Toch apart, de drang om mieren dood te trappen en te verzuipen. Hebben mieren ook niet om gevraagd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat kinderen gekkere dingen doen met vuurwerk dan zonder. Mieren verzuipen vind ik niet vergelijkbaar, ik trapte ze vroeger weleens dood voor de lol maar heb nooit een vertebraat mishandeld.
Eens, deze mensen zijn zich er ook van bewust en goed dat deze zich ook inzetten voor dit gedeelte. Ik hoop wel dat andere partijen dit ook gaan inzien en dat we dan ook werkelijk ergens komen. Dat er een verschil is tussen "zaak en "zaak".quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nou mijn post was bedoeld om te laten zien dat er wel degelijk mensen zijn die zich bewust zijn van de problematiek dat (ernstige) dierenmishandeling strafrechtelijk gewoon valt onder 'vernieling' en niks meer dan dat. Het zijn er alleen véél te weinig.
Ik vind het nogal een verschil of je als klaphark een bushokje in elkaar trapt, of een dier 'vernielt', maar de wetgever dus niet.
mieren zijn gewoon vervelend, zeker in de keukenquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:09 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Toch apart, de drang om mieren dood te trappen en te verzuipen. Hebben mieren ook niet om gevraagd.
Gewoon kinderachtig gedrag (daar ben je dan ook kind voor)...quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:09 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Toch apart, de drang om mieren dood te trappen en te verzuipen. Hebben mieren ook niet om gevraagd.
Eens, dit heb ik in een ander topic ook al aangegeven, strikt handhaven en no tolerance en hoge boetes bij overtredingen, volgens mij de oplossing voor de overlast, maar dit is wel Nederland hèquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Het lijkt me nuttiger om de al bestaande regels (enkel vuurwerk op oudjaarsdag en rond oud en nieuw) beter te handhaven.
Katten ook, vooral in de tuin..quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
mieren zijn gewoon vervelend, zeker in de keuken
...maar maar maar net wou je nog alle vuurwerk rücksichtslos verbieden. Ik ben in de warquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Eens, dit heb ik in een ander topic ook al aangegeven, strikt handhaven en no tolerance en hoge boetes bij overtredingen, volgens mij de oplossing voor de overlast, maar dit is wel Nederland hè
Daar heb je doosjes voor of een hondquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lekker op het sentiment spelen van de poesjes- en hondenliefhebbende Nederlander.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Vergeet Dion en zijn dierenpolitie niet.
Klopt. Bushokje is een stuk duurder.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een verschil of je als klaphark een bushokje in elkaar trapt, of een dier 'vernielt', maar de wetgever dus niet.
nooit last van gehad, af en toe zag ik er 1 rondscharrelen maar die was al weg voor ik de deur open had maar atm heb ik geen tuinquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Katten ook, vooral in de tuin..![]()
Jij had vanaf het begin dat je hier was moeten trollen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lekker op het sentiment spelen van de poesjes- en hondenliefhebbende Nederlander.
Ondertussen massaal kippen met machines afmaken.
Rara wat klopt er niet.
Van onze katjes blijf je af!!11quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lijkt mij handiger om gewoon katten te verbieden.
afwasmiddel bij deuren en ramen en openingen enzo, dat werkt als een soort onzichtbare muurquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:11 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Daar heb je doosjes voor of een hond
Ja, maar ik lokte de mieren uit door water in die hollen te doen en ze gingen dan allemaal in paniek naar buiten. Sneu eigenlijk, is ook een thuis voor die beestjes.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Klopt, dat is nu realisme en het verschil tussen ideale omstandigheden en haalbare omstandigheden!quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:11 schreef Luigi het volgende:
[..]
...maar maar maar net wou je nog alle vuurwerk rücksichtslos verbieden. Ik ben in de war.
Genoeg protesten tegen de bio-industrie hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:06 schreef Friek_ het volgende:
Massale verontwaardiging, maar over de bio-industrie hoor je mensen nooit klagen. Dat noemen we PVV-mentaliteit.
Strijkers werken wel aardig, hoorde ik laatst!quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
nooit last van gehad, af en toe zag ik er 1 rondscharrelen maar die was al weg voor ik de deur open had maar atm heb ik geen tuin
die monsters die soms op het dak tegen elkaar gaan lopen schreeuwen zou ik wel neer kunnen schieten denk ik maar dat vind ik ook zo onaardig
De bio-industrie is lekker, katten niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:06 schreef Friek_ het volgende:
Massale verontwaardiging, maar over de bio-industrie hoor je mensen nooit klagen. Dat noemen we PVV-mentaliteit.
ik moest een beetje lachenquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
Strijkers werken wel aardig, hoorde ik laatst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |