SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
DE AFKICKLIJST: - met dank aan Efteling a.k.a. ElfletterigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je kijken (als je weet hoe je 't moet downloaden en als je van talentenjachten houdt. Maar dit is acapella dus veeeeeel minder irritant en doorsnee en zo), echt erg leuk!quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ken dat niet, maar ben al vaker naar concerten geweest, eerste keer zelfs helemaal naar Berlijn![]()
Deze is wel mooi van ze hoor
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Voor degene die ook wel eens in onstuimige weer topic komen.
Snilpatrol
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Vroeger vond ik Snow Patrol toch een stuk beter dan nu.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Grappig, ik zie die Sing-Off regelmatig op Facebook langskomen (via Ben), en dan denk ik elke keer: oh ja, toch eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Kijk/Keek je The Sing-Off? Daar is ie jurylid. Ik kende hem daarvoor niet. Maar hij is echt leuk.![]()
![]()
Run en Chocolate zijn veel leuker maar dit is ook een mooi nummer, ik snap waarom het zo hoog staat. Spreekt jong en oud aan. Erg goede liveband ook.![]()
Welke komt er?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Snilquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Voor degene die ook wel eens in onstuimige weer topic komen.
Snilpatrol
Mooie tweet was dat![]()
![]()
Mijn moeder dacht een paar uur terug bij de intro van The Pretender dat House of the rising sun begon.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Run kan ik waarderenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:20 schreef Cee het volgende:
Run en Chocolate zijn veel leuker maar dit is ook een mooi nummer, ik snap waarom het zo hoog staat. Spreekt jong en oud aan. Erg goede liveband ook.![]()
![]()
Oh die is tof jaquote:Die heb ik vanmorgen nog opgezet op werk, om mee te beginnen
Dit is voor volgens mij het hoogst gepositioneerde nummer dat ik niet ken..
en ik vind het vreselijk en niet top 60 waardigAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Die was al bezetquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
1226 zou een meer logische plek zijn inderdaad.![]()
![]()
Je moet de acapella versie van Creep van Steet Corner Symphony eens YouTuben. Als je het zo leest denk je misschien 'blasfemie!' maar ik vind het echt geweldig gedaan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Grappig, ik zie die Sing-Off regelmatig op Facebook langskomen (via Ben), en dan denk ik elke keer: oh ja, toch eens gaan kijkenEn zo zijn er nog tal van andere geweldige versies van allerlei soorten nummers. Mooi programma.
En Ben is gewoon grappig en eerlijk.
![]()
The House of the Rising Sun
Ga naar: navigatie, zoeken
The House of the Rising Sun (vertaald: het huis van de opkomende zon) is een zogenaamde traditional, een traditioneel volkslied uit de Verenigde Staten, vele malen opgenomen en vooral bekend geworden in een rock-'n-rollversie door The Animals (1964). Voordien was het al uitgebracht in folkversies door Joan Baez in 1960, door Nina Simone in 1961 en door Bob Dylan in 1962. In 1969 had de Amerikaanse rockband Frijid Pink er wederom een hit mee, deze versie was veel rauwer dan de andere versies. Oorspronkelijk had het lied meer een bluesgeluid, voor het eerst opgenomen door Texas Alexander in 1928, en als folkblues door Woody Guthrie in 1940. De tekst, althans delen ervan, gaat volgens sommige bronnen terug tot de 18e eeuw en de melodie zou zijn afgeleid van 18e-, of zelfs 17e-eeuwse Engelse folk.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Voor zou dat otis redding zijn.. ken de hele naam nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:21 schreef Onnoman het volgende:
Dit is voor volgens mij het hoogst gepositioneerde nummer dat ik niet ken..
en ik vind het vreselijk en niet top 60 waardigZe smelten de kazen!![]()
There is, a house, in New Orleans![]()
![]()
Flink gedaald dezeThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Voor zou dat otis redding zijn.. ken de hele naam niet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
GMTAquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef Stickertje het volgende:
Muse heeft ook een goede versie hiervan gemaakt
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Neem bij de rotonde de 2e afslag?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef Daywalk3r het volgende:
The House of the Rising Sun
Ga naar: navigatie, zoeken![]()
![]()
WU WUW WHA WAT WU WAT.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
*hart stopt*
*hart stopt nog een keer*
Stickert toch.![]()
![]()
![]()
Goed verhaal. Waar kan ik de lange versie teruglezenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, iemand tweette snil ipv sneeuw. Sindsdien is het snil.Ze smelten de kazen!![]()
Ken je Leo dan ook niet?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Voor zou dat otis redding zijn.. ken de hele naam niet![]()
This girl is on firequote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef Cee het volgende:
There is a Maid in Orleans. They call her Joan of Arc.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Aaah, soort van equivalent van de Ringo gagquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, iemand tweette snil ipv sneeuw. Sindsdien is het snil.
-XOXO-![]()
toch nog even luisteren vandaagWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Ach, hier zeggenw e toch ook al sniw in plaats van sneeuw, dus dan kan er ook wel snil van gemaaktw ordenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, iemand tweette snil ipv sneeuw. Sindsdien is het snil.![]()
Maar ik ben even eten
Lang genoeg toch?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Goed verhaal. Waar kan ik de lange versie teruglezen![]()
![]()
das wel een echte klassiekerquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Leuk liedje wel.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ik bekeek net de afkicklijst, een tegenvallertje. Ik zet morgen wel eigen muziek op of 3fm.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik luister morgen gewoon mijn gehele stemlijst achter elkaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bekeek net de afkicklijst, een tegenvallertje. Ik zet morgen wel eigen muziek op of 3fm.
-XOXO-![]()
Er staan echt hele mooie nummers in de afkicklijst, waarvan ik niet snap dat ze de top2000 niet hebben gehaald.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bekeek net de afkicklijst, een tegenvallertje. Ik zet morgen wel eigen muziek op of 3fm.![]()
Prachtige opbouw dit nummerDoet me altijd denken aan de Vietnam oorlog en aan zulke films.
Morgen slapenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bekeek net de afkicklijst, een tegenvallertje. Ik zet morgen wel eigen muziek op of 3fm.![]()
![]()
New Orleans, mogelijk hoerenhuis.. vietnam.. ik zie de connectiequote:Op dinsdag 31 december 2013 18:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Prachtige opbouw dit nummerDoet me altijd denken aan de Vietnam oorlog en aan zulke films.
Ze smelten de kazen!![]()
\m/\m/
Thunder
Ik zit klaar hoor met mijn losse harenTrotste mama van Ambar
Suckie-suckie, me love you long timequote:Op dinsdag 31 december 2013 18:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
New Orleans, mogelijk hoerenhuis.. vietnam.. ik zie de connectieWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
50 dollar?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Suckie-suckie, me love you long time![]()
Oh shit, bedankt hequote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Iets na 12'en concert op rtl7 voor de liefhebbersTrotste mama van Ambar
Abba?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Iets na 12'en concert op rtl7 voor de liefhebbersZe smelten de kazen!![]()
Staat al klaar voor opnamequote:Op dinsdag 31 december 2013 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Iets na 12'en concert op rtl7 voor de liefhebbers
Oh, hoorde dat er ook een Abba concert op tv kwam. Ik kies Abba boven Acdcquote:
Ze smelten de kazen!![]()
je zult toch Sander van der Strak heten..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Best droog dat iedereen het nummer hier Thunder noemt terwijl het gewoon als Thunderstruck op de lijst staat
-XOXO-![]()
Het is sowieso een k*tlijstquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eigenlijk is het best een kutlijst, want Winter van Tori Amos staat er niet in.
Kijk nu al uit naar volgend jaar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
je zult toch Sander van der Strak heten..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |