quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:37 schreef matthijst het volgende:
Jaja, de daily show was geen flop, het lag aan de kijkers....
Inderdaad, jammer. Gister was ook wel ok, maar meer wat anders.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat met Fleur Agema was een topshow. De rest is tot nu toe vrij matig.
Ik helemaal niet, gek genoeg. Iemand die allang als een leugenaar is ontmaskerd, hoef ik niet nog eens uitgebreid aan het woord te horen. Ik hoor liever mensen die iets interessants hebben te vertellen.quote:
Daar zijn er dit jaar maar weinig van, of ben jij van de categorie Marco Borsatoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik helemaal niet, gek genoeg. Iemand die allang als een leugenaar is ontmaskerd, hoef ik niet nog eens uitgebreid aan het woord te horen. Ik hoor liever mensen die iets interessants hebben te vertellen.
Zijn vijf jaar waren wel het interessantst.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik helemaal niet, gek genoeg. Iemand die allang als een leugenaar is ontmaskerd, hoef ik niet nog eens uitgebreid aan het woord te horen. Ik hoor liever mensen die iets interessants hebben te vertellen.
Klopt, 1 van de weinige "herintreders" die niet op z'n oude niveau komt. Hopelijk worden daar ook vragen over gesteld.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zijn vijf jaar waren wel het interessantst.
Brrrr nee... ik vind dat Borsato veel te veel aandacht krijgt. Als -ie een nieuwe cd uit heeft, is er geen ontkomen aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:46 schreef danos het volgende:
[..]
Daar zijn er dit jaar maar weinig van, of ben jij van de categorie Marco Borsato
Dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zijn vijf jaar waren wel het interessantst.
Idem, al was die er eigenlijk al tijdens de eerste oudejaarsconference. Wat een drama was dat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:
Ik heb in de afgelopen vijf jaar op een of andere manier een enorme antipathie tegen JJvdW gekregen.
Inderdaad, als ie nou nog eens echt een handicap had dan was het nog grappig. Maar je moet aanvoelen wanneer een typetje ver over de houdbaarheidsdatum is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idem, al was die er eigenlijk al tijdens de eerste oudejaarsconference. Wat een drama was dat.
best leuk?quote:
Vind ik toch niet, Boogy lacht het je wat teveel weg.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Op de 1 of andere manier komt Boogie toch een stuk oprechter over dan Dekker.
Ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Is dit van eind 2007? Dat is 6 jaar geleden...
En wellicht wist hij ook wel teveel over hun dopingsysteem, anders hadden ze hem wel gepluimd na z'n positieve plas ...quote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef Marcoss het volgende:
Flink huis in België, optrekje in Italië, Porsche voor de deur..
Rabobank heeft hem echt goed betaald toen
En zichzelf dan ? Met doping won ie de Ronde van Romandië , streed hij mee in de klassiekers , ...quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef Marcoss het volgende:
Haha, hij is wel heel duidelijk over Kohl, van een ezel een renpaard maken
Ik denk dat een groot deel van wat hij 5 jaar geleden gezegd heeft niet meer van toepassing is gezien zijn dopinggebruik en schorsing.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
Het gaat alleen maar weinig over wat hij vijf jaar geleden zei.
Klopt. 2007.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:50 schreef lars91 het volgende:
Dit is toch 6 jaar geleden opgenomen of ben ik nu gek?
Toen konden ze het nog niet vinden. In 2009 is hij retro-actief gestest en positief bevonden.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was het moment wanneer hij positief was toch?
Dat weet ik, dat werd ook gezegd.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen konden ze het nog niet vinden. In 2009 is hij retro-actief gestest en positief bevonden.
Ok ik dacht dat je post impliceerde dat je dacht dat hij in 2007 al gelijk positief was bevonden.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat werd ook gezegd.
Je hebt z'n 1ste antwoord gemist? Toen was hij toch wel heel duidelijk over zichzelf van 5 (of 6quote:Op maandag 6 januari 2014 00:01 schreef Bravebart het volgende:
Hij was wel erg blij met zichzelf van 5 jaar geledenOh wat zei hij dingen toch goed en verstandig en inzichtvol
Maar wel leuke uitzending verder
quote:"Dat eerste interview dateert eigenlijk van zes jaar geleden, van november 2007. Ik had er net een topseizoen op zitten, met onder meer de eindzege in de Ronde van Romandië. Ik was 23, ik stond helemaal anders in de wereld en ik stond niet stil bij de consequenties van dat gesprek. Toen hij me onlangs opnieuw interviewde, was het wel vreemd om mezelf terug te zien"
Nee, niet gemist, waar doel je op?quote:Op maandag 6 januari 2014 00:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je hebt z'n 1ste antwoord gemist? Toen was hij toch wel heel duidelijk over zichzelf van 5 (of 6) jaar geleden.
in 2006 verdiende hij een half miljoenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef Marcoss het volgende:
Flink huis in België, optrekje in Italië, Porsche voor de deur..
Rabobank heeft hem echt goed betaald toen
pot ketel inderdaad.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En zichzelf dan ? Met doping won ie de Ronde van Romandië , streed hij mee in de klassiekers , ...
Vorig seizoen reed hij zich toch nog zonder doping naar een eervolle 8ste plek in de "Ster ZLM Toer" als seizoenshoogtepunt ...
laat gaan joh wat maakt het uit?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:50 schreef lars91 het volgende:
Dit is toch 6 jaar geleden opgenomen of ben ik nu gek?
Hij antwoordde dat hij verwachtte over 5 jaar nog altijd dezelfde Thomas zou zijn als op dat moment. Hij gaf zelf ook al aan dat hij dat totaal niet meer is en dat hij dat toen volledig verkeerd ingeschat had. Hij praatte ook telkens over "hij" als hij over zichzelf sprak, alsof het een andere persoon was.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, niet gemist, waar doel je op?
Ooh ja, dat klopt wel, maar het begon me pas echt aan het eind op te vallen, toen was hij wel eeeerg tevreden met z'n antwoorden van 5 jaar geledenquote:Op maandag 6 januari 2014 11:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij antwoordde dat hij verwachtte over 5 jaar nog altijd dezelfde Thomas zou zijn als op dat moment. Hij gaf zelf ook al aan dat hij dat totaal niet meer is en dat hij dat toen volledig verkeerd ingeschat had. Hij praatte ook telkens over "hij" als hij over zichzelf sprak, alsof het een andere persoon was.
(maar bij de laatste vragen was het niet echt kritisch meer inderdaad)
quote:Vijf jaar geleden heeft Jeroen Pauw gesprekken gevoerd met verschillende spraakmakende bekende Nederlanders. Persoonlijke gesprekken over de toekomst. Over heimelijke verlangens, serieuze angsten, keiharde ambities en zuivere voorspellingen. Al die tijd zijn deze interviews bewaard in een kluis. Nu is het moment aangebroken de mensen terug te vragen.
Seizoen 2014/2015:
Dinsdag 23 december: Wilfred Genee
Maandag 29 december: Jolande Sap
Dinsdag 30 december: Ahmed Marcouch
Donderdag 1 januari: Wesley Sneijder
Vrijdag 2 januari: Frans Bauer
In 2009 was ze nog gewoon kamerlid zelfs. Ze zat in Commissie-De Wit.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:07 schreef rubbereend het volgende:
Jolanda Sapdie zat toen zeker nog in de politiek
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:09 schreef borisz het volgende:
[..]
In 2009 was ze nog gewoon kamerlid zelfs. Ze zat in Commissie-De Wit.
Lijkt mij wel, als het 5 jaar later heet.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:05 schreef Evertjan het volgende:
wanneer zijn deze reeks interviews opgenomen eind 2009?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |