quote:Hey, I remember you. You send me catcoins too long))) Interested in QQC. Just tomorrow. Today is New Year) I gonna drink today)
Ik wel minimaal 20 keer per dagquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:25 schreef MichaelScott het volgende:
Ik denk toch dat hier wel zo'n 100 lurkers rondhangen als je naar de posts/views ratio kijkt. Er posten hier maar een paar mensen en die zullen denk ik niet 20 keer per dag deze reeks opzoeken.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn vriendin zei ook laatst:
"He, ik wist niet dat je 4 DOGE had vergokt!"
Ze schrok een beetje, maar ik had verteld dat het absoluut geen waarde had.
Vandaag niet, I gonna drink todayquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:25 schreef kthxbye het volgende:
Haha zo mooi, ik contact een dude waarmee ik eerder geruild heb op BitcoinTalk, hij is op zoek naar QQCoin om te kopen, en ik heb nog wat gemined eerder. Hij komt uit Rusland, en is weer heerlijk rolbevestigend bezig:
[..]
Waarom laat je het tabje niet gewoon open staan?quote:
Sorry. Lurkte pas paar dagen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:27 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap niet dat mensen gewoon kunnen lurken en niet posten, en ik voel me ook bekeken
Ik denk dat je je druk maakt om niks.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:25 schreef MichaelScott het volgende:
Ik denk toch dat hier wel zo'n 100 lurkers rondhangen als je naar de posts/views ratio kijkt. Er posten hier maar een paar mensen en die zullen denk ik niet 20 keer per dag deze reeks opzoeken.
EAC: 116480.00000000quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:26 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
voor hoeveel hebben jullie earth gekocht? zie dat ie gedaald is afgelopen dagen, ga er ook maar s een paar ruilen.
Oh zo bedoel je. Ja dan 1 keer per dag maarquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarom laat je het tabje niet gewoon open staan?
JA POTDOMMEquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:28 schreef robin007bond het volgende:
Ik zou ook echt de drang hebben om mee te posten. Het is hier zo gezellig.
Of je wacht tot het op Cryptsy komt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:29 schreef Spatieloos het volgende:
Damn ik moet over een kwartier weg. Okay ik verkoop de helft nu wel en hopen dat de andere helft morgen meer waard is.
Ik heb 0,08 BTC vergoktquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn vriendin zei ook laatst:
"He, ik wist niet dat je 4 DOGE had vergokt!"
Ze schrok een beetje, maar ik had verteld dat het absoluut geen waarde had.
Iemand is TIPS aan het doodmaken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:28 schreef robin007bond het volgende:
Ik zou ook echt de drang hebben om mee te posten. Het is hier zo gezellig.
gaat nu weer hard zie ik. ff snel mn doges omruilenquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
EAC: 116480.00000000
107k had ik voor 600 gekocht, de rest weet ik niet precies, maar dat is zo weinig, daar gaat het niet meer om.
Wow..quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bitzino. Je hebt gewoon totaal geen benul dat het 'zoveel' is
Dit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:33 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Zonde van je geld man. EAC wordt veel meer waard.
Max .12btc geloof ikquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow..
Maar heb je die slots ook gedaan net als ik? Bij mij is mijn 'top' dus echt nooit lager geweest dan mijn inzet. Had je wel wat gewonnen als je eerder was gestopt? Want dat idee heb ik namelijk bij Bitzino, dat je altijd wel hoger dan je inzet kan halen maar daarna niet moet doorspelen.
Ik geef je wel gelijk. Je ziet het als getalletje op een scherm en pas daarna besef je de waarde.
Veel plezierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |