Dat beloofd watquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:59 schreef tompsv18 het volgende:
Ze schakelen wel heel slecht zeg, nu de hele tijd 4 camera's in de loods en helemaal niks meer bij de koeien waar ze ook nog steeds bezig zijn
ff je hele handeltje afsluiten en opnieuw opstartenquote:
Ja maar daarna deden ze het bij mij ook weer in Chromequote:Op dinsdag 31 december 2013 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat bij mij de vorige keer hielp, was wisselen van browser.
Dat lijkt me niet wenselijk. Het helpt wel al denk ik dat het per ongeluk is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ff je hele handeltje afsluiten en opnieuw opstarten
Ik snap het ook niet hoor. Kan ook best zijn dat het toeval was.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar daarna deden ze het bij mij ook weer in Chrome
Op mn Iphone doen ze al tijden niets ... Provider issues?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Kan ook best zijn dat het toeval was.
Ik ben trouwens totaal de tel kwijt en heb geen idee meer wie er al in zitten.
iPad doen ze het ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Op mn Iphone doen ze al tijden niets ... Provider issues?
Gezichten heb ik er al helemaal niet bijquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Kan ook best zijn dat het toeval was.
Ik ben trouwens totaal de tel kwijt en heb geen idee meer wie er al in zitten.
Kist vol make-up of voerquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:05 schreef bbfakir het volgende:
Onder luid gekreun komt er weer een.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |