Daarvan heb ik het idee dat mensen het ineens 'hip' vinden om het mooi te vindenquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ramses Shaffywat die flinkte met zijn dood
Niet eens T2000 waardig imhoquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Earth Song zijn hoogste notering is is trouwens ook bespottelijk
quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:52 schreef Dagoduck het volgende:
Doe mij de 2004 versie van deze maar. >> Gitaren.
En ook echt in de stemweek doodgaan, hé?quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ramses Shaffywat die flinkte met zijn dood
Ik heb ook niets met Shaffy, maar krijg sims het idee dat ik van een berg gegooid wordt als ik het zegquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:52 schreef D. het volgende:
[..]
Daarvan heb ik het idee dat mensen het ineens 'hip' vinden om het mooi te vinden
Ik kan er niets mee
Lekker manquote:
Slaat inderdaad nergens op. Zou toch echt een nummer uit de jaren 80 moeten zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Earth Song zijn hoogste notering is is trouwens ook bespottelijk
Show Must Go On gemist?quote:
Ja was wel rond die tijdquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En ook echt in de stemweek doodgaan, hé?
Dat zijn die 'hipsters', niets van aantrekkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met Shaffy, maar krijg sims het idee dat ik van een berg gegooid wordt als ik het zeg
Pinoquote:
Zelfde met Brel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:53 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zijn die 'hipsters', niets van aantrekken
Hij heeft Thriller verkrachtquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schiffers..heb niet veel van m gehoord want hij zat op de kutste uren, maar wat een verademing tov een hoop andere dj's. Beheerst het kunst van de T2000 presenteren als geen ander.
Kut voor jequote:
Wel een mindere Radiohead, net na de break erna komt een mooiequote:Op dinsdag 31 december 2013 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
2x COldplay het komende uur, maar ook Bob Marley en Radiohead
hey Diaanquote:
Karma police is wel een van mijn favorieten hoor. Na No Surprise en All I need... bij die laatste kreeg ik kippenvel en tranen in mijn ogen toen ik ze live in het Westerpark zag.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een mindere Radiohead, net na de break erna komt een mooie
Dat is mooi voor jequote:Op dinsdag 31 december 2013 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut voor je
Ik was om 6 uur weer op
Populair onder jongeren ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik de lijst zo zie krijg ik het idee dat Racoon ook dood is. Waarom staan die gasten er zo vaak en zo hoog in?
Street Spirit, Idioteque en Living In a Glasshouse hier. Karma Police vind ik alleen het einde echt tof vanquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Karma police is wel een van mijn favorieten hoor. Na No Surprise en All I need... bij die laatste kreeg ik kippenvel en tranen in mijn ogen toen ik ze live in het Westerpark zag.
Para.. Para.. Paradise...quote:
Als hij dan maar van Thriller afblijft, maar verder ook een prima dj.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schiffers..heb niet veel van m gehoord want hij zat op de kutste uren, maar wat een verademing tov een hoop andere dj's. Beheerst het kunst van de T2000 presenteren als geen ander.
mja idd. Wanneer voeren ze nou eens in dat liedjes 3 jaar of ouder moeten zijn om er op te mogen stemmen, dan vergeet je 3/4 van die nummers, omdat ze eigenlijk helemaal niet zo goed zijn.quote:
Ik dacht even dat je het over deze had:quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:58 schreef FritsFlits het volgende:
Een van de beste van Coldplay volgend uur: Yellow
die is idd wel te pruimen. Paradise daarentegen...quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:58 schreef FritsFlits het volgende:
Een van de beste van Coldplay volgend uur: Yellow
Oohjaaquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Para.. Para.. Paradise...
Ook wel te horen als: Parrot Dies
Radio2? Nooit vrees ik.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mja idd. Wanneer voeren ze nou eens in dat liedjes 3 jaar of ouder moeten zijn om er op te mogen stemmen, dan vergeet je 3/4 van die nummers, omdat ze eigenlijk helemaal niet zo goed zijn.
Caught in a trapquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:57 schreef essnhills het volgende:
153 Elvis Presley - Suspicious Minds
quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:59 schreef Dagoduck het volgende:
Is wel weer mooi geweest, veel plezier
Dat nummer vond ik wel leuk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:58 schreef FritsFlits het volgende:
Racoon is ook flink geplugged bij SR met hun themesong
quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:57 schreef essnhills het volgende:
153 Elvis Presley - Suspicious Minds
Ohhhh.. die is wel leukquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Caught in a trap
I can't walk out
because I love you too much babyyyy
ik weet het. Ik heb ook niet gestemd dit jaar, er staat teveel in de lijst tegenwoordig waardoor ik er niet meer zoveel aan vindquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]![]()
die ken je wel, een van de beste
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]![]()
die ken je wel, een van de beste
Ik ben van 'de oudere nummers'quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Karma police is wel een van mijn favorieten hoor. Na No Surprise en All I need... bij die laatste kreeg ik kippenvel en tranen in mijn ogen toen ik ze live in het Westerpark zag.
quote:
Pablo Honeyquote:
Volgens mij gaat stokje ook de lucht inquote:
Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind er nog genoeg in staan om te luisteren...quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik weet het. Ik heb ook niet gestemd dit jaar, er staat teveel in de lijst tegenwoordig waardoor ik er niet meer zoveel aan vind
Teksten helpen dus.quote:
Die zou je kapot slaan met de karaokeset van Joke en daarna in een haard van Dru gooienquote:
Absoluutquote:
Ik ook wel een beetje eigenlijk, maar All I Need komt door de herinnering. Was toen ook zwanger, hormonen....quote:
En daarna lekker de pilsjes van oom Joop opzuipenquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die zou je kapot slaan met de karaokeset van Joke en daarna in een haard van Dru gooien
En het bewijs is geleverd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Dat zei ik gister toch al
Wordt lastig bij Tubular Bellsquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Dat zei ik gister toch al
Wordt het druk?quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:03 schreef essnhills het volgende:
Lekker naar vrienden toe![]()
Maar eerst straks werken, met z'n 2en in het hele restaurant
1 Street Spiritquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje eigenlijk, maar All I Need komt door de herinnering. Was toen ook zwanger, hormonen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |