mja idd. Wanneer voeren ze nou eens in dat liedjes 3 jaar of ouder moeten zijn om er op te mogen stemmen, dan vergeet je 3/4 van die nummers, omdat ze eigenlijk helemaal niet zo goed zijn.quote:
Ik dacht even dat je het over deze had:quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:58 schreef FritsFlits het volgende:
Een van de beste van Coldplay volgend uur: Yellow
die is idd wel te pruimen. Paradise daarentegen...quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:58 schreef FritsFlits het volgende:
Een van de beste van Coldplay volgend uur: Yellow
Oohjaaquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Para.. Para.. Paradise...
Ook wel te horen als: Parrot Dies
Radio2? Nooit vrees ik.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mja idd. Wanneer voeren ze nou eens in dat liedjes 3 jaar of ouder moeten zijn om er op te mogen stemmen, dan vergeet je 3/4 van die nummers, omdat ze eigenlijk helemaal niet zo goed zijn.
Caught in a trapquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:57 schreef essnhills het volgende:
153 Elvis Presley - Suspicious Minds
quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:59 schreef Dagoduck het volgende:
Is wel weer mooi geweest, veel plezier
Dat nummer vond ik wel leuk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:58 schreef FritsFlits het volgende:
Racoon is ook flink geplugged bij SR met hun themesong
quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:57 schreef essnhills het volgende:
153 Elvis Presley - Suspicious Minds
Ohhhh.. die is wel leukquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Caught in a trap
I can't walk out
because I love you too much babyyyy
ik weet het. Ik heb ook niet gestemd dit jaar, er staat teveel in de lijst tegenwoordig waardoor ik er niet meer zoveel aan vindquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]![]()
die ken je wel, een van de beste
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]![]()
die ken je wel, een van de beste
Ik ben van 'de oudere nummers'quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Karma police is wel een van mijn favorieten hoor. Na No Surprise en All I need... bij die laatste kreeg ik kippenvel en tranen in mijn ogen toen ik ze live in het Westerpark zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |