Dat beloofd watquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:59 schreef tompsv18 het volgende:
Ze schakelen wel heel slecht zeg, nu de hele tijd 4 camera's in de loods en helemaal niks meer bij de koeien waar ze ook nog steeds bezig zijn
ff je hele handeltje afsluiten en opnieuw opstartenquote:
Ja maar daarna deden ze het bij mij ook weer in Chromequote:Op dinsdag 31 december 2013 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat bij mij de vorige keer hielp, was wisselen van browser.
Dat lijkt me niet wenselijk. Het helpt wel al denk ik dat het per ongeluk is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ff je hele handeltje afsluiten en opnieuw opstarten
Ik snap het ook niet hoor. Kan ook best zijn dat het toeval was.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar daarna deden ze het bij mij ook weer in Chrome
Op mn Iphone doen ze al tijden niets ... Provider issues?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Kan ook best zijn dat het toeval was.
Ik ben trouwens totaal de tel kwijt en heb geen idee meer wie er al in zitten.
iPad doen ze het ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Op mn Iphone doen ze al tijden niets ... Provider issues?
Gezichten heb ik er al helemaal niet bijquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Kan ook best zijn dat het toeval was.
Ik ben trouwens totaal de tel kwijt en heb geen idee meer wie er al in zitten.
Kist vol make-up of voerquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:05 schreef bbfakir het volgende:
Onder luid gekreun komt er weer een.
[ afbeelding ]
Zijn die te etenquote:
10.000 toch? wat trouwens wel erg veel isquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:08 schreef beequeen het volgende:
Ik begreep uit het filmpje dat er 3000 euro in de kluis zit.
10.000quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:08 schreef beequeen het volgende:
Ik begreep uit het filmpje dat er 3000 euro in de kluis zit.
Die niet hoorquote:
Heb ik het verkeerd verstaan? Kan hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:08 schreef tompsv18 het volgende:
10.000 toch? wat trouwens wel erg veel is
Voor 15 man niet, ik zie geen sponsors springen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
10.000 toch? wat trouwens wel erg veel is
Steken ze maar die handel in de fik, oh wacht dat zal de reden wel zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:09 schreef Toverheks het volgende:
Bijna heel Almere zit zonder stroom, je zal maar klaar gezeten hebben met je fristie en je popcorn voor Utopia
Ik heb een paspoortquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:10 schreef sacha het volgende:
kijken jullie nu streams met abbo of op de HP van Utopia?
Abboquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:10 schreef sacha het volgende:
kijken jullie nu streams met abbo of op de HP van Utopia?
Oh, die heb ik tot nu toe gemist.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:11 schreef Disana het volgende:
Rienk heb ik zo nu en dan wel eens zien lopen in zijn korte broek en op zijn blote voeten. En dan niet alleen in de zomer.
Hij stond net bij de koeien te vertellen dat hij al vier jaar op straat woont.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, die heb ik tot nu toe gemist.
Die redt het welquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:11 schreef Disana het volgende:
Rienk heb ik zo nu en dan wel eens zien lopen in zijn korte broek en op zijn blote voeten. En dan niet alleen in de zomer.
Ok, ik moet nog even wennen aan dat schakelen tussen streams.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:12 schreef Disana het volgende:
Hij stond net bij de koeien te vertellen dat hij al vier jaar op straat woont.
Who cares about Rienk... wie is die chick...?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:12 schreef bbfakir het volgende:
Rienk heeft meteen contact,
[ afbeelding ]
En het duurt een jaar, succesquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:12 schreef SanAnt het volgende:
Bijna alleen maar dames hier die het volgen ,mijn vrouw haat zulke shows ,I Love it![]()
Ik laat 't maar steevast op 1 staan, anders word ik zenuwachtigquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, ik moet nog even wennen aan dat schakelen tussen streams.
Wij hadden toch ook een zwerver lopen op blote voeten hier jaren en jaren, zie hem nog lopen zijn voeten helemaal kapot, hij *woonde* in de leidsche straatquote:
Raar hè? We worden oud.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:13 schreef Disana het volgende:
Ik laat 't maar steevast op 1 staan, anders word ik zenuwachtig
Geen idee. Ik zie er meerdere in het parkquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wij hadden toch ook een zwerver lopen op blote voeten hier jaren en jaren, zie hem nog lopen zijn voeten helemaal kapot, hij *woonde* in de leidsche straat
Zou dat het zijn? Ik dacht dat het was omdat schakelen het risico inhoudt van het verliezen van de verbindingquote:
Hier op het bankje, maar wel met gympen aanquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie er meerdere in het park
Dat ook, maar ik ben bang dat ik de hele handel weer kwijt benquote:
Ik kom zelden in jou gedeelte van de stadquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hier op het bankje, maar wel met gympen aan
Ik ben gelukkig niet zo panisch meer . Bij DGK raakte ik echt in paniek als de stream het niet deed.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:15 schreef Disana het volgende:
Zou dat het zijn? Ik dacht dat het was omdat schakelen het risico inhoudt van het verliezen van de verbinding
Dat duurt echt niet lang, ik stoor me er ook enorm aan. Even wachten schatjequote:Op dinsdag 31 december 2013 19:16 schreef renevanlaaren het volgende:
stoor me een beetje aan schat ja schat , is goed schat brrrrrrr
Jij hebt ook nog weken naar dat hek zitten kijken toen iedereen weg wasquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet zo panisch meer . Bij DGK raakte ik echt in paniek als de stream het niet deed.
Ja, erg hè? Dat was echt the limit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:19 schreef Disana het volgende:
Jij hebt ook nog weken naar dat hek zitten kijken toen iedereen weg was
Welke provider ?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Abbomaar prachtig beeld, geen hapering nog gehad, geen buffertje etc. lijkt wel HD tv op mijn lap top
En toch was het een leuke streamtijd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, erg hè? Dat was echt the limit.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog weken naar dat hek zitten kijken toen iedereen weg was
Ja NZ, voor mij ook.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:21 schreef nachtzuster het volgende:
Tot nu toe wijzer geworden van lezen in de COS dan streams volgen, tis weer ff wennen geloof ik
Absoluut!.quote:
Je hebt een jaar de tijd, zeggen zequote:Op dinsdag 31 december 2013 19:21 schreef nachtzuster het volgende:
Tot nu toe wijzer geworden van lezen in de COS dan streams volgen, tis weer ff wennen geloof ik
We waren erg. Ik ben best benieuwd of dit ons ook zo zal kunnen boeien.quote:
Lach niet!!!!!quote:
Zou me niks verbazen. De rollende rrrr zegt al meer dan genoeg. Wie de fuck wie is is me nog een raadselquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
We waren erg. Ik ben best benieuwd of dit ons ook zo zal kunnen boeien.
Zitten ze nou weer stro van die koeien te jatten
Het is een vent met een ketting aan zijn rooie broek. Staat gewoon het stro te hakken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. De rollende rrrr zegt al meer dan genoeg. Wie de fuck wie is is me nog een raadsel
UPC hier ook, kijk schept een band(breedte)quote:
Het is mooi dat er iemand in zit voor wie het een overgang lijkt te zijn naar een luxe situatiequote:
af en toe hoor ik niet wat er gezegd wordt.quote:
Hoop het wel, vind het streamen nu alweer geweldigquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
We waren erg. Ik ben best benieuwd of dit ons ook zo zal kunnen boeien.
Zitten ze nou weer stro van die koeien te jatten
Ik ook hoor. Het is echt weer wennen. En die duisternis helpt natuurlijk ook niet mee.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoop het wel, vind het streamen nu alweer geweldig![]()
Al heb ik constant het gevoel dat ik achter de feiten aanloop, maar zo te lezen ben ik niet de enige
popyequote:Op dinsdag 31 december 2013 19:27 schreef Soury het volgende:
Ik zag een hele brede vent met opgeschoren kop en een oorbel. Wie is dat
Hakim, de oliebollenbakker misschien?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:27 schreef Soury het volgende:
Ik zag een hele brede vent met opgeschoren kop en een oorbel. Wie is dat
Ik hoo\\\quote:
Ik hoop dat ze zangles gaan krijgen a la Brain. Eeeeeeeen laaaaaaaaaangs het tuinpad van mn vader...... ik lag in een deuk!quote:
Het is zo donker, die brede gast lijkt wel een hell's angelquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Het is echt weer wennen. En die duisternis helpt natuurlijk ook niet mee.
Nee idd, m'n brilletje al tig keer gepoetst maar helpt ook niequote:Op dinsdag 31 december 2013 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Het is echt weer wennen. En die duisternis helpt natuurlijk ook niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |