Headbangen dan!quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn haar is op het moment ruim een halve meter lang ja
Ja, maar ik ga iets van 30cm doneren, dus het gaat neit kort kort hoor, ik hou tot net bnoven m'n schouders over denk ikquote:
quote:
Boblijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga iets van 30cm doneren, dus het gaat neit kort kort hoor, ik hou tot net bnoven m'n schouders over denk ik
Ja : West-Friesland ligt in Noord-Hollandquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:06 schreef D. het volgende:
[..]
West- en Oost Friesland liggen in verschillende provincies?
Kost mij bakken met geld ditquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
* Doedezemaar ziet weer een kwartje vallen
Oostfriesland is Duitsland toch?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja : West-Friesland ligt in Noord-Hollandwest Friesland ligt in Friesland, net als oost Friesland
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 31 december 2013 18:07 schreef Fred_B het volgende:
Het zal wel weer cultuurbarbarisme zijn, maar ik vind deze leuker dan November Rain.
Dat kan ik heel goed jaquote:
Zuinig op zijn, je ziet ze niet veel meerquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
* Doedezemaar ziet weer een kwartje vallen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:07 schreef Fred_B het volgende:
Het zal wel weer cultuurbarbarisme zijn, maar ik vind deze leuker dan November Rain.
Ik ook. November Rain is over the top kitsch, deze net nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:07 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind November Rain geen klap aan. Deze is een stuk beter.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:07 schreef Fred_B het volgende:
Dat ook ja, maar het oosten van Friesland heb je ook nogquote:
Ah dan is het vrij lang jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet zo grootmijn haar komt bijna in m'n broek nu
Enige goede aan November Rain is eigenlijk alleen de outroquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:07 schreef Fred_B het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |