Aannames die volgens mij niet opgaan. Zolang de grenzen open zijn en vuurwerk elders zo te koop is zal volgens mij de ellende alleen toenemen want er komt meer illegaal vuurwerk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:53 schreef Hoplahopla het volgende:
Als vuurwerk volledig verboden wordt, kan de politie zijn werk beter doen. Daarnaast zal er minder schade zijn en minder mensen gehandicapt raken door (illegaal) vuurwerk.
Ben je nou echt zo dom?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Aannames die volgens mij niet opgaan. Zolang de grenzen open zijn en vuurwerk elders zo te koop is zal volgens mij de ellende alleen toenemen want er komt meer illegaal vuurwerk.
Laat ze eerst maar eens bewijzen dat ze het illegale vuurwerk dat nu het land binnenkomt kunnen aanpakken.
Al het vuurwerk dat dit jaar werd afgestoken voor vandaag was illegaal, als ze dat niet kunnen handhaven dan lukt een geheel verbod ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:07 schreef Hoplahopla het volgende:
Ja maar het gaat er juist om dat je het niet kan handhaven als je niet weet wie er illegaal vuurwerk afsteekt.
waarom is er geen jaarlijks stemming van volk over wel of geen belasting betalen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds democratie in Nederland.
Waarom is er nog geen jaarlijkse volksstemming over het toestaan van vuurwerk?
Ben jij nou echt zo dom dat je niet normaal kunt reageren en niet goed kunt lezen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:08 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom?
Dus als ik een machinegeweer uit Polen haal en lekker rond ga schieten in Nederland, dan moet het maar kunnen?
Dan zullen we allemaal duimen dat jouw account niet meer actief zal zijn jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:59 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik hoop daarom ook dat er een paar doden vallen deze jaarwisseling. Misschien dat die discussie dan eens doorgaat na 1 januari.
BS,quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:07 schreef Hoplahopla het volgende:
t gaat er juist om dat je het niet kan handhaven als je niet weet wie er illegaal vuurwerk afsteekt. Het is hetzelfde als met een vuurwapen rondlopen, dat valt pas op als je opvalt door de enige te zijn.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zullen we allemaal duimen dat jouw account niet meer actief zal zijn ja
Offer je op voor de discussie. Je kunt het!quote:
Allemaalquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zullen we allemaal duimen dat jouw account niet meer actief zal zijn ja
Wie ben jijquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:12 schreef Woelwater het volgende:
[..]
AllemaalWie heeft jou toestemming gegeven namens mij te spreken?
nogmaal 30 dec is al niet toegestaan, wat zal verbod veranderen? dat ze het zwakkere vuurwerk niet meer kunnen verkrijgen alleen het zwaardere via illegale wegen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:12 schreef FredvZ het volgende:
Helemaal mee eens met zo`n verbod.
Nederland lijkt wel een warzone op 30/31 december.
Als iedereen zo graag met explosieven wil werken gaan ze maar in het leger.
Tief dan op. Niemand zal je missen. Zelfs je ouders zien je liever gaan. Ik beloof het je. Ga naar Congo of Somalie en ga daar verkondigen wat voor kutland Nederland wel niet is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:15 schreef Hoplahopla het volgende:
Typisch Nederlands...
Oppertunisme ten top. In 1940 was het het uitleveren van de Joden aan de nazi's, 1990 het uitleveren van de nationale munt aan de Europese Unie, in 2013 het uitleveren van van respect in de vorm van de zwarte pietdisciscussie en aan het einde van 2013 zie we liever dat katten hun anus laten opblazen dan dat we onze vuurwerktraditie opgeven.
Wat een kutland is Nederland.
Sodemieter toch op randdebiel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:15 schreef Hoplahopla het volgende:
Typisch Nederlands...
Oppertunisme ten top. In 1940 was het het uitleveren van de Joden aan de nazi's, 1990 het uitleveren van de nationale munt aan de Europese Unie, in 2013 het uitleveren van van respect in de vorm van de zwarte pietdisciscussie en aan het einde van 2013 zie we liever dat katten hun anus laten opblazen dan dat we onze vuurwerktraditie opgeven.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:06 schreef Ambicioso het volgende:
De meeste ongelukken gebeuren door illegaal vuurwerk. Dat moeten we verbieden!
Jij wil over lijken gaan om een verbod in te voeren blijkbaar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:59 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik hoop daarom ook dat er een paar doden vallen deze jaarwisseling. Misschien dat die discussie dan eens doorgaat na 1 januari.
Bron?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:16 schreef Hoplahopla het volgende:
"Ik denk dat ik volgende jaar maar gewoon het zwaarste vuurwerk ga kopen dat er is en dan tijdens de jaarwisseling naar mensen ga gooien." Dat is de gedachtengang van de gemiddelde Fok!er...
Het al honderd jaar bestaande verbod op dierenmishandeling heeft daar ook niet echt tegen geholpen hè?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:15 schreef Hoplahopla het volgende:
en aan het einde van 2013 zie we liever dat katten hun anus laten opblazen dan dat we onze vuurwerktraditie opgeven.
Nee ik blijf liever. Dan kan ik tenminste iets veranderen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als je het niet bevalt rot je maar op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |