Omdat ie dan bijna afgelopen is?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Enige goede aan November Rain is eigenlijk alleen de outro
ze vallen hier bij bosjes en anders heeft Blof er nog eenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Zuinig op zijn, je ziet ze niet veel meer
Kwartjes zoeken kun je straks, bij the Cure.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
* Doedezemaar ziet weer een kwartje vallen
Ligt eraan of je de volgende ook kentquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:09 schreef essnhills het volgende:
Maken jullie me nu niet meer zo af?Ik ken ze heus wel
Ik ben maar 1.64 en in verhouding lange benen, dus kort bovenlijfje maarquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah dan is het vrij lang ja![]()
Mijn vriendin is bijna 1.80 dus dan is 50cm haar lengte prima
En telegraph road.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de volgende ook kent
Welke is dat ook al weer?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alive is echt een nummer wat iedereen wel herkent.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik laat tegenwoordig eurodubbeltjes vallenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze vallen hier bij bosjes en anders heeft Blof er nog een
quote:
nee, let nou eens op, dat waren dubbeltjesquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Kwartjes zoeken kun je straks, bij the Cure.
Titel zegt me niks iigquote:
ZO rollen wij in WFquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1,64, maar poten tot an dr oksels
Die kent iedereenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jij bent een blonde ucciequote:Op dinsdag 31 december 2013 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.64 en in verhouding lange benen, dus kort bovenlijfje maar
Inflatie, hèquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, let nou eens op, dat waren dubbeltjes
Die ga je echt wel herkennen. Is tamelijk grijs gedraaid op radio enzo.quote:
Maar dat zei me ook niet zo veelquote:
Klein maar fijn zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
koetsiekoetsiekoetsie wat een kleine dames hier
Kleine dames zijn lieverquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wauwquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent een blonde uccie...al ben je wel enooooorm veel (4cm) langer.
Dat hele album 'ten' is erg goed. Bij mijn weten hun enige goede album though.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik vind Jeremy mooier, om het verhaal erachter.
Echt héquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alive staat niet in mijn top 10quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik vind Jeremy mooier, om het verhaal erachter.
quote:
Beste, niet enige goedequote:Op dinsdag 31 december 2013 18:12 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat hele album 'ten' is erg goed. Bij mijn weten hun enige goede album though.
Ik heb daar ooit een album van gedownload en op m'n iPod gezet maar ik ken niks van ze. Iedere keer dat ze op m'n iPod voorbij komen denk ik "goh, wat leuk, wat is dit? Oh, Ben Folds (Five)!" Moet ik me toch eens in verdiepen.quote:
Ben is mijn grote heldquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit een album van gedownload en op m'n iPod gezet maar ik ken niks van ze. Iedere keer dat ze op m'n iPod voorbij komen denk ik "goh, wat leuk, wat is dit? Oh, Ben Folds (Five)!" Moet ik me toch eens in verdiepen.
Tik 'm aanquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:13 schreef Fred_B het volgende:
Origineel van Body-Lotion is ook wel aardig.
Dogquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:14 schreef Stickertje het volgende:
Jammer dat Temple Of The God er niet instaat
Ja, mijn bovenlichaam is zo kort, dat er bijna geen ruimte zit tussen mijn ribben en mijn heupbot.quote:
Misschien? ING gedupeerde?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:15 schreef Onnoman het volgende:
ga misschien naar pearl jam komend jaar
Nouja, dat scheeltquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Typ fout, had al een ninja edit gedaan.. maar blijkbaar niet snel genoeg
Dat je van die mode hebt, met rokken heel hoog in je taille en dan je shirtje in je rok. Dat ziet er voor geen meter uit bij mijquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, mijn bovenlichaam is zo kort, dat er bijna geen ruimte zit tussen mijn ribben en mijn heupbot.
Dus ff lekker in je middel kietelen doet het m niet voor jou?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, mijn bovenlichaam is zo kort, dat er bijna geen ruimte zit tussen mijn ribben en mijn heupbot.
Dan zit je eldersquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dus ff lekker in je middel kietelen doet het m niet voor jou?
Zeker doenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit een album van gedownload en op m'n iPod gezet maar ik ken niks van ze. Iedere keer dat ze op m'n iPod voorbij komen denk ik "goh, wat leuk, wat is dit? Oh, Ben Folds (Five)!" Moet ik me toch eens in verdiepen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:16 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan even met de kinderen wat vuurwerk afsteken voordat we weg gaan. Ik weet niet of ik nog terug kom, dus ik wens iedereen alvast een hele fijne avond/jaarwisseling en een gezond, gelukkig en muzikaal 2014!!
Tot volgend jaar!!
mn broer heeft kaartjes over.. ik vind ze op zich wel aardig.. maar niet allesquote:
Wij gaan even met de kinderen wat vuurwerk afsteken voordat we weg gaan. Ik weet niet of ik nog terug kom, dus ik wens iedereen alvast een hele fijne avond/jaarwisseling en een gezond, gelukkig en muzikaal 2014!!
Tot volgend jaar!!
Peace! Womanquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:16 schreef Diaan73 het volgende:
Tot volgend jaar!!
Fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:16 schreef Diaan73 het volgende:
Tot volgend jaar!!
Fijne jaarwisseling, en tot weerquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:16 schreef Diaan73 het volgende:
Tot volgend jaar!!
Tot volgend jaar!!
Tot volgend jaar!!
Goede jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:16 schreef Diaan73 het volgende:
Tot volgend jaar!!
Kijk/Keek je The Sing-Off? Daar is ie jurylid. Ik kende hem daarvoor niet. Maar hij is echt leuk.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gelukkig nieuw jaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:16 schreef Diaan73 het volgende:
Tot volgend jaar!!
Tot volgend jaar!!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Kan er ook niets aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot volgend jaar!!
bye bye man en een fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:16 schreef Diaan73 het volgende:
Tot volgend jaar!!
ik ken dat niet, maar ben al vaker naar concerten geweest, eerste keer zelfs helemaal naar Berlijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Kijk/Keek je The Sing-Off? Daar is ie jurylid. Ik kende hem daarvoor niet. Maar hij is echt leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |