Dat beloofd watquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:59 schreef tompsv18 het volgende:
Ze schakelen wel heel slecht zeg, nu de hele tijd 4 camera's in de loods en helemaal niks meer bij de koeien waar ze ook nog steeds bezig zijn
ff je hele handeltje afsluiten en opnieuw opstartenquote:
Ja maar daarna deden ze het bij mij ook weer in Chromequote:Op dinsdag 31 december 2013 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat bij mij de vorige keer hielp, was wisselen van browser.
Dat lijkt me niet wenselijk. Het helpt wel al denk ik dat het per ongeluk is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ff je hele handeltje afsluiten en opnieuw opstarten
Ik snap het ook niet hoor. Kan ook best zijn dat het toeval was.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar daarna deden ze het bij mij ook weer in Chrome
Op mn Iphone doen ze al tijden niets ... Provider issues?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Kan ook best zijn dat het toeval was.
Ik ben trouwens totaal de tel kwijt en heb geen idee meer wie er al in zitten.
iPad doen ze het ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Op mn Iphone doen ze al tijden niets ... Provider issues?
Gezichten heb ik er al helemaal niet bijquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Kan ook best zijn dat het toeval was.
Ik ben trouwens totaal de tel kwijt en heb geen idee meer wie er al in zitten.
Kist vol make-up of voerquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:05 schreef bbfakir het volgende:
Onder luid gekreun komt er weer een.
[ afbeelding ]
Zijn die te etenquote:
10.000 toch? wat trouwens wel erg veel isquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:08 schreef beequeen het volgende:
Ik begreep uit het filmpje dat er 3000 euro in de kluis zit.
10.000quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:08 schreef beequeen het volgende:
Ik begreep uit het filmpje dat er 3000 euro in de kluis zit.
Die niet hoorquote:
Heb ik het verkeerd verstaan? Kan hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:08 schreef tompsv18 het volgende:
10.000 toch? wat trouwens wel erg veel is
Voor 15 man niet, ik zie geen sponsors springen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
10.000 toch? wat trouwens wel erg veel is
Steken ze maar die handel in de fik, oh wacht dat zal de reden wel zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:09 schreef Toverheks het volgende:
Bijna heel Almere zit zonder stroom, je zal maar klaar gezeten hebben met je fristie en je popcorn voor Utopia
Ik heb een paspoortquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:10 schreef sacha het volgende:
kijken jullie nu streams met abbo of op de HP van Utopia?
Abboquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:10 schreef sacha het volgende:
kijken jullie nu streams met abbo of op de HP van Utopia?
Oh, die heb ik tot nu toe gemist.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:11 schreef Disana het volgende:
Rienk heb ik zo nu en dan wel eens zien lopen in zijn korte broek en op zijn blote voeten. En dan niet alleen in de zomer.
Hij stond net bij de koeien te vertellen dat hij al vier jaar op straat woont.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, die heb ik tot nu toe gemist.
Die redt het welquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:11 schreef Disana het volgende:
Rienk heb ik zo nu en dan wel eens zien lopen in zijn korte broek en op zijn blote voeten. En dan niet alleen in de zomer.
Ok, ik moet nog even wennen aan dat schakelen tussen streams.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:12 schreef Disana het volgende:
Hij stond net bij de koeien te vertellen dat hij al vier jaar op straat woont.
Who cares about Rienk... wie is die chick...?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:12 schreef bbfakir het volgende:
Rienk heeft meteen contact,
[ afbeelding ]
En het duurt een jaar, succesquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:12 schreef SanAnt het volgende:
Bijna alleen maar dames hier die het volgen ,mijn vrouw haat zulke shows ,I Love it![]()
Ik laat 't maar steevast op 1 staan, anders word ik zenuwachtigquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, ik moet nog even wennen aan dat schakelen tussen streams.
Wij hadden toch ook een zwerver lopen op blote voeten hier jaren en jaren, zie hem nog lopen zijn voeten helemaal kapot, hij *woonde* in de leidsche straatquote:
Raar hè? We worden oud.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:13 schreef Disana het volgende:
Ik laat 't maar steevast op 1 staan, anders word ik zenuwachtig
Geen idee. Ik zie er meerdere in het parkquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wij hadden toch ook een zwerver lopen op blote voeten hier jaren en jaren, zie hem nog lopen zijn voeten helemaal kapot, hij *woonde* in de leidsche straat
Zou dat het zijn? Ik dacht dat het was omdat schakelen het risico inhoudt van het verliezen van de verbindingquote:
Hier op het bankje, maar wel met gympen aanquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie er meerdere in het park
Dat ook, maar ik ben bang dat ik de hele handel weer kwijt benquote:
Ik kom zelden in jou gedeelte van de stadquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hier op het bankje, maar wel met gympen aan
Ik ben gelukkig niet zo panisch meer . Bij DGK raakte ik echt in paniek als de stream het niet deed.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:15 schreef Disana het volgende:
Zou dat het zijn? Ik dacht dat het was omdat schakelen het risico inhoudt van het verliezen van de verbinding
Dat duurt echt niet lang, ik stoor me er ook enorm aan. Even wachten schatjequote:Op dinsdag 31 december 2013 19:16 schreef renevanlaaren het volgende:
stoor me een beetje aan schat ja schat , is goed schat brrrrrrr
Jij hebt ook nog weken naar dat hek zitten kijken toen iedereen weg wasquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet zo panisch meer . Bij DGK raakte ik echt in paniek als de stream het niet deed.
Ja, erg hè? Dat was echt the limit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:19 schreef Disana het volgende:
Jij hebt ook nog weken naar dat hek zitten kijken toen iedereen weg was
Welke provider ?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Abbomaar prachtig beeld, geen hapering nog gehad, geen buffertje etc. lijkt wel HD tv op mijn lap top
En toch was het een leuke streamtijd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, erg hè? Dat was echt the limit.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog weken naar dat hek zitten kijken toen iedereen weg was
Ja NZ, voor mij ook.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:21 schreef nachtzuster het volgende:
Tot nu toe wijzer geworden van lezen in de COS dan streams volgen, tis weer ff wennen geloof ik
Absoluut!.quote:
Je hebt een jaar de tijd, zeggen zequote:Op dinsdag 31 december 2013 19:21 schreef nachtzuster het volgende:
Tot nu toe wijzer geworden van lezen in de COS dan streams volgen, tis weer ff wennen geloof ik
We waren erg. Ik ben best benieuwd of dit ons ook zo zal kunnen boeien.quote:
Lach niet!!!!!quote:
Zou me niks verbazen. De rollende rrrr zegt al meer dan genoeg. Wie de fuck wie is is me nog een raadselquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
We waren erg. Ik ben best benieuwd of dit ons ook zo zal kunnen boeien.
Zitten ze nou weer stro van die koeien te jatten
Het is een vent met een ketting aan zijn rooie broek. Staat gewoon het stro te hakken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. De rollende rrrr zegt al meer dan genoeg. Wie de fuck wie is is me nog een raadsel
UPC hier ook, kijk schept een band(breedte)quote:
Het is mooi dat er iemand in zit voor wie het een overgang lijkt te zijn naar een luxe situatiequote:
af en toe hoor ik niet wat er gezegd wordt.quote:
Hoop het wel, vind het streamen nu alweer geweldigquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
We waren erg. Ik ben best benieuwd of dit ons ook zo zal kunnen boeien.
Zitten ze nou weer stro van die koeien te jatten
Ik ook hoor. Het is echt weer wennen. En die duisternis helpt natuurlijk ook niet mee.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoop het wel, vind het streamen nu alweer geweldig![]()
Al heb ik constant het gevoel dat ik achter de feiten aanloop, maar zo te lezen ben ik niet de enige
popyequote:Op dinsdag 31 december 2013 19:27 schreef Soury het volgende:
Ik zag een hele brede vent met opgeschoren kop en een oorbel. Wie is dat
Hakim, de oliebollenbakker misschien?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:27 schreef Soury het volgende:
Ik zag een hele brede vent met opgeschoren kop en een oorbel. Wie is dat
Ik hoo\\\quote:
Ik hoop dat ze zangles gaan krijgen a la Brain. Eeeeeeeen laaaaaaaaaangs het tuinpad van mn vader...... ik lag in een deuk!quote:
Het is zo donker, die brede gast lijkt wel een hell's angelquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Het is echt weer wennen. En die duisternis helpt natuurlijk ook niet mee.
Nee idd, m'n brilletje al tig keer gepoetst maar helpt ook niequote:Op dinsdag 31 december 2013 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Het is echt weer wennen. En die duisternis helpt natuurlijk ook niet mee.
Ik denk dat je Rienk de zwerver bedoelt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:30 schreef SanAnt het volgende:
Wie is die gozer lang haar ,baardje ,bril ,lijkt mij echt zo´n noordpool expeditie gozer(goed voorbereid)
Winnaar weet ik dan alquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je Rienk de zwerver bedoelt.
Het is ook jammer dat het venster niet schaalbaar is, een kleiner venster zou misschien scherper zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nee idd, m'n brilletje al tig keer gepoetst maar helpt ook nie
Echt die brede ventquote:
Merci, effe checkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:31 schreef espri het volgende:
Er staan nu foto,s bij de inwoners, naam en leeftijd ook
Iedereen heeft wat mee. De ene is slimmer dan de ander.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:31 schreef Toverheks het volgende:
Een luchtbed.........Meneer de Mol kom er maar in afspraak is afspraak niks meenemen was het toch
Hoi Marrije, tot nu toe mis je niet veel hoor beetje bedje bedje bouwen en rokenquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:32 schreef Marrije het volgende:
[..]![]()
Ik heb de stream nog helemaal niet aan, maar lees t hier wel.
Ik volg die tactiek ook maar nadat ik zo slim was mijn vrije half uurtje streamen al voordat er iemand het terrein op was te verbruiken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:32 schreef Marrije het volgende:
[..]![]()
Ik heb de stream nog helemaal niet aan, maar lees t hier wel.
Roken?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoi Marrije, tot nu toe mis je niet veel hoor beetje bedje bedje bouwen en roken
ja, en volgens mij roken ze bijna allemaal, maar ach er zit 10.000 eurie in de kluis, kan je best een slofje peuken voor kopenquote:
ik heb een paspoort, maar stream luisteren gaat m nu niet wordenquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik volg die tactiek ook maar nadat ik zo slim was mijn vrije half uurtje streamen al voordat er iemand het terrein op was te verbruiken.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:45 schreef tompsv18 het volgende:
Paul wil snel internet aangelegd hebben om op Marktplaats te kunnen
Hij heeft zijn hele kist volgestopt met 'Rolexen' zeker.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:45 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vond hem al leuk in de introductiequote:Op dinsdag 31 december 2013 19:36 schreef Toverheks het volgende:
Hakim de koekebakkernummer 2 die ik leuk ga vinden denk ik, leuk accent en brengt gelijk gezelligheid met zich mee.
Helemaal ons typquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond hem al leuk in de introductie
Nieuw telefoon abo aanschaffen met onbeperkt internet en een smartphone als ze die al net hebben ...quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:45 schreef tompsv18 het volgende:
Onbeperkt internet kan tegenwoordig alleen nog maar voor bedrijven toch?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nieuw telefoon abo aanschaffen met onbeperkt internet en een smartphone als ze die al net hebben ...
Geen idee, maar communicatie met de buitenwere;d is wel essentieel idd, want hoe koop/bestel.vverkoop je iets ...quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Onbeperkt internet kan tegenwoordig alleen nog maar voor bedrijven toch?
Dat word knokkenquote:
Voor een bed of om vuur te stoken?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:53 schreef Disana het volgende:
Hoppa, weer een baal hooi van de koeien gejat.
Volgens mij voor een bed.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor een bed of om vuur te stoken?
Ja gek he? die eerste drie bewoners hebben hun bedje al gespreid. En ach ik denk dat dat we aangevuld wordquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:53 schreef Disana het volgende:
Hoppa, weer een baal hooi van de koeien gejat.
Ik hoop het voor de koeien.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gek he? die eerste drie bewoners hebben hun bedje al gespreid. En ach ik denk dat dat we aangevuld word
Het is maar tv.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Met modder gooien.... Ik wil erbij zijn
https://www.robinmobile.nl/quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Onbeperkt internet kan tegenwoordig alleen nog maar voor bedrijven toch?
Dat soort types krijg je juist ruzie meequote:Op dinsdag 31 december 2013 20:00 schreef beequeen het volgende:
Een van de dames wil geen ruzie. Alles moet direct uitgesproken worden. Dream on.
Paul is handig.quote:
Die herinner ik me niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Paul is handig.
Hij doet me qua uiterlijk denken aan Rob uit BB.
Die met dat kunstbeen.quote:
Nog acht dagenquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Er daagt vaag iets nu.
Fijn dat ze die Paul hebben. Nu nog elektra en ik ben ook blij.
Ah nu zie ik het gezicht van Paul, ik zie Rob weer vaag voor ogen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
Rob op een been ofzo die gek was op Ingrid.
Of een versprekingquote:
Ja haha wie is dat?quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
De tweelingbroer van Sly gaat zich met het brandhout bemoeien.
[ afbeelding ]
Menno "brede scheiding door Ingrid" Menno? 10 kids????quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:06 schreef Mylene het volgende:
Ook Menno uit die editie, heeft nu 10 kinderen.
Oh wacht ja gelezen. De uitsmijter imoquote:
In het begin werd gezegd ,,, Pas over 8 dagenquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie bedoelen dat ze het echt nog bij de leverancier aan moeten vragen?
Geen idee, maar ik mot 'm nu al nietquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Menno "brede scheiding door Ingrid" Menno? 10 kids????
Oh het is dus niet bekend. Het water is er al, lijkt me sterk dat ze de elektra nog aan moeten vragen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
In het begin werd gezegd ,,, Pas over 8 dagen
Jesus ik ben geen fan meerquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Menno "brede scheiding door Ingrid" Menno? 10 kids????
Holy shit.quote:
Er is nog hoop voor hemquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:11 schreef Toverheks het volgende:
Harold de Hanenkam denk dat ie wel gezellig isgeloofd in Aliens en Ufo`s etc.
Welke schim is datquote:
volgens mij komt de laatste pas morgen opdagen wie weet ik nietquote:
Geen gezicht bij hoorde ´m alleen zeggen op de vraag of ze aan 1 emmer genoeg hebben , als ik moet schijten nietquote:
Zijn vrouw ziet er nog behoorlijk uit voor een fokmerrie die tien keer heeft moeten werpen.quote:
De verrassingquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij komt de laatste pas morgen opdagen wie weet ik niet
De naam Johan Vlemmix wordt gefluisterd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij komt de laatste pas morgen opdagen wie weet ik niet
Daar kijk jij weer naar, je weet niet hoe het er onder de rok eruit zietquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zijn vrouw ziet er nog behoorlijk uit voor een fokmerrie die tien keer heeft moeten werpen.
Daar heb jij weer gelijk in.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kijk jij weer naar, je weet niet hoe het er onder de rok eruit ziet
whaaaaaaa die mag niet verder dan voor het hekquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De naam Johan Vlemmix wordt gefluisterd.
Als hij mee gaat doen staat die loods in no time vol met tweedehands auto'squote:Op dinsdag 31 december 2013 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
whaaaaaaa die mag niet verder dan voor het hek
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kijk jij weer naar, je weet niet hoe het er onder de rok eruit ziet
plus jou porchequote:Op dinsdag 31 december 2013 20:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als hij mee gaat doen staat die loods in no time vol met tweedehands auto's
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
En dan je vessie niet meer dicht krijgen...![]()
[ afbeelding ]
En wat kunnen we verder met al die punten? Vroeg ik me al eerder afquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:25 schreef Toverheks het volgende:
wat is dit voor een onzin, wordt van de stream geknikkerd en krijg dit.
LET OP! NIEUW NIVEAU BEREIKT
Gefeliciteerd! U heeft het Utopiaan1 niveau ontsloten
Wil je weten hoe je gerangschikt staat in relatie tot je peers? Krijg punten voor al jouw activiteiten op de site, zoals delen en commentaar geven, om hoger te klimmen in de rangschikking
Ik wou net zeggen: het eerste alfamannetje dient zich alweer aanquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:28 schreef tompsv18 het volgende:
Die Paul gedraagt zich nu al een beetje als de leider, neemt iig het voortouw
De opvolger van Mikeyquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:29 schreef Flow3r het volgende:
Wie is die jongen met dat baardje en brilletje?
(( ik was effe weg)
Rienk de zwerverquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:29 schreef Flow3r het volgende:
(( ik was effe weg)
Rienk, de blotevoetenman.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:29 schreef Flow3r het volgende:
(( ik was effe weg)
Ik zal het niet weten, misschien mag ik met mijn punten peter verder de ranglijst opschoppenquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat kunnen we verder met al die punten? Vroeg ik me al eerder af
Nou dat riep ik dus ook, dit is me een mannetje die het wel ff gaat vertellen allemaalquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: het eerste alfamannetje dient zich alweer aan
[ afbeelding ]
Of Lindyquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zal het niet weten, misschien mag ik met mijn punten peter verder de ranglijst opschoppen
Vind hem nu al niksquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Is dat 'm? de gedoodverfde winnaar? de underdog die iedereen daar gaat redden??
[ afbeelding ]
Neejj die andere...quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vind hem nu al niks
huh net had je cap van die paul staan![]()
Zal hem ooit wel genekt hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:33 schreef espri het volgende:
Blotevoetenman is tegen drugs en alcohol
En er niet aan kon komen, maar wel stoerquote:
Volgens mij heeft hij er voor gekozen, dus geen staatsraafquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Hmmja, het type dat alle ellende naar eigen voordeel toelult.. het is ieder anders schuld enzo.. maar intussen zelf geen flikker uitvoeren![]()
[ afbeelding ]
Hij drinkt uit een hondenvoerschaaltjequote:Op dinsdag 31 december 2013 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Hmmja, het type dat alle ellende naar eigen voordeel toelult.. het is ieder anders schuld enzo.. maar intussen zelf geen flikker uitvoeren![]()
[ afbeelding ]
Hulde, maar zijn bestaansrecht afroggelen via schuldgevoel neerleggen bij andere is in mijn beleven de boel uitnemen...quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij er voor gekozen, dus geen staatsraaf
zo 1 zit er naast mij op de bankquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn zoveel rokers dat ik nog wel zie gebeuren dat ze een deel van het budget eraan opmaken.quote:
las kan ook sms, koop je prepaidkaart.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:38 schreef W00fer het volgende:
Je 30 gratis minuten zijn verstreken
Moet ik nou weer met VPN's en die zooi gaan kloten voordat ik weer verder kan kijken.
Kwil nog geen paspoort aanmaken.
Ik moet ineens denken aan Marielinquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn zoveel rokers dat ik nog wel zie gebeuren dat ze een deel van het budget eraan opmaken.
Die had er een fors probleem mee ja. Maar ik schat nu al in dat ze hier goed voor zichzelf gaan zorgen, de rokers.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan Marielin
Maar dat zullen de nietrokers vast tegen houden en dan heb je de poppen aan het dansenquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn zoveel rokers dat ik nog wel zie gebeuren dat ze een deel van het budget eraan opmaken.
De meerderheid zal wel beslissen dat er veel in rook op zal gaanquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Die had er een fors probleem mee ja. Maar ik schat nu al in dat ze hier goed voor zichzelf gaan zorgen, de rokers.
Er zijn minimaal vijf rokers, dat is een behoorlijke groep.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:41 schreef espri het volgende:
[..]
Maar dat zullen de nietrokers vast tegen houden en dan heb je de poppen aan het dansen
Daar hopen we dan wel opquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:41 schreef espri het volgende:
[..]
Maar dat zullen de nietrokers vast tegen houden en dan heb je de poppen aan het dansen
Sniffen = ruiken. Dus opvangen waar die handel vandaan komt en dan kun je zo kijken.quote:
ah zoquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:45 schreef W00fer het volgende:
[..]
Sniffen = ruiken. Dus opvangen waar die handel vandaan komt en dan kun je zo kijken.
Dat is leuk voor ons. Ik zou gillend weg rennenquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:48 schreef Disana het volgende:
Een van de mannen stelt een kringgesprek voor.
met de info die wij in de paspoorten kunnen lezenquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:48 schreef beequeen het volgende:
Utopia is een geestelijk rijk. Aldus de blotevoetenman.
Ze gaan nu een kringgesprek houden.
Haha ja. Hopelijk zitten er genoeg nuchtere types tussen om het niet te laten verzanden in etherisch gewauwel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is leuk voor ons. Ik zou gillend weg rennen
Ik vind daar ook geen reet aan hoor. Ik krijg daar echt de kriebels van.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:49 schreef Soury het volgende:
Dat is leuk voor ons. Ik zou gillend weg rennen
Meestal he, ze kunnen altijd in de kerk terecht en dakloze opvang is ook meestal aan het leger des heils verbonden of aan een kerk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:50 schreef espri het volgende:
Blotevoetenman is erg in den here sinds hij dakloos is.
Dat zeggen ze nu. morgen staan die koppies wel anders na een bedje stroquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:49 schreef chufi het volgende:
Alle nieuwkomers gaan er gelijk weer uit en stream wissel .....
Daarom reageerde Estherde..... zo enthou .Oh wacht, op de man spelen mag niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:50 schreef espri het volgende:
Blotevoetenman is erg in den here sinds hij dakloos is.
Kringgesprek staat klaarquote:
Laat maar.quote:
Geen ideequote:
precies, als blijkt dat er een irritantje aanwezig isquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeggen ze nu. morgen staan die koppies wel anders na een bedje stro
Ja sorry. Ik onthoud de raarste users en dingen.quote:
Nee gekkie.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:57 schreef espri het volgende:
Snap er steeds minder van maar bedoel je mij dus ergens mee....?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht vandaag: hey, misschien zouden we hier op FOK! een forum voor moeten hebben, net als voor BB! Briljant plan! Is er al een forum voor
Welkomquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht vandaag: hey, misschien zouden we hier op FOK! een forum voor moeten hebben, net als voor BB! Briljant plan! Is er al een forum voor
Lol, leuk dat je er bent.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Joh, wat een goed planquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Is al een weekje of wat hoor hierquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit vol goede plannenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |