Je spikes in piepschuim zettenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Zwevend laminaat + zuilluidsprekers op spikes = kut.
Gaten maken!quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:46 schreef Amoeba het volgende:
VOX gitaarversterker.
Wat voor gitaar heb je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
"In theorie" zou het ook voor wat strakker geluid zorgen. Maar er zijn zoveel dingen die dat doen. Ach, ik had stoeptegels in de buurt, en de speakers kwamen met spikes, het staat stabiel. Boeie. Het wiebelt nu wat minder dan als je de spikes bijvoorbeeld op muntstukjes parkeert. Dat laminaat geeft een beetje mee.quote:
Modieus is andersquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"In theorie" zou het ook voor wat strakker geluid zorgen. Maar er zijn zoveel dingen die dat doen. Ach, ik had stoeptegels in de buurt, en de speakers kwamen met spikes, het staat stabiel. Boeie. Het wiebelt nu wat minder dan als je de spikes bijvoorbeeld op muntstukjes parkeert. Dat laminaat geeft een beetje mee.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Ik zou ook best gitaar willen spelen, alleen te veel moeite enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo zwaar zijn plectrums niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zou ook best gitaar willen spelen, alleen te veel moeite enzo
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Nice. Mijn eerste en enige gitaar is een Stratocaster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vintage V6![]()
Ik kijk nooit tvquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand hier die toevallig weet of Ilse Delange World of Hurt op rood vinyl ergens op tv is genoemd?
Geen flauw idee, maar vanwaar de vraag? Verkoop je er veel van?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand hier die toevallig weet of Ilse Delange World of Hurt op rood vinyl ergens op tv is genoemd?
Bij CD's kun je ze nog inzetten als onderzetter, bij vinyl is dat een lastigere smoes.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:54 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heb ik deze zooi op vinyl.
Dat is een geldig excuus om een grotere pul te kopen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:16 schreef Operc het volgende:
[..]
Bij CD's kun je ze nog inzetten als onderzetter, bij vinyl is dat een lastigere smoes.
Ik had net nog The Mars Volta en The Prodigy die jij gekocht heb in mijn handenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:30 schreef Rensjebree het volgende:
Bestelling van Who's Your Daddy binnen met 600 beschermhoezen en 50 binnenhoezen.
Best een zwaar pakketje!
Ik heb igg wat te doen
Coooolquote:
2 KRK's Rokit 6's (actief uiteraard) naast de Macquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:50 schreef DrNick het volgende:
Oh, wat voor luidsprekers hebben jullie?
* DrNick mompelt iets over zijn Logitech-setje
Precies. Heb bijna een akkoord met zo'n Belg om 2 andere over te nemen. Moet dan wel de frontjes gaan repareren, dwz die plugjes om ze in de kast te steken zijn afgebroken, dus van hout nieuwe cilindertjes maken en die lijmen, dan heb ik 4x JBL E100 binnen een week. En dan ben ik ook wel tevreden met het vlaggenschip van de Northridge serie.quote:
Hmm, ik wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:21 schreef Elvander het volgende:
Ik houd niet van die frontjes.
Het beeld van die woofers en tweeters vind ik veel mooier.
Geduldquote:Op maandag 27 januari 2014 10:30 schreef Elvander het volgende:
Altijd fijn dat soort verkopers
Met wat geduld komt er vast wel weer wat moois langs.
Same. Logitech Z2100.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:50 schreef DrNick het volgende:
Oh, wat voor luidsprekers hebben jullie?
* DrNick mompelt iets over zijn Logitech-setje
PTquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:24 schreef Timo20 het volgende:
Afgelopen zaterdag de eerste aankoop van het jaar gedaan (uiteraard bij de lokale platenboer![]()
)
[ afbeelding ]
Porcupine Tree - Stupid Dream 2LP![]()
![]()
geniaal album, staat nu ook weer op
quote:
Ik heb die ook gisteren gekocht.quote:
Ik zou Deadwing willen zeggen maar die is niet meer regulier te krijgen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]m`n collectie bestaat van hun bestaat nu uit 4 platen: In Absentia, Fear of a Blank Planet, The Incident en Stupid Dream. Welke is next??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |