Toffe platenspeler ook!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:06 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
Moeilijk te zien door donker maar donkergroen vinyl.
Thnx.quote:
Prijs/kwaliteit verhouding van het ding is echt prima!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:20 schreef Operc het volgende:
[..]
Hoewel ik op dit moment geen nieuwe ga aanschaffen: Hoe bevalt hij?
ik vind dat wel vet met die snaar zo bloot.. ziet er lekker machine-achtig uitquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Klinkt hij tof?
Oerlelijk design wel, sorry.
Ja dat wel. Maar dat rode plateau...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:23 schreef Casiotone het volgende:
[..]
ik vind dat wel vet met die snaar zo bloot.. ziet er lekker machine-achtig uit
Die Linn is niet van DrNick hoor, die heeft een Pro-jectquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:17 schreef Luigi het volgende:
Oooooh is het weer platenspeler pimp tijd?. Like!
[ afbeelding ]
Mijn TD166 toen -ie net schoongemaakt, gepimpt en gefinetuned was..
Als je 'm verkoopt voor een mooi prijsje dan laat het wetenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Prijs/kwaliteit verhouding van het ding is echt prima!
Goed dus, hoewel ik halverwege dit jaar wel eens een stapje omhoog wil.
Dat maakt hem juist tof vind ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar dat rode plateau...
Ziet er zeker goed uit ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:46 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marlux MX-66
[ afbeelding ]
En mijn 4 speakers.![]()
Voor 'n kutstudentje aardige opstelling
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:46 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marlux MX-66
[ afbeelding ]
En mijn 4 speakers.![]()
Voor 'n kutstudentje aardige opstelling
Mijn vader heeft die draaitafel ook. Ik had eerst Thorens TD166 Mk II staan, maar dat ding beviel me niet. Ontzettend gevoelige draaitafel, manueel (brrrrr) en ik vond de (niet gepimpte) versie die ik had niet zo mooi. Voor 50 euroquote:
4x JBL E80quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:50 schreef DrNick het volgende:
Oh, wat voor luidsprekers hebben jullie?
* DrNick mompelt iets over zijn Logitech-setje
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:55 schreef Amoeba het volgende:
Als je ooit een mongool met 2 speakers zo groot als hemzelf in de trein van Alkmaar naar Eindhoven hebt gezien: dat was ik.
Die ben ik in Etten-Leur (ik woon in Eindhoven) op gaan halen. In mijn Tigra passen die twee speakers prima.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:59 schreef DrNick het volgende:
Oh, hoe heb je de andere twee gedaan dan? Of horen die er niet bij?
Lees mijn edit hierboven, maar 150 euro.quote:
Wat wegen die dingen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die ben ik in Etten-Leur (ik woon in Eindhoven) op gaan halen. In mijn Tigra passen die twee speakers prima.
Ik was voor Autoreset (bijbaantje, geniaal) aan het rijden in Noord-Holland, had net een rit Eindhoven - Haarlem, Amsterdam - Almere afgerond, en was daarna direct in de trein naar Alkmaar gesprongen. Daar ff de bus in, ik bij die mensen langs, afrekenen, hij knalt die speakers in z'n Dodge RAM en zet mij en die dingen op het station af. Ik zet die dingen met veel moeite in de trein, deken erover, zo 2 stoelen ingepikt. Beetje comfortabel gaan liggen tot de spoortunnel van Best, daarna die speakers naar de deur slepen en dan op het perron wachten tot Jordy met z'n veels te dikke Volvo XC60 mij met die speakers naar huis zou brengen.
Perfect plan
En omdat ik die terugreis gewoon mag declareren was het zo goed als betaald in de trein zitten
[..]
Lees mijn edit hierboven, maar 150 euro.
Het is gewoon een beetje afwachten tot dat wat je wil tegen een leuke prijs op Marktplaats verschijnt. Zeker op die Marlux heb ik een tijdje zitten loeren. Zo'n vent in Overijssel wilde er 200 voor hebben.
En waar ik dat kreng nu heb gescoord, Meijel, dat is echt 15km van mijn ouderlijk huis.
Zeelandquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:08 schreef Amoeba het volgende:
Als je het geld hebt is het zeker de investering waard om een set dikke speakers te halen met een mooie versterker.
Woon je in Eindhoven?
Zonde, anders had ik je gaarne geïnviteerd voor een goeie bak koffie met een mooie LP.quote:
Als er eens een meet in de buurt is; en thee graagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zonde, anders had ik je gaarne geïnviteerd voor een goeie bak koffie met een mooie LP.
Kreng weegt 10 kilo. Die speakers 19 per stuk en mijn versterker zal ook wel 10 kilo zijn.
Theequote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als er eens een meet in de buurt is; en thee graag
quote:
Haten op bierquote:
quote:
Iets van NAD?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]wat moeten we nu met jou.
De volgende upgrade moet die versterker worden. Ik heb alleen nog niks op het oog wat beter is dan dit ding.
Marlux versterker misschien?
Marantz?
Een nóg dikkere Denon?
Is goedquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ga jij maar wat slootwater drinken, neem ik thee.
Wat voor denon heb je ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]wat moeten we nu met jou.
De volgende upgrade moet die versterker worden. Ik heb alleen nog niks op het oog wat beter is dan dit ding.
Marlux versterker misschien?
Marantz?
Een nóg dikkere Denon?
PMA-700Vquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wat voor denon heb je ?
Dali Ikon 5quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:50 schreef DrNick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Platenspeler een Thorens TD145SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Versterker een ouwe Denon PMA 860. Klinkt prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
Marantz G5 speakers.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:50 schreef DrNick het volgende:
* DrNick mompelt iets over zijn Logitech-setje![]()
Hoor de pro eens met zijn logitech setje.quote:
Buiten dat, NAD is wel leuk spul. Er staat hier een C 720 BEE aan een paar Dali Ikon 6's🐙![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dali Ikon 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Platenspeler een Thorens TD145SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Versterker een ouwe Denon PMA 860. Klinkt prima.Mooie draaitafel die Thorens, maar ik ben er echt helemaal klaar mee. Had altijd gezeik met dat ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marlux
Die versterker van je wil ik wel eens testen.![]()
![]()
Ik heb een NAD PP2i, en het spul beneden is ook allemaal NAD.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoor de pro eens met zijn logitech setje.
Buiten dat, NAD is wel leuk spul. Er staat hier een C 720 BEE aan een paar Dali Ikon 6's![]()
Ik heb wel zo'n custom made versterkerdie aan/uit schakelaar haperde steeds, dus na 3x dat ding schoonmaken heeft m'n vader er achter een stukje uitgeslepen en die schakelaar overbrugd om er zo'n contactdoos schakelaar tegenaan te zetten.
Zelfde principe, werkt uitstekend.![]()
![]()
Ja, en je kan er zilveren kabels aan hangen gesmeed door elfjes bij maanlicht (whehe) maar feit blijft dat je voorversterkertje een x-aantal keer duurder is dan je speakertjesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb een NAD PP2i, en het spul beneden is ook allemaal NAD.Ik snap nog steeds je prioriteiten niet
🐙![]()
Zo ziet het er hier nu uit![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een beetje aan het klussen in de kamer er naast dus er staat tijdelijk een hoop meuk in de weg en het is wat stoffig. Ach ja, leuk zoekplaatje wel zo.🐙![]()
x=0.8quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, en je kan er zilveren kabels aan hangen gesmeed door elfjes bij maanlicht (whehe) maar feit blijft dat je voorversterkertje een x-aantal keer duurder is dan je speakertjesIk snap nog steeds je prioriteiten niet
En ik had een voorversterker nodig, en deze was goed las ik. Daarnaast zou ik anders eerst een goedkopere kopen om vervolgens een betere te kopen. Nu heb ik gelijk een goede![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
Zo ziet het er hier nu uit![]()
![]()
Tegels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een beetje aan het klussen in de kamer er naast dus er staat tijdelijk een hoop meuk in de weg en het is wat stoffig. Ach ja, leuk zoekplaatje wel zo.![]()
Wat doet dat?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Zwevend laminaat + zuilluidsprekers op spikes = kut.![]()
Je spikes in piepschuim zettenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Zwevend laminaat + zuilluidsprekers op spikes = kut.Gaten maken!quote:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:46 schreef Amoeba het volgende:
VOX gitaarversterker.
Wat voor gitaar heb je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
"In theorie" zou het ook voor wat strakker geluid zorgen. Maar er zijn zoveel dingen die dat doen. Ach, ik had stoeptegels in de buurt, en de speakers kwamen met spikes, het staat stabiel. Boeie. Het wiebelt nu wat minder dan als je de spikes bijvoorbeeld op muntstukjes parkeert. Dat laminaat geeft een beetje mee.quote:🐙![]()
Modieus is andersquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"In theorie" zou het ook voor wat strakker geluid zorgen. Maar er zijn zoveel dingen die dat doen. Ach, ik had stoeptegels in de buurt, en de speakers kwamen met spikes, het staat stabiel. Boeie. Het wiebelt nu wat minder dan als je de spikes bijvoorbeeld op muntstukjes parkeert. Dat laminaat geeft een beetje mee.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Ik zou ook best gitaar willen spelen, alleen te veel moeite enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo zwaar zijn plectrums niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zou ook best gitaar willen spelen, alleen te veel moeite enzo🐙![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Nice. Mijn eerste en enige gitaar is een Stratocaster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vintage V6![]()
![]()
Iemand hier die toevallig weet of Ilse Delange World of Hurt op rood vinyl ergens op tv is genoemd?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik kijk nooit tvquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand hier die toevallig weet of Ilse Delange World of Hurt op rood vinyl ergens op tv is genoemd?![]()
![]()
Geen flauw idee, maar vanwaar de vraag? Verkoop je er veel van?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand hier die toevallig weet of Ilse Delange World of Hurt op rood vinyl ergens op tv is genoemd?![]()
Bij CD's kun je ze nog inzetten als onderzetter, bij vinyl is dat een lastigere smoes.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:54 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heb ik deze zooi op vinyl.![]()
![]()
Dat is een geldig excuus om een grotere pul te kopen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:16 schreef Operc het volgende:
[..]
Bij CD's kun je ze nog inzetten als onderzetter, bij vinyl is dat een lastigere smoes.🐙![]()
![]()
ik red me nog prima met een sansui setje en speakers van de aldi
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Zit nu met een dude te whatsappen over 2 JBL E100 speakers. Maar daarna moet ik er nog 2 vinden wil ik 4 dezelfde hebben.
Inruil met E80's, en uiteraard bijleggen van mijn kant. Hij wil 150 geven voor die speakers, meh.![]()
Bestelling van Who's Your Daddy binnen met 600 beschermhoezen en 50 binnenhoezen.
Best een zwaar pakketje!
Ik heb igg wat te doen
JA!![]()
Ik had net nog The Mars Volta en The Prodigy die jij gekocht heb in mijn handenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:30 schreef Rensjebree het volgende:
Bestelling van Who's Your Daddy binnen met 600 beschermhoezen en 50 binnenhoezen.
Best een zwaar pakketje!
Ik heb igg wat te doen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zijn er nog mensen die interesse hebben in deze LP?
Heb er 5 met hoes schade (bovenkant gescheurd doordat lp er tegenaan is gekomen), vinyl is gewoon in orde... dus die mogen voor een zacht prijsje weg... PM of DM voor info..Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Coooolquote:"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
2 KRK's Rokit 6's (actief uiteraard) naast de Macquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:50 schreef DrNick het volgende:
2 Magnatjes naast de Technics SL 1210's met Pioneer DJM 909
2 Scandyna speakers - van vriendin, ik hou er niet van - (aan Harman Kardon AVR-140)![]()
Creative I-Trigue 3000 computerspeakers, had eerste de I-Trigue 3330 maar een van die speakers/standaardjes was stuk. Voor mijn gevoel had die 3330 ook wel een beter geluid.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Precies. Heb bijna een akkoord met zo'n Belg om 2 andere over te nemen. Moet dan wel de frontjes gaan repareren, dwz die plugjes om ze in de kast te steken zijn afgebroken, dus van hout nieuwe cilindertjes maken en die lijmen, dan heb ik 4x JBL E100 binnen een week. En dan ben ik ook wel tevreden met het vlaggenschip van de Northridge serie.quote:![]()
![]()
Hmm, ik wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:21 schreef Elvander het volgende:
Ik houd niet van die frontjes.
Het beeld van die woofers en tweeters vind ik veel mooier.
Heb trouwens die 2 E100's laten staan. Zwaar beschadigd en er dan nog 300 voor vragen. Dan maar 80km voor niks gereden.![]()
Geduldquote:Op maandag 27 januari 2014 10:30 schreef Elvander het volgende:
Altijd fijn dat soort verkopers
Met wat geduld komt er vast wel weer wat moois langs.![]()
![]()
Same. Logitech Z2100.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:50 schreef DrNick het volgende:
* DrNick mompelt iets over zijn Logitech-setjeIk weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Afgelopen zaterdag de eerste aankoop van het jaar gedaan (uiteraard bij de lokale platenboer![]()
)
Porcupine Tree - Stupid Dream 2LP![]()
![]()
geniaal album, staat nu ook weer op
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
PTquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:24 schreef Timo20 het volgende:
Afgelopen zaterdag de eerste aankoop van het jaar gedaan (uiteraard bij de lokale platenboer![]()
)
[ afbeelding ]
Porcupine Tree - Stupid Dream 2LP![]()
![]()
geniaal album, staat nu ook weer op
🐙![]()
quote:m`n collectie bestaat van hun bestaat nu uit 4 platen: In Absentia, Fear of a Blank Planet, The Incident en Stupid Dream. Welke is next??
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Ik heb die ook gisteren gekocht.quote:
Ik zou Deadwing willen zeggen maar die is niet meer regulier te krijgen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]m`n collectie bestaat van hun bestaat nu uit 4 platen: In Absentia, Fear of a Blank Planet, The Incident en Stupid Dream. Welke is next??
Zelf zou ik nu dan Signify aanraden.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Forum Opties Forumhop: Hop naar: