naar 't Oosten te reizen en een maatje uit 't Oosten had geen zin om hiernaartoe te reizen. Dan maar richting het centrum.
Dope, 200 euro voor 20-24-28quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht. http://www.athleteshop.nl/kettlebells-gietijzer-4-40-kg?___SID=U
Ik heb een 16 kilo, maar ik denk dat ik al snel een 20 nodig heb.
Het is onzin om een merk bell te kopen, zie het prijsverschil. http://www.athleteshop.nl/adidas-kettlebell-16-kg?___SID=U
Dat is 2x zo duur.![]()
Ik had er zoeen in NZ. http://www.athleteshop.nl/aerobic-kettlebell-2kg-20kg-67540
Prima bell. Ik heb alleen maar een gietijzeren gekocht omdat ik die wat stoerder en meer authentiek er uit vind zien.
Dat zou je via het eerste linkje wat ik gaf 300 euro kosten. Gietijzeren bells dan. Maar ik zou echt alleen een 20 en 24 kopen dan, daar heb je voor nu echt genoeg aan. 32 kan je niks mee de eerste tijd. Je zal verbaasd zijn hoe zwaar een 20 kilo al is. Het is echt een heel compacte 20 kilo, dat is wat heel anders dan een BB van 20 kiloquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ga niet op straat in een powercage trainen vriendquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, in de woonkamer zelfs. Je kunt op powercage.nl ook een roestvrij rack kopen/laten maken en buiten trainen.
Ik heb al ervaring met kettlebells. 20 kilo ging opzich wel prima. 24 kilo zal me in 2014 ook wel lukken en de 28 is dan een mooie motivatie om door te knallenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zou je via het eerste linkje wat ik gaf 300 euro kosten. Gietijzeren bells dan. Maar ik zou echt alleen een 20 en 24 kopen dan, daar heb je voor nu echt genoeg aan. 32 kan je niks mee de eerste tijd. Je zal verbaasd zijn hoe zwaar een 20 kilo al is. Het is echt een heel compacte 20 kilo, dat is wat heel anders dan een BB van 20 kilo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |