Haha, klopt. Mooi dubbelalbum, en geld heb ik (zeker voor een studentquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:03 schreef Bassen het volgende:
[..]
Ok, nou goede meerwaarde dus!
Ps, Dacht even een foto te maken van mijn muziek kamer, nou wat een bagger foto. Moet de volgende keer maar even de dSLR erbij hebben.
[ afbeelding ]
Achter het andere deurtje staat het ook vol, evenals in de gang.
Veel Zappa! Cool, heb van het jaar een lading platen verkocht van hem via Discogs. Heel veel liefhebbers daar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:03 schreef Bassen het volgende:
[..]
Ok, nou goede meerwaarde dus!
Ps, Dacht even een foto te maken van mijn muziek kamer, nou wat een bagger foto. Moet de volgende keer maar even de dSLR erbij hebben.
[ afbeelding ]
Achter het andere deurtje staat het ook vol, evenals in de gang.
Ja Zappa verkoopt volgens mij altijd wel. Heb nu bijna alle reguliere albums van Zappa, Mothers en Flo en Eddie. Je kan het op de foto niet zien, maar heb nog veel meer van Red Hot Chili Peppers.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:11 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Veel Zappa! Cool, heb van het jaar een lading platen verkocht van hem via Discogs. Heel veel liefhebbers daar.
Nou..dat laatste bedoelde ik eigenlijk meer. Ik verwoorde het een beetje dom. Mijn fout sorry.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:27 schreef PimD het volgende:
Hoezo 'reproductie'? Dit is toch een LP die pas in 2013 is uitgekomen, dus geen reissue van een oudere release? Hoewel er, de Doors kennende, vast al meerdere nummers zijn uitgekomen op een van de tientallen boxen, deluxe editions, Bright Midnight cd's etc
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
Gisteren binnengekomen na een lange tijd wachten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nummers van de soundtracks van Howl's Moving Castle, Spirited Away, Princess Mononoke, My Neighbours the Yamadas en The Cat Returns
Mooiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
Gisteren binnengekomen na een lange tijd wachten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nummers van de soundtracks van Howl's Moving Castle, Spirited Away, Princess Mononoke, My Neighbours the Yamadas en The Cat Returns
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:03 schreef Luigi het volgende:
Ok, roept u maar. Leuke vinyl winkels in Londen (centrum) die ik niet mag missen (smaak 60s-70s rock oldies, jazz, 90s alternatief). Vooral in Soho denk ik? Tips?
Rough Trade East, daar haal ik meestal mijn platen. Die hebben echt een sterk aanbod in 60's-70's rock en 90's alternative (bv. ook heel veel lo-fi). Aanbod van jazz is echter wel matigjes. Electronica daarentegen weer vrij goed.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:03 schreef Luigi het volgende:
Ok, roept u maar. Leuke vinyl winkels in Londen (centrum) die ik niet mag missen (smaak 60s-70s rock oldies, jazz, 90s alternatief). Vooral in Soho denk ik? Tips?
Haha klopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat deze Camden toch eerder verwijst naar het district in Londen..
Maar ook redelijk aan de prijs, had afgelopen zomer 2 leuke zaakjes daar gevonden op de markt maar weinig speciaal spul (voor mij dan) en hetgeen wat ze hadden was behoorlijk prijzig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Camden heb je vrij veel tweedehands platen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |