quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:50 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
"zette zijn poot op het rotje."
Zware rotjes dit jaar als het je poot kost.
Je bent aan het rellen toch?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:09 schreef Waaghals het volgende:
Dit is een false flag, de overheid heeft deze kat opgeblazen om de publieke opinie nog meer te keren tegen het gebruik van vuurwerk. Zodat dit volgend jaar kan worden verboden.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bent aan het rellen toch?
Anders vergeet je alu-hoedje niet
Viel de gehaktbal slecht?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:27 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Dat roep ik ook altijd wanneer er weer zo'n kind dood is. Kinderen, de vervuilers en criminelen van de toekomst.
Ondertussen heb je met je vuile poten van dieren af te blijven. Dierenmishandelaars mag je van mij ter plekke afschieten.
Zo beter? Echt, volk wat niets geeft om dieren is net zo psychopathisch als volk wat niets geeft om mensen.![]()
wat denk je?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bent aan het rellen toch?
Anders vergeet je alu-hoedje niet
De manier waarop vind ik wel iets erger dan gemiddeld.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:02 schreef thom_05 het volgende:
Zielig voor de kat. Triest en tegelijk erg dat er zieke geesten rondlopen die zoiets doen. Echter is dit niet erger dan duizenden andere diertjes en of mensen die elke dag worden afgemaakt.
Ik neem aan dat je het hebt over het ondertekenen van de antivuurwerkpetitie?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:13 schreef Trebo het volgende:
Ik kan me gewoon echt NIET voorstellen dat je zoiets doet..![]()
Ben je voor mij het laagste soort wat er op deze wereld loopt.. laagste van het allerlaagste en dan nog 100x zo laag.
Getekend.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:08 schreef Molurus het volgende:
http://petities.nl/petitie/vuurwerkverbod
Voor wie een petitie zoekt om te tekenen.
Dat kan. Er zijn allerlei gradaties op de manier waarop maar naar mijn mening is niemand meer waard dan een ander.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:10 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
De manier waarop vind ik wel iets erger dan gemiddeld.
Ik vind de posts lezen leuker.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:26 schreef sp3c het volgende:
voor iemand die het niet boeiend vind loop je hier wel de deur plat zeg![]()
![]()
probeer ook eens wat toe te voegen
Ik heb het niet over iemand, ik heb het over de manier waarop. Doodgemarteld worden is erger dan sterven in je slaap, ook al ga je van allebei dood.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:21 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Dat kan. Er zijn allerlei gradaties op de manier waarop maar naar mijn mening is niemand meer waard dan een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |