Je moet de acapella versie van Creep van Steet Corner Symphony eens YouTuben. Als je het zo leest denk je misschien 'blasfemie!' maar ik vind het echt geweldig gedaan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Grappig, ik zie die Sing-Off regelmatig op Facebook langskomen (via Ben), en dan denk ik elke keer: oh ja, toch eens gaan kijken
Voor zou dat otis redding zijn.. ken de hele naam nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:21 schreef Onnoman het volgende:
Dit is voor volgens mij het hoogst gepositioneerde nummer dat ik niet ken..
en ik vind het vreselijk en niet top 60 waardig
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Voor zou dat otis redding zijn.. ken de hele naam niet
GMTAquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef Stickertje het volgende:
Muse heeft ook een goede versie hiervan gemaakt
Neem bij de rotonde de 2e afslag?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef Daywalk3r het volgende:
The House of the Rising Sun
Ga naar: navigatie, zoeken
WU WUW WHA WAT WU WAT.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Goed verhaal. Waar kan ik de lange versie teruglezenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, iemand tweette snil ipv sneeuw. Sindsdien is het snil.
Ken je Leo dan ook niet?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
This girl is on firequote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef Cee het volgende:
There is a Maid in Orleans. They call her Joan of Arc.
Aaah, soort van equivalent van de Ringo gagquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, iemand tweette snil ipv sneeuw. Sindsdien is het snil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |