quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Net nu ik mijn sig heb gewijzigd.![]()
Dan maar zo:
Hoe dichter bij de nul hoe strakker om de ...
Ik ben 18, maar ik denk dat die ouders mij in elkaar meppen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]maar jij bent toch 18 ofzo, dan zou je er nog mee weg komen
Yup, TIPS gaan binnenkort naar de moon!quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je accepteerd donaties, en vraagt TIPS?
Zeker als het van die grefo's zijnquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 18, maar ik denk dat die ouders mij in elkaar meppen.
Nah niet zwaar gelovig an sich, maar die beschermen hun dochtertjequote:Op woensdag 1 januari 2014 15:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeker als het van die grefo's zijnof ze willen meteen de bruiloft plannen. Dat kan ook
Wat niet weet deert niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah niet zwaar gelovig an sich, maar die beschermen hun dochtertje
WTFquote:0.00000788 2885523. 22.73792124
Iedereen is nog aan het bijkomen van vannacht.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik had vandaag wel wat meer actie verwacht in coinland
quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:50 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Iedereen is nog aan het bijkomen van vannacht.
Vanavond gaan we naar de maan.
FOK!knokploeg heeft je rug brahquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 18, maar ik denk dat die ouders mij in elkaar meppen.
You know, the best part about friendship is not knowing your friends have YOUR back, but knowing you have theirs.quote:
Wel leuke beelden:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wel leuke beelden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niiiicee
quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wel leuke beelden:Ja, geile koek is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luca Prins heet ze geloof ik. Is het nichtje van een collega van mij. Hij heeft helaas geen contact meer met haar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |