Doodgereden worden door Asha.... Cowgirl style....nou DAT wens je Justin Bieber nog niet toequote:Op donderdag 2 januari 2014 19:44 schreef desiredbard het volgende:
Maar je bent nu bang voor alle vtouwen, niet alleen Asha ten Broeke?
Doodgaan aan marteling is juist een onnatuurlijke dood. Dat betekent dat iemand dood is gegaan door een extern element. Dood door toedoen van een ander. Daarom is het strafbaar om iemand dood te maken omdat....tadaaaaaaaa het als onnatuurlijk wordt beschouw. In dit geval marteling dus wat het onnatuurlijk maakt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:21 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dood is natuurlijk
Doodgaan aan marteling is helemaal niet onnatuurlijk, een lichaam houdt daar helameel niet van
En martelen is de mens ook niet vreemd...dus zo onnatuurlijk is het niet
en dan speciaal voor de Kat
Jij denkt dat dat kan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Blijkbaar maak jij een onderscheid in verschillende vormen van dierenleed, waarbij je zonder scrupules naar dierentuinen en circussen kan. Voor mij is dierenleed echter categorisch verkeerd, in elk geval dus. Dat noemen we consequent redeneren.
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat kan?
Wanneer is namelijk iets dierenleed?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:36 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar.
Volgens mij is dat voor iedereen verschillend.
Er zijn ook nog wel ergere dingen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:17 schreef terrorsjaak het volgende:
Dus wie pakt nu de dader? Social media en daardoor iemand uit de buurt of de politie die er achter komt?
Politie doet niet veel imo
Goeie zaak wel hoop dat die martelaar lekker zelf een cobra oid in zn kont gestopt krijgt
Jaja, maar wanneer is iets dierenleed dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:37 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee hoor.
Mensen die alles dierenleed vinden zijn jankerds c.q. vegetariërs...
Mensen die niets dierenleed vinden zijn sociopaten c.q. moordenaars...
Vertel mij eens, waar vind je dat wetsartikel?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:32 schreef sorcees het volgende:
Ik heb niets met dieren maar keur dit onvoorwaardelijk af.
Verder keur ik ook alle suggesties van de diverse rechter wannabees af.
De wet is hierin duidelijk:
De maximale gevangenisstraf voor het mishandelen of verwaarlozen van een dier is drie jaar of een maximale geldboete van ¤ 19.000.
quote:Nog een kat opgeblazen met vuurwerk in Amersfoort
Tijdens oud en nieuw blijkt een tweede kat te zijn gedood met vuurwerk in Amersfoort. Het dier was vastgebonden in een put en bestookt met zwaar vuurwerk in de wijk Vathorst.
Dat overleefde de kat niet, meldt de dierenambulance maandag. Het huisdier, genaamd Kattie, was al zoek sinds Oudejaarsdag.
"Ik was geschokt en verdrietig toen ik het nieuws hoorde," vertelt bazin Valerie Blok aan RTV Utrecht. "We zorgen sinds de zomer voor het beestje, nadat het zomaar bij ons kwam aanlopen. Het is zo'n lief beestje, dus we zijn behoorlijk aangeslagen."
Blok is radeloos: "We hebben geen idee wie onze kat zo toegetakeld heeft. Het is echt afschuwelijk dat iemand tot zoiets in staat is. We hopen dan ook dat de dader snel gepakt wordt."
Vorige week was er grote maatschappelijke verontwaardiging nadat poes Luna met een strijker in haar anus opgeblazen was in de wijk Schothorst in Amersfoort.
Ik wilde het net plaatsen ja. Schoftenquote:Op maandag 6 januari 2014 09:41 schreef DaMart het volgende:
Het is helaas niet bij één kat gebleven.
[..]
Echt, wat een laffe schoften wonen hier toch in NL.....quote:Op maandag 6 januari 2014 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
niet om het goed te praten, maar ik lees in het originele nieuwsbericht wel een soort van ander verhaal:quote:Op maandag 6 januari 2014 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ontgaat me eerlijk gezegd een beetje wat hier nu wordt voorgesteld. Het afsteken van 'zwaar vuurwerk' (wat dat ook precies moge zijn) door particulieren is toch al verboden?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:34 schreef remlof het volgende:
OM wil Europees verbod zwaar vuurwerk
Heel goed.
Was te merken in Antwerpen. Onder het mom van terreurdreiging 300 politieagenten de straat, uiteraard werd er enkel op vuurwerk gecontroleerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het ontgaat me eerlijk gezegd een beetje wat hier nu wordt voorgesteld. Het afsteken van 'zwaar vuurwerk' (wat dat ook precies moge zijn) door particulieren is toch al verboden?
Het probleem daar zit hem volgens mij meer in de controle / handhaving dan in de regels.
En zoals ik eerder al zei: controle en handhaving wordt een stuk eenvoudiger als gewoon alle vuurwerk voor particulieren wordt verboden.
* wijst nog even op de petitie *
http://petities.nl/petitie/vuurwerkverbod
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:38 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Vertel mij eens, waar vind je dat wetsartikel?
linkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |