Ik heb ook niets met Shaffy, maar krijg sims het idee dat ik van een berg gegooid wordt als ik het zegquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:52 schreef D. het volgende:
[..]
Daarvan heb ik het idee dat mensen het ineens 'hip' vinden om het mooi te vinden
Ik kan er niets mee
Lekker manquote:
Slaat inderdaad nergens op. Zou toch echt een nummer uit de jaren 80 moeten zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Earth Song zijn hoogste notering is is trouwens ook bespottelijk
Show Must Go On gemist?quote:
Ja was wel rond die tijdquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En ook echt in de stemweek doodgaan, hé?
Dat zijn die 'hipsters', niets van aantrekkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met Shaffy, maar krijg sims het idee dat ik van een berg gegooid wordt als ik het zeg
Pinoquote:
Zelfde met Brel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:53 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zijn die 'hipsters', niets van aantrekken
Hij heeft Thriller verkrachtquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schiffers..heb niet veel van m gehoord want hij zat op de kutste uren, maar wat een verademing tov een hoop andere dj's. Beheerst het kunst van de T2000 presenteren als geen ander.
Kut voor jequote:
Wel een mindere Radiohead, net na de break erna komt een mooiequote:Op dinsdag 31 december 2013 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
2x COldplay het komende uur, maar ook Bob Marley en Radiohead
hey Diaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |