is er eigenlijk iets bijzonders aan earth?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:33 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Zonde van je geld man. EAC wordt veel meer waard.
Vooral de marketing.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:34 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
is er eigenlijk iets bijzonders aan earth?
daar doe ik t voor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar ook het minen gaat volgens de 'flow van de aarde'. Of iets dergelijks.
ik kan helaas niet mijnenquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.earthcoin.biz/
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:39 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
quote:TIPS: -0.00000039
Ik win vanavond de loterij en ga TIPS dan pumpen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:42 schreef robin007bond het volgende:
MichaelScott, Toto, ik en trolletje gaan nog een leuk en rijk jaar krijgen.
Eerst worden we geridiculiseerd om onze aankoop, maar binnenkort aanbeden.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja neequote:Op dinsdag 31 december 2013 15:42 schreef robin007bond het volgende:
MichaelScott, Toto, ik en trolletje gaan nog een leuk en rijk jaar krijgen.
Eerst worden we geridiculiseerd om onze aankoop, maar binnenkort aanbeden.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:43 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik win vanavond de loterij en ga TIPS dan pumpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soort KPD/KEL constructie moeten we hebben. Alleen op uitnodiging.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:22 schreef kthxbye het volgende:
[..]
HHaha, sinds we het er gister over hadden hebben er al zo'n 5 zich gemeld
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]!
Welk enthousiasme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn 500 miljard TIPS_!!
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Nja. Dat is waar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:44 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Welk enthousiasme?
Doge haalde de 235+ (heel even) met 100 miljard coinsquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:44 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Welk enthousiasme?
We moeten ze gewoon uit gaan delen aan arme Afrikanen en Chinezen, 200 per persoon of zoiets.quote:
Heb het al besproken, gaat em niet worden. Het is ook nog maar de vraag of dit tijdelijke subforum wel mag blijven (!!!)quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:44 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Soort KPD/KEL constructie moeten we hebben. Alleen op uitnodiging.
Wat was de reden?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:46 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Heb het al besproken, gaat em niet worden. Het is ook nog maar de vraag of dit tijdelijke subforum wel mag blijven (!!!)
Waar kunnen we een petitite beginnen??!?
Moet Maxbet even uitleggen. Het is al slechts een tijdelijk forum, bovendien ziet hij geen reden om dit 'af te schermen'.quote:
Het afschermen lijkt me ook niet de bedoeling. Het is juist mooie reclame voor FOK!quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:15 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Moet Maxbet even uitleggen. Het is al slechts een tijdelijk forum, bovendien ziet hij geen reden om dit 'af te schermen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |