quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
voordeel is dat baby's geen scherpe nageltjes en tandjes hebben
Nou ben ik een groot beoefenaar van zwarte humor, maar ik ben ook op een leeftijd dat het woord: "oma" een reële kortetermijnsvisie wordt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
voordeel is dat baby's geen scherpe nageltjes en tandjes hebben
Stel je aan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:51 schreef hobmosbel het volgende:
[..]
[..]
Nou ben ik een groot beoefenaar van zwarte humor, maar ik ben ook op een leeftijd dat het woord: "oma" een reële kortetermijnsvisie wordt.
Nu vond ik die kat sowieso al erg, maar van jouw opmerking wordt ik echt niet goed.
Nou,ik ben wel zo sociaal om een goede nieuwjaarswens te retourneren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:55 schreef Messina het volgende:
[..]
Kweek jij eens wat eelt op je kutlellen, zeg.
Fijn 2014
Maar hier zit geen opzet achter, dat is het verschil.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:16 schreef Tassendief het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)door_vuurwerk__.html
Ik weet dat er geen opzet achter zit maar dacht kan het wel even delen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar hier zit geen opzet achter, dat is het verschil.
Reken maar dat zijn baasje kapot is van verdriet.
Het is natuurlijk wel een behoorlijk domme actie. Wat dat betreft is dit incident eerder een argument tegen vuurwerk: onderschatting of veronachtzaming van de potentiële risico's.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar hier zit geen opzet achter, dat is het verschil.
Reken maar dat zijn baasje kapot is van verdriet.
Zeker. Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een behoorlijk domme actie. Wat dat betreft is dit incident eerder een argument tegen vuurwerk: onderschatting of veronachtzaming van de potentiële risico's.
"zette zijn poot op het rotje."quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:16 schreef Tassendief het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)door_vuurwerk__.html
Er worden hier geen namen of adressen gepost.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:40 schreef blackorwhite het volgende:
Weet iemand toevallig hoe de stoere boys uit Amstersfoort heten of waar er eens een keer een gesprekje met de heren gevoerd kan worden?
Dit, wie naam en toenaam van deze stoere jongens heeft kan mij een DM of PM sturen, ( lees je dit en waren je vriendjes hiervoor verantwoordelijk brengt een beloning je ongetwijfeld aan het praten, hier valt over te onderhandelen )quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:40 schreef blackorwhite het volgende:
Weet iemand toevallig hoe de stoere boys uit Amstersfoort heten of waar er eens een keer een gesprekje met de heren gevoerd kan worden?
Dat roep ik ook altijd wanneer er weer zo'n kind dood is. Kinderen, de vervuilers en criminelen van de toekomst.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:52 schreef Geelman het volgende:
Een dode kat en half Nederland staat op z'n kop. Leer even relativeren en neem nog een hapje van je rollade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |